Aparthotel Kassandra

Aparthotel
Aparthotel Kassandra

183 reviews over Aparthotel Kassandra in het Nederlands

Redelijk appartement voor de juiste prijs

Arjan
15-8-2018

Op zich een goed appartement met zeer vriendelijk personeel. Tuurlijk het is wat verouderd. Maar verwacht je dan voor die prijs, betaal dan €300,- pp meer en ga vijf sterren zitten.

Is toch logisch dat men verwacht dat je bij hun de drankjes afneem i.p.v. zelf meenemen? Als je hier op een terras zit neem je toch ook niet je eigen drinken mee?? Zag t zelf gebeuren mensen die stiekem 8 blikjes mythes wegtikte. Schaamde me gewoon dat ik Nederlander was.

Wij hadden liever ook een andere kamer gehad, zaten nu vier hoog op de hoek vol in de wind, Maarja die kans heb je gewoon.

Tria is redelijk leuk stadje, maar had toch liever dichter bij rodosstad gezeten, met de bus goed te doen 2,20 enkele reis. Bussen zitten wel vol, maar vriendelijke mensen die opstaan zodat mijn vriendin en zoontje (2jr) konden zitten.

De hoofdweg waar kassandra aanligt is wel druk

Geen aanrader...

Marlou
12-8-2018

Appartementen zijn behoorlijk gedateerd, echt jaren 70!! Kan echt niet meer....Airco (excl. dus bijbetalen) deed het bij ons,wel maar bij onze dochter en schoonzoon niet. Alles wel heel schoon en elke dag nieuwe handdoeken...Zeer vriendelijk personeel, en restaurant heeft goed en betaalbaar eten. Toch zou ik er niet meer voor kiezen...

Nooit meer al was het gratis

Ronald Meijers
3-8-2018

We waren hier met 8 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 6 t/13 jaar.De appartementen was erg verouderd, niet schoon bij mijn dochter en aanhang kakkerlakken in de kamer. kookstelletje waar je net 1 pannetje op kwijt kan.Wat er niet wordt vermeldt op de site van touroperator is dat je geen eigen eten en drinken mee mag nemen naar het zwembad ,je moet alles bij Kassandra afnemen en dan mag het wel, kinderen mogen geen bommetje maken niet schreeuwen niet stoeien We hebben melding gemaakt bij de hostess Carina ,van touroperator maar die doet niets, zegt alleen dat zijn de regels wat een vreselijk mens.kan niet communiceren met de klanten van touroperator.Heb al bij meerdere App geboekt maar Kassandra slaat alles ,overigens het personeel was heel vriendelijk daar ligt het niet aan, eens maar Nooit meer al was het gratis.

Goed:

Restaurant

Balkon op appartement

Niet goed:

- Slechte wifi

- Appartement gedeelte voor 3-kamers (oude gedeelte) dateert uit 1986 en zien er nog steeds uit als 1986

- In het appartement dat wij huurde had 1 kast met alleen hanggedeeltes met 2 lades

Kleine kamer:

- geen kast

- 2 bedden van 175cm lang

de keuken:

- oud en dateerde ook uit 1986

- de kraan is verkalkt, bruin uitgeslagen en ziet er vies uit

- De 2pits elektrische kookplaat duurt erg lang voordat deze op temperatuur was (30 min)

- TV in de keuken, geen ontvangst zenders

De badkamer:

- ziet er niet uit en is ook nog steeds hetzelfde uit als 1986

- heeft een opvangbak van max 60x60cm en ong 5cm hoog met een gordijn die te hoog hangt en de vloer daardoor drijfnat wordt.

- kraan is verkalkt, bruin uitgeslagen

- kabels hangen bloot

- spiegel vies en bruin uitgeslagen

- slechte verlichting

- badkamerdeur kan niet dicht

- wasbak hangt tussen toilet en toiletrol

Keurig, wat gedateerd hotel

Marij
11-7-2018

Het ruime 3-kamer appartement van Kassandra waar wij verbleven is echt aan een opknapbeurt toe. Vooral de doucheruimte was slecht. Het was altijd een verrassing of er wel of bijna geen water uit de kraan kwam. Het toilet trok bijna niet door en de wastafel hing niet echt muurvast. Verder hadden we wel een heel groot balkon. De bedden waren goed. De airco deed het ook naar behoren.

Het personeel is heel vriendelijk. Het eten in het restaurant is heel erg lekker. Een grote supermarkt bereik je binnen 500 meter. Het schoonmaken gebeurt (elke dag) met de franse slag. Bijna dagelijks nieuwe handdoeken.

zoals altijd fantastisch

maria
6-2-2018

Goede schoonmaak, dagelijks schone handdoeken en 2 x per week schone lakens. Het personeel staat altijd voor je klaar , het eten in de taveerne is vers en goedkoop. Ik kom hier al jaren, 2 x een maand per jaar en heb nog nooit iets van schimmel of troep gezien. Sommige appartementen zijn nog niet gerenoveerd, dus oude spullen, maar worden wel goed schoongehouden.

Nooit meer

Charlotte de wekker
1-1-2018

De bedden waren vies airco met schimmel.

eenvoudig maar absoluut voor herhaling vatbaar

Leo W.
29-10-2017

Behalve de "hotel-wifi" alles prima je kunt zelfs kiezen welk zwembad je neemt

Zeker niet voor herhaling vatbaar !

Genevieve
10-8-2017

Samen met mijn vriend heb ik hier 10 dagen in het hotel overnacht. Vanaf het moment dat wij de kamer binnen stapte waren wij al ontevreden. De kamer was vies, overal lagen zwarte haren, vlekken op de vloer, minibar was vies en lekte, badkamers was erg oud en smerig en ook zag de kamer er verder heel erg verouderd uit! Toen wij dit melde bij de receptie zeiden zij ons dat wij ook zo vroeg al waren ingecheckt dat het kon zijn dat de kamer nog niet goed schoongemaakt was, wat voor ons heel raar was om te horen.

De douche in de badkamer was heel klein en ook kon de douchekop niet opgehangen worden, wat ook normaal was volgens het receptie personeel. Voor het geld wat wij hier voor betaald hebben, vonden wij de prijs kwaliteit verhouding niet goed. De ligging daarentegen is wel perfect en daarom hebben wij toch nog een leuke vakantie gehad, maar dit hotel voor ons niet meer !!

super vakantie

Aart Hilders
21-5-2017

Simpele doch zeer schone kamers bijzonder vriendelijk personeel van receptie tot schoonmaaksters geen moeite te veel iedere dag schone handdoeken en zeer regelmatig schoon bedlinnen prima horeca voorziening met goede maaltijden tegen fatsoenlijke prijzen live music en leuke karaoke avonden ! zeer zeker voor herhaling vatbaar

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kassandra in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kassandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.