Appartement Maritina

Appartement Maritina

6.3Voldoende

Griekenland, Rhodos, Ixia

Op vakantie geweest naar Maritina?

6.3Voldoende

Appartement info

Meer appartement info

34 reviews over Appartement Maritina

• 2018
    8Monique Rottier07-05-2018

Gastvrij en kleinschalig complex

Het is een heerlijk kleinschalig complex!! Compleet ingericht appartement. Goede bedden en schoon! Onze kamer had nog geen douchecabine maar mocht de pret niet drukken en gaan in september weer terug!! Vriendelijke ontvangst en gastvrij. Sinds 2017 weer op de markt en vanaf 2018 nu t hele seizoen in de verhuur. Iets verder van t strand maar daar hebben we bewust voor gekozen. Volop restaurants en supermarkten in de nabije omgeving . Aanrader!!

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

5fam. Lakerveld22-04-2007

Wij gingen in mei 2005 naar Rhodos. puur en alleen voor de Griekse Oudheid daar dit al 45 jaar mijn hobby is. Dus het appartement interesseerde ons niet zo. Veel deugde er niet doch reparen... ho maar. De eigenaar was een liederlijk stuk chagrijn en we lieten hem maar in zijn sop gaar koken. Wij hadden al veel bijnamen voor hem. Humorikos!! Niet meer naar Maritina..niet voor herhaling vatbaar!! Trouwens na 1 week heb ik genoeg gezien. Volgende keer een ander deel van Hellas ivm die oudheden

Gereisd in april 2007

• 7renate25-12-2006

Een paar jaar geleden hier geweest. Wij zijn nauwelijks op het appartement geweest, omdat wij overdag het eiland hebben verkend. Zwembad straalde geen gezelligheid uit en van de buitenkant ziet het complex er best aardig uit. De kleine flat die er langs ligt sierde niet echt de omgeving, veel troep en rommelig.

Gereisd in december 2006

• 7shanna23-01-2006

het zag er van de buiten kant erg mooi uit, maar bij de entree viel de deur er al meteen uit. sóchtends lagen de drollen van de boven buren in onze wc pot en bij onze buren liep er stond langs de muur. de eigenaar was heel erg chagerijnig en toen we ons beklaagde over het deur probleempje zei hij: its your problem en deze zin kregen wij vaker te horen. er werd om de dag schoongemaakt en bedden verschoond dat was wel een plus puntje. verder een heel chill zwembad met ligstoelen en een mooie tuin. ondanks de problemen toch een hele leuke vakantie gehad.

Gereisd in januari 2006

• 8linda sinnema16-10-2005

Ik ben 3 keer bij Maritina geweest en ik vond he super.De eerste keer zag het er mooi uit en heel goed onderhouden.In de avond was het barretje open en Jorgos bracht de gezelligheid erin.De 2 de keer was het ook nog super maar de 3 de keer werd minder het was slecht onderhouden.Micheilos de eigenaar heeft het moeilijk gehad.Jammer dat het zo achter uit gaat. Als je de eigenaar een beedje leert kennen en niet altijd zeurt is het een top man. linda.

Gereisd in oktober 2005

• 7Marieke en Karin03-09-2005

We hebben hier in zomer 2003 een leuke vakantie gehad. Aan de eigenaar hebben we ons niet geirriteerd,wel aan zeurende Nederlanders. Griekenland is geen Nederland. Pas je aan aan de gebruiken en het tempo en je hebt een TOP vakantie. Kakkerlakken werden voor ons verwijderd. Als je je vriendelijk en geinteresseerd opsteld, krijg je van alles gedaan. De barman toen was aardig en gezellig. Rhodos-stad is mooi, prima met de bus en de taxi te bereiken. Appartement: mooi zwembad, ligbedden, bar, etc. Huur een auto en bezoek mooie plekken van Rhodos.

Gereisd in september 2005

• 7Familie Schouten26-08-2005

Net een dag terug van onze drieweekse vakantie. Nadat we eerst geboekt hadden en daarna pas op de site hadden gekeken betreffende hoe het beoordeeld werd, viel het ons alles mee. Mooi appartement, alles was schoon, lekker warm water, aardige mensen, leuk zwembad ofwel voor herhaling vatbaar.

• 5cor en sandra16-08-2005

Wij waren hier van 28-07-05 t/m 07-08-05.wij vonden Maritina ook tegenvallen. Je betaalt er veel voor,dan verwacht je wel iets goeds. De sanitaire voorzieningen stelde weinig voor. De wastafel lekte voortdurend waardoor de emmer die daaronderstond overliep. De wc moest je doortrekken met een touw dat daar aan hing.De douchestang hing aan het touw van de lichtschakelaar.De koelkast sloot slecht.Het was smoezelig binnen. De bedden waren prima en het appartement was groot genoeg.De tuin en het zwembad zagen er prima uit. Zoals veel reacties op dit appartement, klopt het inderdaad dat de eigenaar niet vriendelijk was, maar chagrijnig en kortaf.De hoofdingang was al vroeg gesloten (21.30-22.00). Dus moesten wij via een brandtrap naar boven om in ons appartement te kunnen komen.Ondanks deze tegenvaller, hebben wij het verder prima naar ons zin gehad op Rhodos, maar dit is toch jammer.

• 7Floris en Marleen15-08-2005

Wij zijn net terug van twee weken Rhodos, in app. Maritina. Wij hadden volgens ons nog het beste appartement, geen kakkerlakken en meestal warm water. Maar we hebben dus ook andere dingen gehoord en gezien... Complex is gezellig,knus en mooi vanaf de buitenkant. De kamers zijn echter toe aan een grondige renovatie! Wel een heerlijke vakantie gehad, rhodos is top!

• 7kamer 10614-08-2005

wij zijn hier halvewegen juli geweest. Twee weken. Eerste indruk: de buitenkant van het complex ziet er mooi uit. Mooi zwembad met een grote tuin, gevuld met veel fruitbomen en groen. Ons appartement viel wel tegen. Kon wel een renovatie gebruiken. Kastjes hingen scheef en van een gezellig interieur was weinig te bekennen(om over de kakkerlakken maar te zwijgen). De eigenaar had er wienig zin in en dat straalde hij dan ook uit. Hele gezellige twee weken gehad met de aanwezige gasten van het complex. Strand en eetgelegenheden liggen op een ideale afstand. Een leuke vakantie gehad met mooi weer en lekker eten.

Appartement Maritina info

• ZwembadBuitenzwembad