Appartement Les Cocotiers ***

9,4

6 reviews over Appartement Les Cocotiers in het Nederlands

helaas nooit meer

lianne broer, 27-7-2009

15 jaar geleden waren we hier en we dachten 1 weekje ertussen uit te gaan naar les cocotiers. maar helaas het is over en sluiten maar het was een goed appartement jammer

een super complex, ideaal gelegen en een perfecte bediening die bovendien nederlands spreekt. ik wilde dit jaar voor de 5e keer terug gaan maar nu lees ik dat t niet meer bestaat. eeuwig zonde

Wij zijn hier inmiddels al zo'n 8 x geweest, met heel veel

Renslof & Seiny, 28-11-2004

Wij zijn hier inmiddels al zo'n 8 x geweest, met heel veel plezier, anders kom je hier niet zo vaak, altijd leuke contacten met Nikos & Simone, ontzettend jammer dat we er niet meer heen kunnen, het was voor ons een "thuishaven". Is tot op heden voor ons de "topper" van Rhodos. Wij vinden het jammer dat het naar time-sharing is overgegaan.

Even een reactie op Evert en Rob wij hebben het ook heel goed naar ons zin gehad en wilde weer terug dat zelfde appartement maar nu lees ik dat het niet meer bestaat is dat zo

gaarne reactie bedankt Koos

Ik zie net dat het niet meer bestaat! zonde,want ik ben er drie keer geweest en een beter appartement heb ik in griekenland nog nooit gehad. en zon royaal balkon ook niet. was er anders zeker teruggekomen!!!!!!!!!!!

Heerlijk appartementencomplex

Evert & Rob, 8-9-2003

Heerlijk appartementencomplex. Nikos & Simone bedankt voor al die jaren waarin we jullie ook als vrienden hebben leren kennen. Jammer dat het niet meer bestaat. Kan er best een traantje om laten. Heel veel geluk in Gennadi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Cocotiers in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Cocotiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Cocotiers scoort een 9.43 uit 10 op basis van 7 reviews.