Aparthotel Argo Sea

Aparthotel Argo Sea

8.5Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Ixia

Op vakantie geweest naar Argo Sea?

8.5Fantastisch

Aparthotel info

Meer aparthotel info

4 reviews over Aparthotel Argo Sea

• 9Leonie04-09-2014

volgend jaar weer!!

zeer ruim en schoon appartement, allemaal wat simpel, maar wij vonden dat niet storend. Personeel super lief en behulpzaam. Hopen volgend jaar weer te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7Afra07-08-2014

Gastvrij, prima, gehorig en géén zwembad.

Van 22 juli tot 31 juli 2014 hier verbleven. Lage verwachtingen, maar het viel reuze mee. Groot appartement, schoon ook. Personeel is uiterst vriendelijk en gastvrij. Ook het eten in het restaurant was erg lekker. Helaas geen zwembad, dit stond wel vermeld toen wij boekten. Je mag gebruik maken van het zwembad aan de overkant (is een openbaar zwembad) helaas moet je wel een drankje kopen om op een bedje te mogen liggen. 'Keuken' in het appartement is erg slecht. Wij hadden maar 1 pan, geen snijplankje oid. En de pitjes worden niet warm, water kon niet koken. Erg jammer. Ook is het appartement ontzettend gehorig. Meerdere keukens en badkamers komen op hetzelfde stuk uit. Hierdoor kan je je naaste, onder en boven buren horen praten/naar het toilet gaan/ed.

Airco kost 6 euro per dag. Gebruik maken van een kluisje in de kamer, 20 euro voor een week.

Al met al een prima vakantie gehad, als je weinig betaald, kun je weinig verwachten!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Jan en Saskia van der Vooren04-07-2014

Gezellig hotel,heerlijk ruime kamers.

Goed hotel met uitstekend restaurant en gezellige cocktailbar. Zeer vriendelijk personeel. Kamers worden elke dag schoongemaakt. Omgeving is wel druk maar dat heeft ook voordelen;restaurantjes en winkeltjes binnen handbereik. Prijs/kwaliteit:uitstekend! Het aan de overkant van de weg gelegen zwembad bij hotel Villa di Mare waar je gebruik van mag maken is echt prachtig. In de zee zwemmen kan ook; iets verder doorlopen,links ligt een mooi kiezelstrandje. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Rene en Jolanda01-07-2014

Heerlijke vakantie door gastvrij hotelpersoneel

Wij hadden een zeer goedkope last minute naar Argo Sea en hadden een lage verwachting. Het Aparthotel heeft sinds twee jaar een nieuwe eigenaar, die probeert en goed hotel van Argo Sea te maken. Het Aparthotel ziet er netjes en onderouden uit en de kamers zijn ruim en schoon. Het Aparthotel en het restaurant Valentino worden gerund door de complete familie. Iedere dag wordt de kamer prima schoongemaakt, het bed voorzien van nieuwe lakens en worden schone handdoeken neergelegd. De familie is heel begaan met hun gasten en niets is teveel om het de gasten haar de zin te maken.De maaltijden in het restaurant zijn TOP, worden gemaakt door de vrouw en zijn niet duur.Het personeel ( George!!) verwendt zijn klanten. Het Aparthotel heeft zelf geen zwembad, maar aan de overkant van de wegmag je gratis gebruik maken van een heerlijk zwembad van Villa die Mare. Ook het zwembadpersoneel is heel gastvrij. In de omgeving liggen ook leuke restaurants, bar en winkels. Wij hebben een TOP vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2014

Aparthotel Argo Sea info