Géén boekingskosten

GriekenlandRhodosIxia

9FenomenaalScore uit 295 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Amathus Beach is een vijfsterrenhotel op het Griekse eiland Rhodos. Volgens reviewers blinkt dit hotel uit in haar personeel. Het personeel verleent goede service en is erg gastvrij. Reviewer Anna vult aan: *‘Er is een ned. sprekende klantenservice ( Filipe) en dat is erg prettig.’* Verschillende vakantiegangers zijn zo enthousiast dat ze willen terugkeren naar dit hotel. Al benieuwd geworden? Lees met ons mee.## FaciliteitenIn Amathus Beach Hotel zit je goed voor een vakantie die in het teken staat van zon en strand. Je relaxt hier op het privéstrand of aan het zwembad. Bij het zwembad kan het wel wat druk zijn en zijn er volgens reviewer Cas weinig ligbedden. Heb je toch een plek gevonden? Dan kun je optimaal genieten, want aan het zwembad word je bediend. Jullie schrijven dat de bediening erg goed en vriendelijk is. Naast een verkoelend drankje kun je hier ook lunch bestellen. Kies jij voor een sandwich of een salade? Hou er rekening mee dat de lunch bij het zwembad niet is inbegrepen bij de all-inclusive formule.Genieten van de all-inclusive diners doe je wel in het restaurant van Hotel Amathus Beach. En uit jullie reviews blijkt dat het restaurant hier een bijzonder plekje is. Je eet namelijk op de 11e verdieping. Sonja Voorter schrijft: *‘We hebben elke dag lekker kunnen ontbijten en dineren op een buitenterras met prachtig uitzicht op zee.’* In het restaurant geldt een dresscode. Mannen zijn bijvoorbeeld verplicht om een lange broek te dragen.Jullie meningen over de hotelkamers in Amathus Beach Hotel Rhodos zijn erg verdeeld. De kamers in dit hotel verschillen dan ook van elkaar in grootte en styling. Sommige kamers zijn gedateerd, terwijl andere kamers gerenoveerd zijn. In welke hotelkamer je ook slaapt, netjes en schoon zijn ze allemaal.Wil je de avond eens doorbrengen in het hotel? In Amathus Beach Hotel Rhodos kun je genoeg vertier vinden. In het restaurant wordt er elke avond live-muziek gedraaid. Bestel er een cocktail bij en je avond is compleet. Volgens Joyce zijn de cocktails hier erg lekker. Er is ook regelmatig een DJ aanwezig.## LiggingHotel Amathus Beach ligt op een steenworp afstand van het hart van Rhodos: Rhodos-stad. Met de bus of taxi sta je in 10 minuten in hartje centrum. Er vertrekt elke 20 minuten een bus vanaf Hotel Amathus Beach naar de hoofdstad van het eiland. Tip: bezoek het oude stadsdeel van Rhodos-stad. Via de oude stadsmuren wandel je het oude centrum binnen waar je dwaalt door smalle straatjes met heel veel restaurants, winkels en terrasjes.En met wie zou jij wel vakantie willen vieren in Amathus Beach Hotel Rhodos?

Bekijk de beschikbaarheid

312 Reviews over Rhodes Bay Hotel & Spa

• 8Davey S22-06-2022

Heerlijk genoten!

Fijn hotel met enorm vriendelijk personeel. De nieuwe kamers zijn modern maar soms wat aan de krappe kant. Dit is echter niet een minpunt gezien je daar vrijwel alleen slaapt. De airco is goed waardoor je lekker even kan afkoelen op je kamer. Eten is gevarieerd, warm genoeg en lekker. Enige minpunt waren de liften. Door de rare afstelling sta je soms te wachten en passeren liften je verdieping. Maar ach… het is vakantie ;)

• 10Fam. Van Seeters05-05-2022

Geweldig.

Geweldig Hotel, Zeer mooi aangelegde zwembaden waarvan 1 op de 11de verdieping. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime kamers met mooie badkamer met ligbad en regendouche. Alles superschoon. Kingsize bed en grote flatscreen tv. We hadden een kamer met zeezicht en balkon. Hotel ligt op 13minuten van Rhodos stad met de bus. We raden dit hotel ten zeerste aan.

• 9Henk19-09-2020

Super

Ons verblijf hier was geweldig, kamers netjes schoon elke dag nieuwe handdoeken ook voor bij het zwembad.Personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk als er een probleem is lost Philip ( manager ) het netjes voor je op. Eten was zeer goed en voor ieder wat wils, wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad. De Spa is ook een aanrader.

• 6Jeannine20-09-2019

Kon beter !!

Dit hotel is echt geen 5 sterren waard. Aangezien ze meerdere formules hebben dan All In alleen en ze weigeren te werken met gekleurde bandjes kwamen we terecht in een heel log service-systeem. Overal dien je steeds weer je kamernummer te melden zodat zij kunnen checken of je moet betalen of niet. Overal krijg je een rekening voorgeschoteld dat je best goed nakijkt wil je niet voor verrassingen komen te staan. Verder waren de kamers prima, het restaurant ging wel, zeker geen hoogvlieger, plus het feit dat de heren verplicht een lange broek diende te dragen terwijl vele vrouwen half naakt aan tafel kwamen.De All In formule was ook niet duidelijk. De ene bar is gratis de andere betaal je ongeacht of je All In bent of niet. Onze Nederlandstalige vriend Filip is steeds aanwezig, de vraag is waar natuurlijk. Hij zit overal behalve aan zijn bureau. Heb je hem nodig begin je op tijd te zoeken.

• 6Jen en Jo19-09-2019

wij gaan er nooit meer naar toe

het hotel is geen 5 sterren waard , zeer onduidelijk als je all-in hebt . en als je all-in hebt moet je nog aan sommige bars betalen om iets te drinken ! eten was goed . en de meeste garcons waren zeer vriendelijk. telkens als je iets besteld kreeg je een bonnetje...soms als je iets bestelde om te drinken moest je 15 à 20 min wachten voor je het kreeg .de kamer was goed ...animatie was zeer beperkt . de ligstoelen waren aan vernieuwing toe , geen matrasjes om op de stoelen te leggen .

• 8Aranka01-07-2019

Een prachtig goed gelegen hotel in Ixia

Wij vonden het een super mooi hotel. Hadden een deluxe kamer met balkon en zeezicht . Kamer was prima en uitzicht nog beter. Wij hadden alleen ontbijt erbij geboekt, wat overigens prima was en best veel keus. We hebben bij Car rentals (deze zitten ook in de lobby van het hotel) vanuit hotel naar rechts lopen en na ca 10 min. Voor 1 week, de goedkoopste was een fiat panda, maar deze reed prima en hebben van alles gezien. Rhodos oude stad is prachtig, alleen dat geschooi van de restaurant en cafe houders vind ik minder, maar bekend in Turkije en Griekenland. We hebben daarna met de auto eerst de westkant gedaan van het eiland en daarna de oostkant( ik maak thuis een todo lijstje van wat er allemaal te zien is) En je stopt wanneer je wilt. Wij zijn net na de meivakantie gegaan, dus niet mega druk en mega heet. En op sommige bezienswaardigheden bijna niemand te zien.

• 9Ineke16-06-2019

Geweldig hotel

Amathus Beach hotel is een geweldig hotel, met comfortabele kamers, heerlijk eten, maar vooral de service en gastvrijheid is geweldig

• 8Anna14-05-2019

goed hotel , maar geen 5 sterren !

ligging is top. met de bus ( elke 20 min) ben je gauw in rhodos stad. Het personeel is super vriendelijk / professioneel. Wij hadden een luxe rerenoveerde kamer ( 1003) met loggia. Goede boxspring bedden. Schoonmaak voldoende. Super luxe grote badlakens in de badkamer. De handdoeken voor het zwembad zijn een stuk minder en heel klein. Er is een ned. sprekende klantenservice ( Filipe) en dat is erg prettig. Wij waren te laat met het reserveren van een a la carte diner. Het eten is echter van zeer gemiddelde kwaliteit. Geen luxe producten en zeker geen 5* ! Ook geen / nauwelijks show cooking. Verder moet je steeds tekenen voor je consumpties ondanks dat je All inclusive zit. Beetje omslachtig.

• 7Weelde10-11-2018

Tweede en laatste keer

Dit jaar zijn we voor de tweede en laatste keer in Amathus Beach geweest. We waren hier twee jaar op rij. Super vriendelijk personeel die er alles aan doen om je een aangename vakantie te bieden. Hotel wordt elk jaar duurder, maar hetgeen je ervoor krijgt wordt minder. De avondanimatie was net dezelfde als het jaar voordien, alsof ik naar mijn video van de vorige vakantie keek. Al speelt er een orkest of een dj, niemand danst. Geen ambiance dus. All in wordt minder, nu moet je zelfs voor een metaxa betalen, en dat in Griekenland. In de minibar staat er niets. In de lobbybar betalen.... Wat ons nog het meeste tegen de borst stoot: je krijgt het gevoel dat alleen de gasten van de Elite Suites belangrijk zijn. Waar zij dineren (wij mogen het ook mits betaling) is er wel ambiance en goede orkesten. Aan het strand liggen ze zelfs apart.

• 9Christophe01-10-2018

Heel mooi hotel

Zeer mooi gelegen en fantastische mensen die graag helpen en vrienndelijk zijn. Een paar verbeteringen mogelijk qua hygiene en kamer maar niks dat het verblijf hier stoort. Zeer aan te raden!

Hotel Rhodes Bay Hotel & Spa info

• Aantal eenpersoonskamers14

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (13)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• AvondbuffetBeschikbaar
  • A la carte dinerBeschikbaar
  • All inclusiveBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Openbaar vervoer0.2 km