Appartement Poseidonia

Appartement Poseidonia
9,4

18 tips over Appartement Poseidonia

simoneluys, 19-7-2015
Huur een scooter 15 euro per dag en ga de bergen in ..zo mooi ..
Gerard en Nel, 7-5-2015
Bezoek vooral Rodos. De stad, de oude stad en de antieke stad zijn een bezoek waar. We hebben 1 dag een auto gehuurd via de receptie ( Een hyunday Atos voor 30 euro, all inclusive maar excl brandstof. Het binnenland was erg mooi, Lindos viel ons tegen.
Nijssen, 19-7-2014
Auto huren is zeker de moeite waard. Bussen zijn namelijk vaak overvol. Eten in oud Rhodos stad is prijzig , andere dorpjes stuk goedkoper.

We hebben een aantal aanbieders voor Poseidonia voor je op een rij gezet:

HJMKeijzer, 30-6-2014

Heerlijke zee, maar meer kiezels dan zand. Wij hebben waterschoenen gekocht, dan gaat het prima.

Prijs van 2 bedden en een parasol EUR 8,--

Uli, 18-6-2014
Speedway Autoverhuur verhuurt nagelnieuwe auto's voor een goede prijs (all risk verzekerd). Restaurant Da Romeo en het restaurant van het concurrerende hotel Villa di Mare (schuin oversteken) serveren verreweg het beste in Ixia. Villa di Mare schenkt daarbij de beste mojito.
fam_gemert, 21-10-2013
op loopafstand zijn er een paarrestaurantjes, supermarktje naast de deur. Taxi naar rhodos stad is handig en goedkoop.Auto huren en over het eiland door de bergen rondrijden is prachtig.

krista, 9-9-2013
Kalithea Beach bezoeken; mooie plek om te snorkelen, aan rotsstrand.
Dennis, 5-1-2013
Links, schuin tegenover het hotel ligt een openbaar zwembadcomplex met een fantastisch zwembad met uitzicht over zee. Aanrader voor de afwisseling!
Reina, 30-10-2012

eten doe je bij: the coconut 50 mtr rechts van het hotel.

romeo 100 mtr links van hotel.

Rhodos old town mama mika en fainos.

best bar in town: Caballero's bar 150 mtr rechts van hotel

geliefd bij de grieken, erg gastvrije eigenaar.

Rob & Gea, 21-10-2012

Restaurant La Gourmet! Na Jason's de steeg in en dan zo'n 30m lopen zit dit restaurant. Er wordt gevraagd wat je lekker vind en dan wordt dit klaar gemaakt! Is er een bord leeg wordt er gelijk een nieuw gerecht gebracht. Heerlijk Grieks gegeten met een super gezellige sfeer.

Bij meerdere restaurants gegeten, maar hier echt het lekkerst!

Restaurant Da Romeo! Wij hebben hier een paar keer gegeten. Zeker de Griekse schotel een keer proberen!

We hebben een aantal aanbieders voor Poseidonia voor je op een rij gezet: