Géén boekingskosten

Appartement info

5 Reviews over Apollonia

• 6tcjvandijk29-03-2010

Sober, maar ook goedkoop

Prima appartement, je moet natuurlijk voor die prijs geen wonderen verwachten. Ik vond de kamer prima en Rhodos is erg leuk. Het eten is heerlijk in de restaurantjes (vooral de authentieke in de oude stad). Hoe viezer het eruit ziet, hoe beter het vaker is.

Tchambika beach is een echt prachtstrand! Maar dat redt je niet met de fiets. Kom zeker een keer terug op Rhodos

• 4meta verkuyl18-05-2006

wij zijn in 2004 geweest en ik ga er nooit meer heen. Veel kakkerlakken , we moesten ze zelf maar verdelgen met een spray die we gekeregen hadden van de eigenaar. Zwembad veel te klein en is zelfs 3 dagen dicht geweest om schoon te maken, de kinderen mochten geen lawaai maken, van oma die er achter woonde, de speeltuin toestellen waren verrot, er is een meisje door de schommel gezakt, de bar was nooit open, we konden nergens tv kijken en waar ons kluisje was konden we maar bij tussen bepaalde tijden. Restaurant Zorba was onze vaste stek en daar hebben we veel lol gehad, voor de rest een ramp. Gr meta

• 5linda17-07-2005

ik had een last minute geboekt en was niet tevreden over prijs/kwaliteit verhouding. eerste avond 3 kakkerlakken moeten afmaken tweede avond nog meer. we vroegen de eigenaar hier iets aan te doen maar dat wilde hij niet uit principe. we wilden een andere kamer want na veel overleg met de hostess eindelijk mogelijk was. en na dit alles dreven er ook nog dode kakkerlakken in het veel te kleine zwembad. ik ga hier NOOIT meer naar toe!!!

• 5Anneke en Ans18-01-2005

Appartement was redelijk netjes, klein stil complex. Zwembad zeer klein dus naar het strand gegaan. Fietsen huren hier is ook een aanrader en zeker de moeite waard. Als uitgaansgelegenheid ligt dichtbij aan de overkant een straatje met My Place, zeer aardige eigenaar, lekker eten en drinken. Jammer dat op een avond dat wij thuiskwamen de deur door iemand op slot gedaan was waardoor wij bij andere mensen hebben moeten aankloppen om binnen te komen. Verder wel ok, zou er niet nog een keer heengaan, was iets te stil.

• 7Herma25-02-2004

Zij er in 2003 voor 't eerst geweest.In mei 2004 gaan we weer terug,prima appartement,lekker rustig. Aardige eigenaar. Niet zo ver van het strand. En als je lekker en veel wil eten moet je naar Restaurant Zorbas ligt aan de weg naar het strand, vlakbij Atlan. Princes, echt een aanrader

Appartement Apollonia info

• Adresgegevens