Tijdelijk €25 aanbetaling

7.9GoedScore uit 77 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

77 Reviews over Miramare Wonderland

• 10Jesim12-10-2012

Mooiste accommodatie van Rhodos!

Erg mooi en groot park met gekleurde bungalow huisjes! Letterlijk aan de zee, zo dicht bij de zee heb je nog nooit geslapen! Infinity zwembad was erg mooi (zout water) precies zoals in de folder. Supermarktjes en restaurantjes waren tegen over de ingang van het hotel dus erg vaak daar gegeten. Raadt iedereen die op vakantie gaat naar Rhodos aan bij MiraMare Wonderland te verblijven.

• 9Robert en Birgit04-09-2012

Stukje paradij op aarde

Net terug. Fantastisch. Ligt er wel aan waar je zit. Wij hadden villa waterfront, 1,5 meter van de zee. Zeer vriendelijk personeel. Plaatsje Ixia met alle restaurantjes is een aanrader. Wie van voetbal houdt, komt niets tekort.

• 5van Lieshout03-09-2012

matig

Hotel doet mooi aan op de foto's echter het personeel is niet klantvriendelijk, op de eerste dag bij inchecken zeiden ze gewoon weg dat we niet luisterden, Pardon?! Daarnaast lagen er nog haren van een ander in het bad en kregen we niet altijd schone handdoeken ze hingen de vuile gewoon weer op. Verder ziet het zwembad er wel mooi uit. Het ontbijt is redelijk alleen als je heel vroeg komt moet je niet verwachten dat je koffie of thee krijgt omdat ze te druk zijn met tafels dekken.

• 9Marleen22-08-2012

Oase van rust

We hebben hier een topvakantie gehad van 8 dagen, maar waren blij dat het niet langer duurde. Het was bijna volgeboekt, maar het was zo rustig dat we ons echt zouden gaan vervelen als we langer waren gebleven. Geen idee waar al die mensen bleven. Zelfs op onze foto's kregen we de vraag of er daar ook andere mensen sliepen. Ook het eiland heb je in die 8 dagen ruimschoots gezien. DE locatie voor een extra relaxvakantie. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, maar wel op de Griekse manier. Alles gaat op het gemakje en er zal niemand moe worden. Schuin rechts tegenover het hotel zit restaurant Coconut. Als je geen diner hebt geboekt is het zeker een aanrader om daar te gaan eten.

• 1Fam Porrez22-08-2012

Miramare Donderland?

Na een heel zware werkperiode was dit onze ontspanning in een 5 sterrenhotel (8dagen = 3500€) Onvriendelijk personeel, ondermaats eten,slecht gekuiste kamers, besmeurde zetelkussens, losdrijvende verlichting in het zwembad, afgebroken paaltjes, losliggende tegels, beschimmelde douches, ... Dit was een niet te vergeten "stressvakantie"! Enkele voorbeelden vh ontbijtbuffet: Slechte frigo's met als gevolg bezwete kaas, hespeworst waar het vocht uit loopt, warme yoghurt (met lang zwart haar erin)... Koffie of thee? Koffie graag, nemen ze 3 kannen van "lege" tafels en gieten ze samen = heel lekker en dit alle dagen hetzelfde... Dinnertime, nog nooit gezien behalve een keer in Egypte maar toen betaalden we 499€ voor een weekje, showcooking: gebakken lever, gelukkig veel goede restaurants en supermarkten in de buurt... Ongezien, ongehoord,ondermaats, wij geven max 3* als je aan halve prijs gaat!

• 4Mena31-07-2012

Hoezo 5 sterren?

Dit oeroude hotel (is naar het schijnt nog van Onassis geweest) wordt met weinig liefde onderhouden. Op 1 dame en 1 poetsvrouw na, is het personeel bot en onvriendelijk. Dit hotel is ok als je een 2sterrenhotel verwacht. En dat met moeite! Het eten is allesbehalve goed en entertainment is overgeschat. + goede en rustige ligging. + goede schoonmaakservice

• 8thealensink08-07-2012

fantastisch!!

super hotel en wat een rust bij het zwembad geen gevecht om een bedje en wat een ruimte!!!!

• 8nijhofa01-07-2012

Een paradijs op Rhodos

Hier gestrandt wegens overboeking van sunshine.Goed opgelost door touroperator.Receptie mag wel vernieuwd worden donker hok.Kamer is gewoon 2k app. luxe en romantisch.Schitterend aan zee gelegen wel bijna geen strand.Eten mag ik als kieskeurige nl zeer goed noemen.Je werd netjes bediend zelfs je bordje mocht je niet aangeven. Niet het gevoel van vreetschuur gehad wat je vaak bij all in ziet.Goed ontbijt.Cocktails waren wel beperkt mag wel wat meer keuze in zijn. Zwembad heeft mooie ligging. Groot park met zeer vriendelijk personeel. Afstand tussen rest. en zwembad wel groot. Waren wel veel dingen die nog gerepareerd moesten worden maar dit hotel heeft pas 6 wkn een nieuwe eigenaar dus begrijp ik dat dat niet allemaal al gedaan is. Animatie was wel minimaal maar het hotel deed zn best om animatie voor de nl gasten te introduceren. Gelukkig geen herrie bij het zwembad wat we toen we bij sunshine keken als zeer irritant ervaarden. Aanrader als de prijs gelijk zou zijn.Wij zaten goedkoper

• 8van Bommel26-06-2012

Fantastisch!!!!

Wij zijn omgeboekt van Sunshine Vacation Club naar dit hotel. Eerst waren we natuurlijk teleurgesteld....tot we in Miramare kwamen. Schitterend hotel, goede service en eten. Zeker een hotel om nog eens terug te komen.

• 9Nadine08-09-2011

GU-WEL-DUG!

Nóg mooier dan de foto's weergeven, wat een prachtig resort is dit! We zijn zojuist teruggekomen en ik snap 'n aantal reacties hieronder niet. Dan stel je in mijn ogen wel te hoge eisen of ben je nooit tevreden, een b'tje Nederlands zeg maar. De ligging is zo grandioos dat je wel tot rust móet komen. Ja, er zijn veel Oostblokkers en die zijn nogal schuw, maar eens wat anders dan luidruchtige Duitsers, Engelsen of Italianen. Minpuntje voor mij vond ik het bed dat keihard was maar mijn partner vond dat weer wel fijn. Goede service, elke dag wordt er schoongemaakt, voorzien van kitchenette, fohn, badhanddoeken etc. Ontbijt is goed, veel keuze en prachtige plek direct aan zee. Airco was 's avonds stuk en er kwam gelijk iemand om deze te maken! Prachtig zwembad, veel ruimte, kinderanimatie. Wij waren met een kindje van 1 jaar en zij heeft de tijd van haar leven gehad! Wij gaan hier zeker nog weer eens naar toe. Rhodos is wel enorm toeristisch, je wordt de restaurants bijna ingetrokken.

Hotel Miramare Wonderland info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens