Appartement Perla Marina

Appartement Perla Marina
9,1

26 tips over Appartement Perla Marina

Sjaak en Marga, 29-6-2015
boottocht Simy (sponzeneiland) en een boottochtje naar Bodrum, Turkije om ook bv je sigaretten in te slaan (pakje L&M 1,70 euro)
F Zijlstra, 20-8-2014
Ons inderdaad opgevallen(gelukkig wij niet alleen) dat als je er een paar dagen bent geweest, en je eet ergens anders dat je dan minder vriendelijk wordt behandeld. Er wordt ook nooit gevraagd of de kamer in orde is, en geef je iets door wat niet in orde is dan wordt het niet gemaakt. Wat ook een verbeterpunt zou kunnen zijn is dat de receptie in ieder geval 's Morgens een paar uurtje bemant is, nu zie je nooit iemand. Het eten en vooral het drinken is in verhouding veel te duur. Het kan beter!
rveld, 3-8-2014

Interesseer je meer in je gasten, ook al gaan ze een keer ergens anders eten. De gast heeft er tenslotte voor betaald en mag op zijn minst een vriendelijke gastvrouw verwachten. Is het te druk (?) voor een cocktail, geef dan aan dat deze zo snel mogelijk komt, maar weiger geen wensen van klanten.

Wellicht is het ook een idee om gasten na 2 of 3 dagen te vragen of de kamer in orde is. Een mede vakantieganger had bijv. de hele vakantie een defecte tv, die op de laatste dag pas vervangen werd.

jules van kempen, 24-7-2014
Probeer de Indische gerechten op de kaart. Op Rhodos is er geen enkel aanbod van Oosterse restaurant met deze topkwaliteit. Chronis heeft ook op verzoek Ossehaas voorbereid. Ook andere gerechten kunnen op verzoek worden bereid. Hiervan weet ik zeker dat deze kok zijn kwaliteit niet verloochent. Hij wil het beste voor zijn gasten tegen een meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Greetje Omvlee, 24-7-2014
Niets is te gek voor deze topkok, bestel iets afwijkends bv zwaardvis, de kok zal proberen dit in te kopen, en 's avonds een waanzinnige zwaardvis schotel .Eet vooral bij Perla Marina, zal zeker bevallen!
Hennie Rijpert, 19-7-2014

Rhodes town. Rodini park, Anthony Quin Bay Kalithea, ancient theatre Rhodes.

Rent a (electric) bike

Claudia, 11-7-2014
Auto huren via de eigenaar, veel goedkoper dan bij de reisorganisatie (bleek achteraf, wij hebben het via sunweb gedaan, maar betaalde 140 euro voor 3 dagen terwijl het bij de eigenaar 30 euro per dag is). Ook moesten wij nog verzekeringen erbij nemen voor banden en glas wat ook nog 30 euro extra kostte.
Coby en Leon, 3-7-2014

Wij vonden het fijn om de hele vakantie een auto te hebben, hebben het eiland grotendeels gezien.

Rhodos stad vonden we zeer de moeite waard. We hebben geparkeerd in straat Filemon, dichtbij het voetbalstadion. Hier kon je gratis staan en er was altijd voldoende ruimte. De oude stad was goed bereikbaar hiervandaan.

Carel & Astrid, 27-6-2014
Wij waren in een appartement (28) in het gebouw van de receptie. Het zou fijn zijn als daar een extra kleedkamer ter beschikking komt voor de vertrekkende gasten, die later op de avond pas vertrekken. Daar je om 12.00 uur de kamer moet hebben verlaten en nog wel even het zwembad in wilt, is het prettig als je je daar kan omkleden
greece67, 4-5-2014
Bezoek ook het mineralen museum van Chronis. Dit is zijn hobby en er is een echt museum onder het hotel waar alle stenen en fossielen zijn tentoongesteld. Het is echt de moeite waard om dit te bezoeken en zeker voor kinderen erg leuk.