Appartement Perla Marina

Meer appartement info

158 reviews over Appartement Perla Marina

• 2019
    10Sander en Sandra22-09-2019

Super plekje! Nederlandse eigenaren, top restauran

We hadden een superlastminute naar Perla Marina. We waren savonds laat aangekomen samen met wat andere gasten en de eigenaren en hun dochter deden nog speciaal de keuken open en kookte heerlijke Gyros voor ons!! echt heel fijn! dan voel je je welkom.

Alles is makkelijk te vragen en regelen omdatde eigenaren deels Nederlands zijn. Wij hebben voor de paar dagen dat we er waren een scooter bij het hotel gehuurd! en hiermee zijn we alle mooie strandjes in de omgeving afgeweest en ook een dagje naar de oude stad Rhodos. hier is voor de autos haast geen parkeerplek, met de scooter kun je gaan en staan. aan de hotelkant van het eiland zijn kiezelstranden met helde blauw water. aan de overkant van het eiland (25 min scooteren) zijn allerlei tropische zandstranden in baaitjes.

Op het hotel was alles super geregeld en het zijn zeer aardige mensen! we hadden een mooie kamer aan de wegkant met aan twee kanten een balkon. met de rolluiken dicht

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ingrid Van Polen07-05-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer vriendelijke familie, heerlijke keuken, gezellig, voelt echt huiselijk. Goed appartement, lekkere bedden. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10Gerrit25-08-2018

Fantastisch.

Erg gastvrij en schoon hotel. Het eten in het restaurant is fantastisch. Klein eindje lopen naar het strand. Een auto huren of een taxi ze regelen het gelijk voor je. Geen groot hotel en geen massa toerisme. In dit hotel voel je gast.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9willjan en Karin19-08-2018

fantastische locatie, zeker nog eens

Heerlijk kleinschalig appartemencomplex wat aan alle eisen voldoet. Super vriendelijke Nederlands sprekende familie die een prachtige accomodatie hebben gecreëerd. Fijne vriendelijke en betrokken medewerkers die lol hebben in hun werk. De kok kan heerlijke Griekse gerechten klaarmaken in een gezellig restaurant, echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Fam.de Booij08-08-2018

Heerlijk, ontspannen vakantie, geslaagde vakantie!

Gemoedelijk, kleinschallig appartement met weinig inventaris in de keuken, 2 pits gasfornuis. Relaxte omgeving ! De eigenaren zijn gewone mensen die je met respect moet behandelen, gezien het werk wat zij verrichten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Peter21-06-2018

Super!

geweldige vakantie gehad leuk appartement kleinschalig en daar houden wij van alles was netjes goed gegeten in het restaurant voor weinig geld

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Jolanda de Jager20-06-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Wat een geweldig complex. We hadden besloten om toch nog even 8 dagen weg te gaan en onze keus was op dit appartement gevallen. Nou dit is meer dan ik verwacht had. We werden netjes ontvangen en we kregen een 2 kamer appartement ipv een studio die we geboekt hadden later bleek omdat het niet vol was ze ons een grotere kamer had gegeven. iedere dag waren er schone handdoeken en kwamen ze de kamer schoonmaken. beneden in het restaurant kan je heerlijk eten we zijn al vaker in Griekenland geweest maar dit in een restaurant had ik nog niet mee gemaakt het was verrukkelijk. De eigenaren spreken Nederlands wat natuurlijk erg fijn is en als we in de avond nog even wat te drinken bij ze namen dan kwamen ze als er tijd voor was er gezellig bij zitten. Je kan alles aan ze vragen niks is te veel. En wat een mooi museum onder het complex ik heb mijn ogen uitgekeken.

Gereisd met partner in juni 2018

• 7hezzy12-06-2018

mooie vakantie bij perla marina

mooi veblijf, tien minuten lopen naar strands en stad, 5min lopen naar bushokje en grote supermarkt recht tegenover.Nederlands personeel super aardig. Verblijf ligt langs de weg wat een beetje jammer is. Appartement klein maar was goed te doen. niet zo heel schoon, te weining keukenapratuur. eten in restaurant is ook prima.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Thijs25-10-2017

Helemaal top, geweldige vakantie

Nog even weekje zon gepakt Fantastisch weer en geweldig verblijf. Vriendelijke eigenaars, schoon appartement. Perla Marina is zeker aan raden ! Ook gunstige ligging tenopzichte van de hoofdstad Rhodos. Oude stad van Rhodos is overweldigend !

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Marga en Sjaak28-06-2017

Heerlijk vertrouwd en relaxed, voor de 5de keer.

Elke dag een schoon appartement, schone handdoeken. Heerlijk eten door Chronis bereid, en zoon Anthonis die de bediening deed. Nederlands sprekende eigenaars, Annet en Chronis, dus dat is wel eens handig. Wij waren er zoals altijd begin juni, en dan is het bij Perla Marina nog akelig rustig. Dat komt omdat de reisorganisatie in het voorseizoen heel erg weinig vliegtuigstoelen reserveert voor Perla Marina, dus als je wilt boeken via de reisorganisatie dan krijg je via hun website het idee dat Perla helemaal vol zit maar dat is absoluut niet het geval. Ik raad iedereen aan, als men wil boeken in mei en juni, en de reisorganisatie doet overkomen dat dat niet kan, om dan telefonisch contact op te nemen met Annet. Als het bv niet via de reisorganisatie kan, dan zou je de vliegticket via een andere reisorganisatie kunnen doen, en via Annet je appartement kunnen regelen. Misschien ben je dan ook nog goedkoper uit. Hoe dan ook: heerlijke vakantie gehad, we hebben er leuke vrienden aan overgehouden.

Gereisd met partner in juni 2017

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart