Hotel Oceanis Park

Griekenland, Rhodos, Ixia

8.8Fantastisch

• Animatie
Tonen op kaart

Hotel Oceanis Park op Rhodos is in 2018 gerenoveerd. Een modern hotel met ruime kamers. Ook de schoonmaak is goed. Bij de twee zwembaden is er genoeg plek en het personeel is erg vriendelijk. De animatie kan beter. Bij de buffetten wordt er rekening gehouden met ieders wensen. Pak de bus voor het hotel en sta binnen 15 minuten in Rhodos-stad.

64 reviews over Hotel Oceanis Park

• 2019
    9Cindy12-11-2019

Erg goed

Heel fijn hotel erg schoon. Eten was ook heel goed veel variatie elke avond wat anders en nooit koud of op. Ook kon je via het hotel een auto huren dat ging erg gemakkelijk en was ook niet duur. De locatie was ook goed Rhodos stad was vlak bij bus stopte voor de deur en met de taxi was het 10 euro.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Marleen Schepers09-10-2019

Fantastisch gastvrij hotel

Het was een fantastisch,mooi hotel.Het personeel is erg gastvrij en behulpzaam. Er is hun niks teveel om te helpen. Het eten is erg gevarieerd en lekker. iedere avond was er weer een andere activiteit,georganiseerd door het animatieteam,o.a. bingo,karaoke.Ook was er een optreden van een Griekse zang-en dansgroep. Rhodos stad is goed bereikbaar met de bus of taxi. Kortom het was een vakantie om met plezier aan terug te denken en het hotel is zeker aan te bevelen.

• 9jeroen timmers29-09-2019

Genieten.

Goed hotel, goed eten. Super personeel. Je komt hier niks te kort. Gebeurd dit wel dan ligt dat aan jezelf. Prima geholpen toen iemand met een zonnesteek naar het ziekenhuis moest, er kwam zelfs nog iemand van de receptie na werktijd in het ziekenhuis vragen of alles ok was. Huur een auto en verken het eiland op eigen houtje, is prima te doen. Naast het hotel supermarktjes en barretjes.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9W.Schoolderman24-09-2019

Een fijn hotel voor een zonnige vakantie.

Prima ontvangst,het interieur zag er keurig uit,zowel in de kamer als de algemene ruimtes. Zeer vriendelijk personeel. Het animatieteam deed haar best om het iedereen naar de zin te maken. Het eten was goed. Centrale ligging om naar het strand en Rhodosstad te gaan.

• 10Frans jeukens08-09-2019

Fantastisch hotel met super personeel

9 dagen super verwend en een superieure bediening van het fantastische personeel, ook een, met nadruk "zeer warme douche" voor de receptie en technisch personeel na probleem met airco dit werd in razend tempo vol lof opgelost, we zullen zeker terug willen komen in dit prachtige schone en nette hotel. Ook het super vriendelijke animatie team niet te vergeten zijn we super tevreden "bedankt". Snap niet de mensen die klagen over het eten dat ligt aan hun eigen , er was voor ieder wat wils en genoeg keus.

• 7Corrie Houben06-09-2019

Gezellig, goed hotel.

Hotel is netjes, prijs kwaliteit prima. Aan de overkant van het hotel is een winkelcentrum daar in lopen, kom je uit op een heel leuk strand. Pak een drankje en je kan heerlijk genieten. " Akti Ixia bar"

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Eljakim26-08-2019

Geweldig

Alles is uitstekend geregeld in het hotel! Schone kamers, elke dag schoongemaakt. Eten is voor ieder wat wils en personeel is heel vriendelijk. Alles wat je zoekt op vakantie vind je hier.

Strand is vijf minuutjes lopen en dan heb je een schitterende zee met uitzicht op Turkije. In dit hotel niks te klagen!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Falke16-08-2019

Leuke vakantie in Oceanis Park hotel

Mooi en proper hotel en zeer vriendelijk personeel! Ook het eten was altijd zeer verzorgd en lekker. Het werd steeds goed aangevuld, voor ieder wat wils en elke dag variatie! Ook de zee is op wandelafstand, de strandstoelen zijn wel overal betalend. Wij gingen chillen aan Anna's place, waar je ook iets lekkers kan eten en drinken. Tip: Zeker ook eens een auto huren om het eiland te ontdekken, Lindos beach en Draganou beach zijn mooie plekjes! Ook leuke animatie in het hotel, maar mensen die hier niet voor te vinden zijn kunnen ook relaxen aan het zwembad vooraan. Wij zijn zeer tevreden van dit hotel, een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9michel van mierlo13-08-2019

een zeer mooie vakantie

Wij zijn met 14 personen geweest vanuit Beek , met een woord geweldig . Alles goed geregeld door de touroperator wij hadden 1 persoon bij ons met rolstoel. Vanaf het begin van de vlucht goed geregeld door hun . En het hotel was in een woord super de lux
    Eten zeker een 10 waard , je kon er van alles krijgen wat je maar wou . Super en nog eens super volgend jaar weer deze touroperator

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Angelique09-08-2019

Geweldige vakantie!!

Wij hebben hier een super vakantie gehad. Hotel schoon , eten goed, kamer aan de kleine kant maar ben je toch niet veel , altijd wel een bedje vrij aan het zwembad , iedere dag en avond animatie voor de liefhebbers , vriendelijk personeel! Als ik de minpunten zou moeten noemen zou dat voor ons zijn: slechte koffie , te weinig toilet voorziening bij het zwembad en helaas geen handdoeken service! Wij zijn hier 12 dagen geweest en hebben genoten best veel Nederlandse gasten waar we een leuke tijd mee hebben gehad! Prijs en kwaliteit verhouding zeker aan te raden. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

2 tips over Hotel Oceanis Park

• Michel van Nieuwland, 15-08-2018

Leuke trips en bezienswaardigheden (zowel via touroperator of los te bezoeken):

Bay to Bay boat tour (Oostkust varen en zwemmen/duiken) Vlinder vallei (The valley of the butterflies, mooi natuurgebied /watervallen en vlinders) Rhodos stad (+ oude stad incl. paleis van de grootmeesters + haven Mandraki). Taxi en/of bus 4 personen max. 10 euro enkele rit! Jeep Safari via Bumpy Rhodes (incl. eten en zwemmen in zee). City Tour (via Corendon) incl. Lindos en mooie omgeving baaien/bergen e.d.

• [email protected], 25-07-2018

Misschien het kleine zwembad alleen voor Adults vanaf 18 jaar, heb je niet steeds springende kleine kinderen met opblaasflamingo’s e.d. In het zwembad.

10 vragen over Hotel Oceanis Park

• M.Mommers, 17-11-2019

Familie kamers

Graag zou ik willen weten waar de familiekamers liggen, is de ligging goed, of is de ligging van de gewone kamers beter? Hebben ze ook zeezicht? Welk kamer nummer is eventueel een aanrader? Zijn er ook strandlakens te huur? Ik verneem het graag!

• Peter, 30-10-2019

Eetzaal

Op de site van het hotel zelf staat dat de heren een lange broek dienen te dragen tijdens het diner. Is dit ook werkelijk zo of zijn ze niet zo streng?

• Bianca, 05-10-2019

Buiten eten

Goede dag. Kan je bij dit hotel buiten dineren of alleen binnen in het restaurant.

Hotel Oceanis Park info

• Aantal sterrensterstersterster