Aparthotel

165 reviews over Aparthotel Rodos Palace in het Nederlands

Supergeweldig genoten.

Jeannet
29-6-2019

Mooi hotel, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Gereisd Met partner in juli 2017

Mooi Hotel

Jhon de bakker
17-6-2019

Vriendelijk personeel, eten aan de mindere kant! Er wordt ook niet geïnformeerd over evenementen in het hotel ,wat niet aangenaam is als je komt voor vakantie en er opeens 1000 mensen van een bedrijf en bijeenkomst in het hotel houden en alles inpalmen!

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch verblijf

Ingrid De Ligne
30-9-2018

Ik heb een top vakantie gehad in Rhodos Palace. Het hotel is geweldig om een tijdje tot rust te komen of het mooie Rhodos te verkennen, dat zeer makkelijk en snel te bereiken is met de bus. In het à la carte restaurant kan je zeer lekker eten in een mooi en klassevol restaurant. Er waren meerdere bars, waar het mogelijk was om lekker te lunchen of een heerlijke cocktail te drinken. De gerenoveerde kamers zijn prachtig en enorm luxueus. Het ontbijt in La Terrassa is enorm lekker met heel veel keuze. Er zijn meerdere zwembaden in het hotel met meer dan genoeg ligbedjes, iets wat in de meeste hotels daarentegen wel een probleem is. Het hotel is in een rustige buurt gelegen vlakbij het strand. Het personeel was bovendien enorm vriendelijk en behulpzaam, in het bijzonder Eirini en Nur. Ook was er elke avond enige vorm van entertainment in het hotel. Prachtig hotel, ik zou het iedereen zeker aanraden!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

D-reizen

Goed maar niet met te hoge verwachtingen gaan

Robin P.
14-9-2018

We hebben genoten van een rustige vakantie hier in dit hotel. Het interieur is aan de oude kant. wijzelf geven hier geen prioriteit aan gezien we elke dag op uitstap gingen. zowel ontbijt als diner waren oke. Wat ik minder vond waren de twee aparte bedden ondanks ik dit toch gevraagd heb.

Mooi hotel

Tjitske
29-9-2017

Het hotel is qua uitstraling erg luxe. Het ziet er top uit. Echter vonden wij de kamers daarin tegen echt niet zo luxe. Oude badkamer en een oude inrichting. Dit verwacht je natuurlijk niet als je dit hotel in stapt, het oogt zo luxe!! Dit viel wel een beetje tegen ook de schoonmaak was niet geweldig, onze kamer werd nooit heel schoon en het balkon is in de 10 dagen dat wij verbleven nooit schoongemaakt. Het eten was prima en echt goed vooral het ontbijt. Hotel ligt aan het strand ( tunnel onder de weg door) dat is ideaal. Heerlijk strand met altijd wind. Bij het hotel zijn een paar winkels maar niet echt een stad dan moet je echt een auto of Quad huren. Quad huren bij de verhuur naast het hotel is erg goed en leuk zo kan je het eiland rond! Ook de supermarkt naast het hotel is prima en daar zijn ze erg aardig. Al met al hebben we een goede vakantie gehad.

Geweldig en mooi Hotel

Max Hehanussa
26-9-2017

Goede service en leuke en aardige personeel.

Gereisd Met vrienden in september 2017

fantastis heel goed.

dierckx carolus.
5-5-2017

een goed humeur mee brengen de rest is pik fijn.

Gereisd Met vrienden in september 2015

teleurstellend

cisca van berge
22-9-2016

omgeving, uitzicht bed,, ontbijt was prima De vriendelijkheid en de schoonmaak liet erg te wensen over. Zeer gedateerde kamers met losliggende plafondplaten die klapperen als de balkondeur open gaat.Daarbij werd er een conferentie gehouden waardoor het hotel in een gevangenis veranderde. Detectiepoort bij de ingang, veel machtsvertoon door zichtbare wapens. Begrip voor de beveiliging maar dit horen ze te vermelden bij het boeken.

Niet voor herhaling vatbaar

Fam Stapel
7-9-2016

Hotel was erg groot en zag er luxe uit. De drankjes in hotel waren absurd duur. Biertje €3,60 frisdrank €3,00 water 1,60 In de buurt was vrijwel niets. Rhodos stad op zo'n 5 km was heel gezellig en mooi dus kan je beter daar iets boeken. Het strand was heel slecht en armoedig. Grindstrand. Ligbedjes €5,00 per stuk. Ook als je maar een uurtje blijft..nergens een drink of eetgelegenheid op het strand. Veel te weinig ligbedden bij zwembad voor zo'n groot hotel. Zwembad ligt uit de wind en veel in de schaduw.

Gereisd Met partner in september 2016

fantastisch

Willeke
6-9-2016

heerlijk voor mijn 2 kleindochters super genoten, zouden zo weer willen gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch, kosjer
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Rodos Palace in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Rodos Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.