Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag28°23°
9,3

Bij Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa wacht je een warm onthaal. Bij aankomst staat er een fles wijn en vers fruit klaar in je hotelkamer. De kamers hebben een ruim balkon. Hier krijg je twee keer per dag schone handdoeken. Ook ’s avonds is het gezellig dankzij de live-muziek. Breng een bezoek aan Rhodos-stad (40 kilometer).

We hebben een aantal aanbieders voor Atrium Platinum Luxury Resort voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Atrium Platinum Luxury Resort in het Nederlands

Fantastisch mooi

Fam p
4-11-2018

Heel vriendelijk personeel, het is er schoon en mooi, druk bij t (onverwarmde) zwembad maar je kan wel altijd een plekje vinden en eten bestellen.

Fantaschtisch hotel!

Betsy
16-6-2018

Super hotel! Wij verbleven hier 10 dagen, we hadden nog wel langer willen blijven. Ontvangst was netjes met een drankje. Op de kamer stond fruit en een fles wijn. Overal super schoon. Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Kamer groot en mooi balkon. Minpuntje, wij hadden een badkamer met alleen een bad. We hadden graag een aparte douche gewild. Nespressoapparaat op de kamer, iedere dag 4 cups gratis, water en thee. Goed gevulde minibar, prijzen vielen mee. Iedere dag schone lakens. 's Avonds deden ze nog een ronde kamercheck en kon je nog schone badhanddoeken krijgen. Mooi groot zwembad met ruim voldoende ligbedden en gratis badhanddoeken. Iedere avond live muziek. Personeel allen zeer vriendelijk. Cappuccino wel prijzig, nl. € 5,-.

Gereisd Met partner in mei 2018

Mathia
17-5-2018

Fantastisch hotel, het beste van Rhodos volgens locals. Internet (wifi) is echt heel goed, zelfs voor livestreamen, ook bij het zwembad!

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Preisdaler

Wat een service helemaal top

Ronald Kroon
30-9-2017

De gemeende vriendelijkheid, service op een hoog niveau. Kamers goed onderhouden wel twee keer op een dag nieuwe handdoeken. Ontbijt meer dan gevarieerd.

in een wordt geweldig

Fam Roest
25-8-2017

Geweldig ontvangst midden in de nacht. Grote kamer, Prachtig zwembad. Enige is het kiezel strand.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk! Schoon en luxe hotel.

Marloes
27-6-2017

Zeker 5 sterren waard. Super schoon hotel met ultra vriendelijk personeel. Alles super luxe: Kamers ruim. Heerlijk bed. Dagelijks wordt de kamer schoongemaakt en alle linnen verschoond. 2x per dag schone handdoeken op de kamer. Op de kamer aangekomen, stond er een schaal met fruit, een fles rode wijn en een liter water klaar, een Espressoapparaat, een waterkoker, koffie, thee. Tegen betaling mini bar. Kluis is gratis te gebruiken. Ontbijt buffet zeer uitgebreid. Parasols en bedjes bij het zwembad zien er verzorgd uit. Hele dag door schone handdoeken te krijgen aan het zwembad (kun je gewoon pakken). Strand niet geweldig, oogt niet aantrekkelijk. Wil je in zee zwemmen ga dan naar de andere kant van het eiland. Plaats rond hotel weinig te zien, weinig restaurants, wil je wat eten moet je al gauw 15-20 minuten lopen (lalyssos). Wij hadden geen all-inclusive. Eten op resort niet duur maar wel lekker. Onderaan resort zaten 2 supermarktjes, hier hele vakantie eten en drinken voor overdag gehaald, heeft echter niet veel eten voor de lunch. Auto huren is zeker de moeite waard (rond de 45 euro per dag voor toyota yaris), bij het hotel zit ook een verhuur maar het is goedkoper om deze aan het strand ergens te huren. (let wel op de voorwaardes! wij hebben bij Galaxy gehuurd verder op naast het hotel). Het is mogelijk een douche kamer te gebruiken als je later op de dag pas weg gaat en de koffer bij de receptie achter gelaten. Kun je de hele dag nog genieten. Ligging ongeveer 20 min van vliegveld. Rhodos stad op 15 min, zeker de moeite waard. Bushalte en taxi's op 5 min van hotel. (met taxi 8 euro, bus 1,80). Bus echter wel vol en rijd niet altijd op tijd. Niet geschikt voor mensen slecht ter been/rolstoel. Bestrating richting Lalyssos is namelijk erg hobbelig, losliggende/afgebroken tegels en hobbels in de weg. aanrader: Op dinsdag en donderdag komt duikorganisatie de waterhoppers op het resort om in het zwembad duiken te ervaren. Wij zijn via hun een hele dag mee geweest op een duiktrip naar Kalithea. Een boottocht van een uur vanuit Rhodos stad richting een afgelegen baai en daar de hele dag duiken en snorkelen (kijk vooral even op hun website). Op het resort weinig activiteiten. Dagelijks wateraerobics om 12.00 maar daarmee houd het ook op. Geen muziek aan het zwembad, op dit resort vooral de rust. Er is een animatie ruimte voor kleine kinderen op bepaalde tijden.

Gereisd Met partner in juni 2017

Super!

Jopie
24-6-2017

Alles was perfect. Het enige minpuntje is het strand.

Ineke
13-5-2017

Mooi hotel vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in mei 2017

Top hotel

Emmy
4-5-2017

Luxe hotel. Niet goedkoop, maar je krijgt zeker waar voor je geld. Zeer grote kamer en badkamer, alles goed verzorgd en schoon. Uitgebreid buffet bij het ontbijt en avondeten met veel variatie en ook niet elke dag exact hetzelfde. Het zwembad is enorm, eindelijk een bad waar je normaal een stuk in kunt zwemmen. Ondanks dat het vroeg in het seizoen was, was de temperatuur van het zwemwater goed te doen. Er zijn veel ligbedjes en parasols en alles zag er goed verzorgd uit. Je kunt zwemhanddoeken wisselen zo vaak als je wilt. Het personeel was erg vriendelijk en professioneel, soms misschien iets te (voor mij hoeven ze het servet niet op mijn schoot te leggen), maar dat hoort nu eenmaal bij dit type hotel. Een van de grote autoverhuurbedrijven heeft een balie in het hotel en een ruime keuze aan auto's, vanaf klein en zeer betaalbaar tot riante cabrio's voor wie dat liever heeft. Een paar dagen een auto huren is zeker de moeite waard. Rhodos stad is lopend of met de bus goed bereikbaar.

Gereisd Met partner in april 2017

Echt een aanrader!!

marlinde
27-4-2017

We zijn hier aan de start van het nieuwe seizoen. Het is nog erg rustig op Rhodos. We hebben een top vakantie, veel zon (22 graden) en het personeel is buitengewoon vriendelijk. We gaan dit hotel zeker aanraden bij vrienden.

Met bus (€1,80 pp) of taxi (€8,-) ben je in 5 minuutjes in de oude stad. Leuk om te bekijken of om er evente eten. Ook de rest van het eiland is daardoor goed te bereiken.

Het hotel heeft ruime keuze bij het ontbijt en diner. In het a la carte restaurant hebben wij lekkerder gegeten dan ooit. Zeer goede kwaliteit en prachtig opgemaakte borden.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium Platinum Luxury Resort in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium Platinum Luxury Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.