Aparthotel Kassandra

Tonen op kaart

211 reviews over Aparthotel Kassandra

• 2019
    10Esther11-09-2019

Supervakantie,heerlijk Grieks, komen zeker terug!

Super mooie appartementen..bij de reviews lees ik vaak dat het gedateerd is,niet mijn mening,ieder zin eigen beleving. wij vonden Kassandra geweldig!vriendeijke mensen,mooie schone kamer,wat is gedateerd?alles wat je nodig hebt is aanwezig.in 10 minuten op het strand ,grote supermarkt en bushaltes zo ongeveer voor de deur ,wij komen hier zeker terug

Gereisd met vrienden in september 2019

• 4Laura11-09-2019

Voor ons geen tweede keer

Appartement is erg verouderd wat op zich niet erg zou zijn als het wel schoon zou zijn.. Wij kwamen binnen in de kamer en overal lagen nog zwarte haren. Het stopcontact bij de keuken zat vol met vet spetters. De schoonmaakster staat om half 9 al aan je deur te kloppen. Vervolgens maken ze niks schoon enkel handdoeken vervangen en bed opdekken. Alleen douchen gaat niet omdat je de douchekop niet ergens aan vast kunt klikken, dan is heel de badkamer nat. De ligging is prima en de bedden ook. Natuurlijk mag je niet veel verwachten voor deze prijs. Maar een schone kamer en een “normale” douche toch wel.. de eerste dag gegeten in het hotel, ook een haar in mijn salade..

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam.Kaper30-08-2019

kassandra family is een super fijn apart/hotel. super vriendelijk personeel aardige eigenaar enorm behulpzaam. complex is mooi mooie zwembaden echt genoeg lig bedjes en parasols ( gratis) wij hebben echt een top tijd gehad in het hoogseizoen kamers werden elke dag schoongemaakt handdoeken elke dag nieuwe👍Restaurand van het hotel echt top super vers en goedkoop maar zo lekker eten !!!!! alles op loop afstand aanwezig, zee 5 min winkels 5 min en iets verderop nog veel meer winkels en restaurants 👍. Wij raden Kassandra Family aan kamers wel gedateerd maar schoon en dit alles voor nog geen 300 p.p. Super gewoon .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7BHDR21-08-2019

Honderd procent meegevallen!

Zes jaar geleden waren wij hier ook al eens en toen hadden we een kamer direct aan de kant van de bar met veel geluidsoverlast van karaoke etc Dit keer een betere kamer aangrenzend aan een stille straat. Met twee jonge kinderen zeker aan te bevelen! Ja, het is zwaar verouderd en is dringend aan renovatie toe en ja uiteindelijk slaap je en douche je er alleen maar schoon is toch wel het voornaamste. Qua hygiëne is het sterk afhankelijk in welke kamer je zit dus gewapend met hygiënische doekjes en eigen badmatje gingen we er heen. Uiteindelijk viel het honderd procent mee, je krijgt waar je voor betaald, niet meer en niet minder. We hebben er niet veel gezeten, iedere dag op pad met de huurauto. Het eiland heeft zulke mooie plekjes om te ontdekken! Het bijbehorende restaurant is aan te raden, je kunt er prima eten. Alleen zouden ze ook eens kindermenu's op de kaart mogen zetten, er verblijven veel families.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Fam. Gemert21-08-2019

Simpel maar redelijk

Prijs/ kwaliteit klopt, verwacht geen super de luxe complex. Complex is wat gedateerd met wat achterstallig onderhoud, maar goed genoeg om te slapen en te ontbijten. Na 19u s avonds geen warm water meer vanuit de douche. Diverse gasten deden hier hun beklag over, maar werd niets aan gedaan.

Ligging is gunstig t.o.v. Strand, centrum en restaurants.

Voor EUR 15,- rij met een taxi naar Rhodos stad. Tip: huur een auto en ga erop uit! Bezoek Prasonisi, Tsambika en Kalithea strand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Kikkert05-08-2019

Nooit meer

Oud en versleten. Alles aan vervanging toe . Slechte schoonmaak zitten er nu 1 week en nog maar 1x schonen handdoeken gehad en nog niet 1x schoon beddengoed heb de werkster er op aangesproken maar beheerst niet echt de Engelse taal hebben precies 1 stopcontact in de keuken/woongedeelte/5e slaapplaats en 1 in de grote slaapkamer en niets in de andere slaapkamer dus zelf maar verlengsnoer gekocht. Verder wel vriendelijk personeel en een mooi ruim zwembad en je kan hier prima eten. Zal dit appartement zeker niet aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Alyssa21-04-2019

Prima!

Het aparthotel is een prima hotel om te verblijven, maar ook weer niet om de hele dag in de hotelkamer te blijven hangen. Airco kostte iets van €7,- per dag, maar hing in de gang... waardoor het niet geweldig zou ventileren. Ontzettend heet dus. Gelukkig dichtbij een supermarkt om een goedkope ventilator te kopen! Lekker dichtbij het strand gelegen. En de bushalte richting Rhodos-Stad iets verderop in de straat. Vriendelijke bartender bij de poolbar. En elke dag leuke dekbedfiguurtjes op bed. Prima vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Anton15-04-2019

Goede locatie, simpel maar prijs kwaliteit is goed

Vriendelijke mensen, simpel maar schoon, veel mensen die hier elk jaar teug komen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    7Meggy saris26-12-2018

Wederom geboekt voor dit jaar!

2019 wordt ons 3e bezoek aan Kassandra. Wij hebben altijd de gerenoveerde appartementen, die zeer ruim en lekker koel zijn. Perfect voor ons met 3 kids. Interieur is verouderd, maar ben niet anders gewend in Griekenland. Zelfs een grote koelkast met vriesvak in de keuken. Reuze supermarkt aan de overkant van de (drukke) weg. Strand op loop afstand, en het "centrum" is goed te voet te doen, als je de juiste weg weet ;-)

Griekse avond en karaoke, ze proberen het je naar de zin te maken, ook bar personeel en poetsvrouwen zijn behulpzaam, en netjes. George komt wat nors over, maar na een grapje over zijn looks kon hij weer lachen .... Tot in Augustus weer, wij hebben er zin in!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Arjan15-08-2018

Redelijk appartement voor de juiste prijs

Op zich een goed appartement met zeer vriendelijk personeel. Tuurlijk het is wat verouderd. Maar verwacht je dan voor die prijs, betaal dan €300,- pp meer en ga vijf sterren zitten. Is toch logisch dat men verwacht dat je bij hun de drankjes afneem i.p.v. zelf meenemen? Als je hier op een terras zit neem je toch ook niet je eigen drinken mee?? Zag t zelf gebeuren mensen die stiekem 8 blikjes mythes wegtikte. Schaamde me gewoon dat ik Nederlander was. Wij hadden liever ook een andere kamer gehad, zaten nu vier hoog op de hoek vol in de wind, Maarja die kans heb je gewoon. Tria is redelijk leuk stadje, maar had toch liever dichter bij rodosstad gezeten, met de bus goed te doen 2,20 enkele reis. Bussen zitten wel vol, maar vriendelijke mensen die opstaan zodat mijn vriendin en zoontje (2jr) konden zitten. De hoofdweg waar kassandra aanligt is wel druk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

6 tips over Aparthotel Kassandra

• Esther1983, 08-11-2013

In Trianda, Taverna Nefeli, erg goed, vooral de tomato-soup, aardige leuke eigenaar en super betaalbaar. Ook Taverna Platon, op de hoek, erg goed, wel ietsje duurder.

• car, 05-08-2013

Quad huren bij je reisoperator en het eiland verkennen. (Rhodos-stad, Faliraki, Antonie Quinten Baay -snorkelen-, Lindos).

• petrahuijbens, 25-09-2013

Huur een motor en verken het mooie eiland

14 vragen over Aparthotel Kassandra

• BHDR, 24-02-2019

Uitzicht op de tuin

Weet iemand hoe de appartementen voor 4 personen zijn met uitzicht op de tuin? Zijn deze rustig gelegen, netjes, oude gebouw of nieuwe gebouw?

• Britney Schippers, 12-01-2019

Kamer

Kan iemand mijn vertellen hoe een studio 1-3 personen eruit ziet. En of de bedden aan elkaar staan of los van elkaar?

Nicolette, 13-01-2019

Die staan helemaal boven op de camping in kronkelige straatjes, best mooi, onder de dennenbomen. Dus wel heel erg steil ernaartoe rijden/lopen en het treintje naar zee komt daar niet. Dat is een eindje lopen.

• Sabine, 12-06-2017

Handdoeken en beddengoed

Is het appartement voorzien van handdoeken om te douchen en van beddengoed?

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats