Appartement Perla Marina

Super!

Peter
21-6-2018

geweldige vakantie gehad

leuk appartement kleinschalig en daar houden wij van

alles was netjes

goed gegeten in het restaurant voor weinig geld

Zeker voor herhaling vatbaar

Jolanda de Jager
20-6-2018

Wat een geweldig complex.

We hadden besloten om toch nog even 8 dagen weg te gaan en onze keus was op dit appartement gevallen.

Nou dit is meer dan ik verwacht had.

We werden netjes ontvangen en we kregen een 2 kamer appartement ipv een studio die we geboekt hadden later bleek omdat het niet vol was ze ons een grotere kamer had gegeven.

iedere dag waren er schone handdoeken en kwamen ze de kamer schoonmaken.

beneden in het restaurant kan je heerlijk eten we zijn al vaker in Griekenland geweest maar dit in een restaurant had ik nog niet mee gemaakt het was verrukkelijk.

De eigenaren spreken Nederlands wat natuurlijk erg fijn is en als we in de avond nog even wat te drinken bij ze namen dan kwamen ze als er tijd voor was er gezellig bij zitten.

Je kan alles aan ze vragen niks is te veel.

En wat een mooi museum onder het complex ik heb mijn ogen uitgekeken.

mooie vakantie bij perla marina

hezzy
12-6-2018

mooi veblijf, tien minuten lopen naar strands en stad, 5min lopen naar bushokje en grote supermarkt recht tegenover.Nederlands personeel super aardig. Verblijf ligt langs de weg wat een beetje jammer is. Appartement klein maar was goed te doen. niet zo heel schoon, te weining keukenapratuur. eten in restaurant is ook prima.

Helemaal top, geweldige vakantie

Thijs
25-10-2017

Nog even weekje zon gepakt Fantastisch weer en geweldig verblijf.

Vriendelijke eigenaars, schoon appartement.

Perla Marina is zeker aan raden !

Ook gunstige ligging tenopzichte van de hoofdstad Rhodos. Oude stad van Rhodos is overweldigend !

Vreselijk!!

Joop
14-10-2017

Ik heb nog nooit in zo’n slecht appartement gezeten met zeer grote verbazing heb ik op de Balie een zoover waard gezien met een waardering van 8,2??? Ik heb dit gewaardeerd met een 2 geen enkel pluspunt van deze accommodatie!

Heerlijk vertrouwd en relaxed, voor de 5de keer.

Marga en Sjaak
28-6-2017

Elke dag een schoon appartement, schone handdoeken. Heerlijk eten door Chronis bereid, en zoon Anthonis die de bediening deed.

Nederlands sprekende eigenaars, Annet en Chronis, dus dat is wel eens handig.

Wij waren er zoals altijd begin juni, en dan is het bij Perla Marina nog akelig rustig. Dat komt omdat de reisorganisatie in het voorseizoen heel erg weinig vliegtuigstoelen reserveert voor Perla Marina, dus als je wilt boeken via de reisorganisatie dan krijg je via hun website het idee dat Perla helemaal vol zit maar dat is absoluut niet het geval.

Ik raad iedereen aan, als men wil boeken in mei en juni, en de reisorganisatie doet overkomen dat dat niet kan, om dan telefonisch contact op te nemen met Annet. Als het bv niet via de reisorganisatie kan, dan zou je de vliegticket via een andere reisorganisatie kunnen doen, en via Annet je appartement kunnen regelen. Misschien ben je dan ook nog goedkoper uit.

Hoe dan ook: heerlijke vakantie gehad, we hebben er leuke vrienden aan overgehouden.

Heerlijke vakantie

fam. Graafland
16-10-2016

Dit jaar waren wij hier voor de 4e keer. Het blijft een heerlijk eiland met ook voor onze kinderen genoeg te doen. Over Perla Marina alleen maar lof. De eigenaren CHronis en Annet staan altijd voor je klaar, zijn vriendelijk en gezellig. Eten is het restaurant is gevarieerd en goed. Grote porties. Appartement wordt goed schoongemaakt. Schoon zwembad met voldoende ligbedden. Elke week geeft Chronis een gratis rondleiding in zijn museum in het nederlands over mineralen en fossielen. Grandioos.

Volgend jaar even geen Perla Marina, maar ze gaan ons vast weer terugzien !!!! Blijft geweldig.

Voor ons niet meer!

Fam. De Jong
11-10-2016

Wij zijn in september voor de 2e keer naar Perla Marina gegaan. Helaas is dit voor ons ook de laatste keer geweest.

De kamer was niet goed schoongemaakt. Het toiletemmertje (waar je in Griekenland het gebruikte toiletpapier in gooit) was niet geleegd en zat nog propvol van de vorige bewoners. Pas na 3 dagen is dit geleegd. Het toiletkleedje was niet meer dan een in flarden gescheurde handdoek. De douchecabine was in de naden zwart uitgeslagen (schimmel) en kon alleen met grof geweld worden gesloten. De randen op de bodem van het zwembad waren groen. De tegels naast het zwembad zijn zo glad dat wij in korte tijd 3 personen flink onderuit hebben zien gaan. De parasols rond het zwembad hebben ook hun beste tijd gehad. Vele waren kapot en werden met houtjes in het gareel gehouden. Ook de rieten zitjes bij het zwembad zijn aan vervanging toe. Het eten was wel heel lekker, maar als je rond 16.00 uur iets wilde eten ging dit niet omdat de eigenaar lag te slapen. Zeker geen 4 sterren waard!

Prima verblijf - goed bevallen !

Astrid
4-10-2016

Prima bevallen!

Ruim en schoon appartement.

Schoonmaak is goed en om de dag is voldoende. Schoon zwembad en gelukkig genoeg ligstoelen.

Heerlijk gegeten in het restaurant en ontbijt zeer uitgebreid.

Vriendelijke eigenaars die ook nederlands spreken.

De eigenaar heeft een geweldig museum met stenen en fossielen en kan daar enthousiast over vertellen.

Trianda is een gezellig plaatsje met veel winkeltjes een eettentjes.

Rhodos is vooral s avonds een sprookje.

Strand met kiezels maar lekker met windje is ongeveer op 8 minuten loopadstand.

Viel tegen

Vandam
4-10-2016

Eigenaren zijn aardig, maar geen horeca mensen. Moet zelf steeds om drinken vragen. Schoonmaak zeer slecht. Geen bed verschoond, niet gedweild, geveegd, wastafel niet schoongemaakt. Onbijt aardig, maar elke dag hetzelfde. Zit ondanks de horren onder de muggenbulten of misschien bulten van betwantsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Perla Marina in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Perla Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Perla Marina scoort een 8.02 uit 10 op basis van 153 reviews.