Appartement Eleonas

Kleine hotelsWeer vandaag28°23°
8,3

6 reviews over Appartement Eleonas in het Nederlands

2005

Dit jaar hebben wij voor het eerst een seat only en via de

Ies Monas
6-10-2005

Dit jaar hebben wij voor het eerst een seat only (Touroperator)geboekt en via Internet apart de accomodatie gereserveerd. Eleonas is ons tweede huis. Familie complex, uitermate geschikt voor families met jonge kinderen. Grote en niet onbelangrijk schone appartementen. Zeker een aanrader, ook zonder kinderen. Reserveer dan een auto in Nederland en laat deze afleveren op het vliegveld. Om naar de fantastische stranden aan de andere kant van het eiland te gaan (Tsambika,...) is dit erg handig.

Gereisd Anders in Thu Oct 06 2005 13:31:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gisteren zijn we terug gekomen

Angelique
6-6-2005

Gisteren zijn we terug gekomen. Het is daar heerlijk. Een mooi appartement, ruime slaapkamer een leefruimte. Mooi balkon met mooi uitzicht,heerlijk groot zwembad. lekker eten wat wil je nog meer. Hoop snel nog een keer terug te gaan!!!!!.

Gereisd Anders in juni 2005

Een zeer mooi rustig en gezellige appartementen complex ik

astrid lens
27-5-2005

Een zeer mooi rustig en gezellige appartementen complex ik heb een mooi vakantie gehad

Gereisd Anders in mei 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Eleonas voor je op een rij gezet:

Vorig jaar zomer was een weekje met een vriendin in Rhodos

Aurelia
3-5-2005

Vorig jaar zomer was een weekje met een vriendin in Rhodos. We sliepen in Eleonas.

Wat hadden we het naar onze zin zeg! De appartementen zijn erg ruim, veel plek voor al je spullen en ook een heerlijk balkon. Buiten vind je een lekker groene tuin, een klein speeltuintje en niet te vergeten een heerlijk zwembad met ligstoelen en parasols. Er is een bar waar je de hele dag en ook 's avonds kunt bestellen. Er wordt ook voor je gekookt als je dat wil, zo schattig door oma!

Wij huurden allebei een fiets, dan is de afstand naar het strand prima te overbruggen. We fietsen zelfs met gemak naar RhodosStad in de avond, kan makkelijk!

Tip: Met de bus naar de andere kant van het eiland(Thassos Beach), echt een geweldig mooi strand en met de bus super bereikbaar.

Kortom, Eleonas is heerlijk rustig en wil je wat meer drukte, dan ben je daar zo!

Gereisd Anders in mei 2005
2004

Mooie appartementen, leuk zwembad, fijn voor kinderen,

Nathalie
13-9-2004

Mooie appartementen, leuk zwembad, fijn voor kinderen, eten zoals echte grieken eten gekookt door "oma",rustig...leuk gewoon!!!

Gereisd Anders in september 2004

Kindvriendelijk complex

Ies Monas
1-7-2004

Kindvriendelijk complex. Rustig gelegen in het binnenland. Zeer nette en schone accomodatie. Het is er erg rustig

Gereisd Anders in juli 2004

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eleonas in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eleonas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.