Aparthotel Kassandra

178 reviews over Aparthotel Kassandra in het Nederlands

zoals altijd fantastisch

maria
6-2-2018

Goede schoonmaak, dagelijks schone handdoeken en 2 x per week schone lakens. Het personeel staat altijd voor je klaar , het eten in de taveerne is vers en goedkoop. Ik kom hier al jaren, 2 x een maand per jaar en heb nog nooit iets van schimmel of troep gezien. Sommige appartementen zijn nog niet gerenoveerd, dus oude spullen, maar worden wel goed schoongehouden.

Nooit meer

Charlotte de wekker
1-1-2018

De bedden waren vies airco met schimmel.

Behalve de "hotel-wifi" alles prima je kunt zelfs kiezen welk zwembad je neemt

We hebben een aantal aanbieders voor Kassandra voor je op een rij gezet:

Zeker niet voor herhaling vatbaar !

Genevieve
10-8-2017

Samen met mijn vriend heb ik hier 10 dagen in het hotel overnacht. Vanaf het moment dat wij de kamer binnen stapte waren wij al ontevreden. De kamer was vies, overal lagen zwarte haren, vlekken op de vloer, minibar was vies en lekte, badkamers was erg oud en smerig en ook zag de kamer er verder heel erg verouderd uit! Toen wij dit melde bij de receptie zeiden zij ons dat wij ook zo vroeg al waren ingecheckt dat het kon zijn dat de kamer nog niet goed schoongemaakt was, wat voor ons heel raar was om te horen.

De douche in de badkamer was heel klein en ook kon de douchekop niet opgehangen worden, wat ook normaal was volgens het receptie personeel. Voor het geld wat wij hier voor betaald hebben, vonden wij de prijs kwaliteit verhouding niet goed. De ligging daarentegen is wel perfect en daarom hebben wij toch nog een leuke vakantie gehad, maar dit hotel voor ons niet meer !!

super vakantie

Aart Hilders
21-5-2017

Simpele doch zeer schone kamers bijzonder vriendelijk personeel van receptie tot schoonmaaksters geen moeite te veel iedere dag schone handdoeken en zeer regelmatig schoon bedlinnen prima horeca voorziening met goede maaltijden tegen fatsoenlijke prijzen live music en leuke karaoke avonden ! zeer zeker voor herhaling vatbaar

Prima vakantie gehad!

wvz
20-3-2017

Wij hadden het appartement met een heel groot balkon dat was prettig helaas geen parasol dus soms wat te heet. Op de 3de etage helaas geen lift maar was te doen. Appartement wat verouderd, bedden prima. Geen koekepan maar om gevraagd en kregen er toen 1. Leuke jongens achter de bar en in restaurant. Zwembad prima dochter kreeg wel groen haar maar ketchup helpt heel goed! Centrum en strand prima te lopen!

Zonde van het appartement

dicky
25-1-2017

Pluspunten: ligging, grootte appartement, ligweiden met veel ligstoelen en 2 zwembaden, leuk dorp, wij zaten in blok E 4 e verdieping met mooi uitzicht, hulp bij inchecken en printen boardingpas, service personeel oogt ongeïnteresseerd, maar bij vragen zijn ze vriendelijk en behulpzaam.

Minpunten: schraal ingericht appartement: geen fauteuil of bank, geen keukendoeken, keiharde matrassen op planken, geen douchehouder zodat je douchekop zelf moet vasthouden

Oude reviews (archief)

Prima verblijf

RemcoK
6-9-2016

Ligt wel sterk aan in welk appartement je verblijft. De 1e week zaten we met z'n 5en in een te klein appartement, daarna kregen we er eentje met een groot dakterras en alle kamers waren groter.

Verwacht niet te veel!

Bragt
3-9-2016

Wij zaten in het oude gebouw, aan de hoofdweg van Rhodos. Erg gehorige appartement waardoor je de drukke weg te goed kon horen. Ook hoorde je van alles gebeuren in heel het appartementen complex. Badkamer was erg smerig en verouderd. Ook was er nauwelijks warm water. Handdoeken worden om de 2 dagen verschoond, wel regelmatig vlekken. Het kluisje in het appartement is niet bruikbaar.

De 2 zwembaden die er zijn zijn erg klein verwacht hier niet te veel van. Een baantje trekken is er zeker niet bij.

Het eten in het restaurant is prima, maar verderop in het dorpje zelf is het eten beter. In de avond wel regelmatig amusement zoals zang.

Verwacht niet veel van dit hotel, voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar.

Prima onderkomen

Joost van der Wall
2-9-2016

Dit aparthotel ligt op een goed locatie tussen Rhodos-stad en het vliegveld, en in de nabijheid (10 minuten lopen) van Ialyssos, een plaatsje met veel kwalitatief goede restaurantjes, tikje toeristisch, maar niet overdreven! Veel souvenirwinkels met kleding (veel imitatie) en zonnebrillen. Ruime keus voor het huren van een fiets, scooter of quad. Met de bus zit je in een kwartier in Rhodos-stad voor 2,30 per persoon (enkele reis). Wij hebben een groter appartement gekregen dan waarvoor betaald was en dat hield in dat we 2 losse bedden extra hadden, die overigens niet gebruikt zijn. Overal lopen katten rond hier, erg gezellig..vond ik:-) Kamers zijn brandschoon maar behoorlijk retro! Bedden prima, maar ben gewend wat hard te liggen. 's Nachts airco is aan te raden maar kost wel 7 euro per dag. WIFI kost ook extra (kassandra-restart..). Elke dag schone handdoeken, prima service (leg een tip neer van een euro). Zwembadwater is troebel, minpuntje, gebruik zwembrilletje...Lucht uit riool is overheersend soms, niet prettig. Overall prima locatie en onderkomen voor deze prijs. Vriendelijk personeel!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Kassandra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kassandra in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kassandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Kassandra scoort een 7.14 uit 10 op basis van 189 reviews.