Appartement

291 reviews over Appartement Poseidonia in het Nederlands

Een leuk appartement.

Priscilla Smits
20-7-2019

Het is een mooi appartement. Ruime en schone kamers. Koken is alleen niet mogelijk, maar er zijn voldoende restaurantjes is de buurt waar je lekker kunt eten. Er zijn 5 zwembaden, waarvan 2 kinderbadjes. Helaas is het wel handoekje leggen. Wat voor ons een nadeel was is dat er bijna geen nederlanders zijn. Wij waren de enig. Wel veel mensen uit scandinavië. Hierdoor had onze dochter van 9 weinig aanspraak. Hetbhotel zelf heeft geen eigen strand maar op 250m afstand is een openbaar strand waar je strandbedjes kunt huren. Daar is een kleine taverne/foodtruck waar je heerlijk kunt eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldig hotel met erg vriendelijk personeel

Geert Faber
9-7-2017

Het eten , vanaf ontbijt tot aan het diner was erg goed, regelmatig Griekse gerechten en volop keuze, zelf een Griekse barbecue. De kamers zijn netjes en worden prima schoongehouden, en zijn voor Griekse begrippen luxe. Het all-inclusive programma is aan te raden , en de tijden van eten en openingen poolbar zijn ruim. Het personeel verdient bij ons een 10 , erg vriendelijk behulpzaam en gezellig, ze doen hun best om contact te maken en vooral om het je naar je zin te maken.

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldig

Bert
20-10-2016

De ontvangst was zeer vriendelijk. Wij kregen eerst kamer 12 dat was in het souterrain. Dat vonden wij niet fijn. Later kregen we appartement 237. Dat is een geweldig 2 kamer app. in Poseidonia 4. Er is een klein keukentje waar je niet kan koken. De doucheuimte heeft een ligbad en een wc. Je moet in het bad douchen. Het uitzicht vanaf het balkon stelt niet zoveel voor. Het is aan een doodlopende weg waar je eventueel de huurwagen kunt parkeren. Er is ook een klein zwembad wat je mag gebruiken. Het ontbijt en diner waren zeer uitgebreid, wij begrijpen niet dat er mensen zijn die klagen over het eten bij Poseidonia. De buitenbar is een prettige plek om te vertoeven (Kostas). Er is een supermarkt bij de ingang van het complex wat uit zes gebouwen bestaat. Met de bus naar \Rhodos stad kost € 1,80 p.p. (kaartjes te krijgen bij de supermarkt). De bus is vaak vol en rijd dan door. taxi naar de stad is € 10,--. Prijspijl oktober 2016. Lopen naar Rhodos stad is geen optie, ongeveer een uur voor een geoefende loper. De voetpaden hebben veel obstakels.

Goede accomodatie

Rinus van Ruitenburg
21-9-2016

De bediening in het restaurant was zeer goed. Altijd aardig en behulpzaam. Het uitzicht was in een woord slecht. We hadden totaal geen uitzicht. De airco in de slaapkamer was fijn. Jammer dat het in de andere kamers niet aanwezig was. Het was dicht bij het strand wat lekker is. De afstand tot het centrum komt niet overeen met de brochure

Gereisd Met oudere kinderen in september 2016

Voor herhaling in te zetten!

Dikkie, Ineke en Robbert
2-9-2016

Super mooi eiland, maar wil je echt cultuur gaan bekijken dan is augustus echt te warm Zeer vriendelijke mensen, erg behulpzaam. Kamers werden dagelijks schoongemaakt. Veel gezelligheid aan de bar zowel overdag als avonds. Echt een aanrader vinden wij. Volgend jaar komen we zeker terug maar dan in de maand juni zodat we ook meer van het eiland kunnen gaan ontdekken. Eten was goed. Ook zijn er veel restaurants in de buurt waar je heerlijk en niet duur kunt eten.

Heerlijk!

Ruscha Vis
7-7-2016

Geweldig complex met uitermate vriendelijk personeel.

Appartement is ruim en schoon, alleen het balkonnetje is niet zo groot. Koken kan maar is lastig in de kleine keuken, even iets opwarmen kan wel makkelijk. Bedden waren heerlijk en ook vaak genoeg schone lakens.

Het zwembad is groot genoeg en er zijn ongeveer genoeg bedjes, alleen halverwege de middag zijn wel ongeveer alle bedden bezet.

Het ontbijt is heel uitgebreid dus daar zit echt voor ieder wat wils tussen. Avondeten is ook goed, er zitten alleen nog veel meer goede restaurantjes binnen 5 minuten lopen.

Locatie is ook prima, met de bus kan je bijna overal komen en voor 10 euro kan je ook met de taxi naar Rhodos stad.

Strand is niet zo erg gezellig. Op 5 minuten afstand is een openbaar strand waar je bedjes kan huren.

subliem

L.van der Poel
22-5-2016

een mooi complex met zeer vriendelijk personeel met zeer ruime appartementen
eten is gevarieerd en goed

Gereisd Met partner in mei 2016

Goed hotel

Fam bloem
19-9-2015

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad. Eten was goed kamers gedateerd maar schoon zwembad is ook prima en bedjes genoeg!!!!! personeel vriendelijk en behulpzaam . Van de drukke weg heb je weinig last. strand aan de overzijde van de straat +/- 5 min lopen . Bij de poolbar bijna elke avond entertainment . De straat waar het hotel aan ligt heeft wat winkels. De bus naar rhodos stad is vlakbij en rhodos ligt op ongeveer 5 km. Als met wat meerdere mensen bent kun je net zo makkelijk een taxi nemen. Voor windsurfers de ideale plek aan het strand + surfschool. Wij hebben jeepsafari gedaan ( bumpy Rhodes) erg leuk en je ziet veel van het eiland.

Gereisd Anders in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centraal gelegen,goede prijs&kwaliteit

Annet
10-8-2015

Wij hebben het hier ontzettend naar ons zin gehad. Het hotel is netjes, schoon en eenvoudig. Maar je hebt alles wat je nodig heb tijdens een zon vakantie. De bedden waren wat hard, maar je kunt een topper aanvragen, dit scheelt enorm. We hebben een aantal keer ontbeten en 1x hebben we van het diner gebruik gemaakt. Prijs en kwaliteit is hier gewoon prima. We zouden er zo nog een keer naar toe gaan.

Centraal gelegen in Ixia, waarbij je met de quad in 10 minuten in Rhodos stad bent. Maar ook op lopend is dit prima te doen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel

Livia
28-7-2015

eenvoudig hotel met goede service. Kamers zijn eenvoudig ingericht maar schoon. Eten is niet uitgebreid met wel lekker mer Griekse gerechten. Elke avond muziek, karaoke, dansers of muziek. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Leuke poolbar en prima zwembad. Tegenover het hotel ligt beach club Villa di Mare waar je voor een drankje van het zwembad gebruik mag maken. Hotel ligt aan een zeer drukke weg en ik vind het hotel niet geschikt voor heel jonge kinderen. In de omgeving voornamelijk restaurants en supermarkten. Rhodos is niet aan te lopen. Taxi naar rhodos stad kost ongeveer 10 euro.

Appartement info

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poseidonia in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poseidonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.