Aparthotel Kassandra

Aparthotel
Aparthotel Kassandra

6 tips over Aparthotel Kassandra

Eddy Knoop, 26-8-2014

Zorg dat je niet in kamer 258 of een andere kamer aan die kant van het gebouw komt. Hier is het verkeerslawaai erg groot.

Geef de schoonmaakster gelijk op de eerste dag al een fooi, ze voelen zich hierdoor erg gewaardeerd, en doen net even dat beetje extra voor je.

Leer een paar woorden Grieks, dit is de beste binnenkomer bij Kassandra, maar ook bij de diverse restaurantjes en winkels.

Huur een auto bij Memory Cars (5 dagen huren, 3 dagen betalen), en ga o.a. naar Butterfly Valley en Lindos.

Ronald, 14-8-2014
Ga eten bij "Greekland", veel en zeer goed voor weinig.
Esther1983, 8-11-2013
In Trianda, Taverna Nefeli, erg goed, vooral de tomato-soup, aardige leuke eigenaar en super betaalbaar. Ook Taverna Platon, op de hoek, erg goed, wel ietsje duurder.

We hebben een aantal aanbieders voor Kassandra voor je op een rij gezet:

petrahuijbens, 25-9-2013
Huur een motor en verken het mooie eiland
car, 5-8-2013
Quad huren bij je reisoperator en het eiland verkennen. (Rhodos-stad, Faliraki, Antonie Quinten Baay -snorkelen-, Lindos).
verhoef, 22-9-2012
via app loop je naar superm Kassandra, links aan de overkant heb je een megasupermarkt, linksaf 400 m naar strand loop je naar boulevard waar je dan loopt richting drukke centrum Trianda. Aan boulevard in de bocht plein aan zee met klimrekken/glijbanen, tegenover playground/ballenbak voor kids. In drukke centrum Trianda genoeg te doen. Strand is stenen. Water loopt niet af, na 3 m sta je tot je middel in zee. Rhodos stad is 30min met bus. Leuke vakantie gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Kassandra voor je op een rij gezet: