Hotel Oceanis Park

GriekenlandRhodosIxia

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Oceanis Park voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 69 reviews
+77/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 69 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Oceanis Park op Rhodos is in 2018 gerenoveerd. Een modern hotel met ruime kamers. Ook de schoonmaak is goed. Bij de twee zwembaden is er genoeg plek en het personeel is erg vriendelijk. De animatie kan beter. Bij de buffetten wordt er rekening gehouden met ieders wensen. Pak de bus voor het hotel en sta binnen 15 minuten in Rhodos-stad.

Tonen op kaart

69 Reviews over Oceanis Park

• 10Theo15-10-2021

Het was een fantastisch verblijf in Oceanis park hotel. Alles, maar ook alles was dik in orde, ik begrijp echt de mensen niet die hier ook maar iets kunnen afkeuren. Prachtig gerenoveerde kamers, lekker eten en steeds vriendelijk personeel. Wij vonden dit het beste hotel dat wij ooit bezocht hebben, en wij hebben op dat punt wel wat ervaring. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er bij de all-inclusive formule geen flessen water voorzien is. Maar dit kan je oplossen door uw lege flessen gratis en met de glimlach te laten bijvullen bij alle bars. Kleine moeite dus. Hotel Oceanis park is gewoonweg FANTASTISCH.

• 9Fam. Altena02-10-2021

Perfect hotel ontzettend schoon, wij hadden een kamer met zeezicht wat echt prachtig was. Centraal gelegen en echt de moeite waard om een auto via het hotel te huren en er opuit te gaan het eiland is echt prachtig! Kortom niks te klagen over dit hotel!

• 7Sunny19-08-2021

Goed 4 sterren hotel

Compact all in hotel met twee zwembaden met poolbar en een restaurant. Aantal bedjes rond zwembaden helaas aan de matige kant zodat handdoekje leggen elke dag tot sport verheven wordt. Restaurant is ook wat aan de kleine kant tijdens de piekuren. Het eten is erg goed. Drinken is wat matig. Zo zijn de rode wijn en rose niet te drinken en is het bier aan de slappe kant. Cocktails en andere mixdrankjes zijn ok, niet geweldig. Familiekamers zijn ruim met aparte kamer voor de kinderen. Ruim balkon aanwezig. Elke dag goede schoonmaak en nieuwe handdoeken. Geen kinderentertainment. Vriendelijk personeel. Veel Oost Europeanen. Op 5 km van rhodos stad. Fijn vakantie vieren. Hotel is z'n 4 sterren waard maar nog groot verschil met 5 sterren.

• 9Ruud Middag10-08-2021

Prima hotel met super vriendelijk personeel.

Prima 4 sterren hotel. Wel te weinig bedjes aan de zwembaden. Het eten in buffetvorm is prima. Nadeel is vaak slappe frietjes. Elke avond naast het standaard aanbod een ander land thema met variaties. De animatie jongens kennen weinig variatie. Wel is er bijna elke avond een ingehuurde act welke vaak wel gezellig is. Op de man met het keybord na dan…. Schoonmaakster was een top vrouw die haar werk serieus neemt. Lobby en pool bars zijn prima. Personeel is er echt voor je. Wij waren er 15 dagen en dat was net wat te veel. Als je hier 8 dagen bent dan heb je alles een keer gezien en meegemaakt en was achteraf voor ons genoeg geweest. Na 23.00 niets meer te doen. Kunt 2x per week voor eur 10 per persoon mee met de party bus naar falliraki om uit te gaan. Vertrek 23.00 terug hotel 03.30. Animatie jongens gaan mee maar zijn halverwege de nacht zelf onder invloed van drank en wiet. Super familiekamers met goede airco’s17 t/m 31 juli

• 7Mascha08-08-2020

Prima hotel

Het is een leuk kleinschalig hotel. Eten was heerlijk elke dag wel wat anders en zeker prima ondanks de corona. Wat wel echt een minpunt is dat je smorgens nergens koffie kan halen voor bij het zwembad dat is pas vanaf 10 uur je mag het ook niet mee nemen vanuit het restaurant dat is wel echt een ding want in de kamer staar ook geen waterkoker, dit moeten ze echt aanpassen.. en wij hadden helaas een kamer die zwaar aan renovatie toe was de rest van de kamers waren wel al gerenoveerd. Verder was het weekje heerlijk en hebben wij genoten.

• 9Cindy12-11-2019

Erg goed

Heel fijn hotel erg schoon. Eten was ook heel goed veel variatie elke avond wat anders en nooit koud of op. Ook kon je via het hotel een auto huren dat ging erg gemakkelijk en was ook niet duur. De locatie was ook goed Rhodos stad was vlak bij bus stopte voor de deur en met de taxi was het 10 euro.

• 9Marleen Schepers09-10-2019

Fantastisch gastvrij hotel

Het was een fantastisch,mooi hotel.Het personeel is erg gastvrij en behulpzaam. Er is hun niks teveel om te helpen. Het eten is erg gevarieerd en lekker. iedere avond was er weer een andere activiteit,georganiseerd door het animatieteam,o.a. bingo,karaoke.Ook was er een optreden van een Griekse zang-en dansgroep. Rhodos stad is goed bereikbaar met de bus of taxi. Kortom het was een vakantie om met plezier aan terug te denken en het hotel is zeker aan te bevelen.

• 9jeroen timmers29-09-2019

Genieten.

Goed hotel, goed eten. Super personeel. Je komt hier niks te kort. Gebeurd dit wel dan ligt dat aan jezelf. Prima geholpen toen iemand met een zonnesteek naar het ziekenhuis moest, er kwam zelfs nog iemand van de receptie na werktijd in het ziekenhuis vragen of alles ok was. Huur een auto en verken het eiland op eigen houtje, is prima te doen. Naast het hotel supermarktjes en barretjes.

• 9W.Schoolderman24-09-2019

Een fijn hotel voor een zonnige vakantie.

Prima ontvangst,het interieur zag er keurig uit,zowel in de kamer als de algemene ruimtes. Zeer vriendelijk personeel. Het animatieteam deed haar best om het iedereen naar de zin te maken. Het eten was goed. Centrale ligging om naar het strand en Rhodosstad te gaan.

• 10Frans jeukens08-09-2019

Fantastisch hotel met super personeel

9 dagen super verwend en een superieure bediening van het fantastische personeel, ook een, met nadruk "zeer warme douche" voor de receptie en technisch personeel na probleem met airco dit werd in razend tempo vol lof opgelost, we zullen zeker terug willen komen in dit prachtige schone en nette hotel. Ook het super vriendelijke animatie team niet te vergeten zijn we super tevreden "bedankt". Snap niet de mensen die klagen over het eten dat ligt aan hun eigen , er was voor ieder wat wils en genoeg keus.

Hotel Oceanis Park info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar