Appartement Anixis

GriekenlandRhodosIxia

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Anixis voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 6 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 6 reviews
  • 7.5Inrichting
  • 7.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Anixis

• 8Marc25-11-2009

Prima vermaakt!

In eerste instantie had ik er een beetje mijn twijfels over, maar de vrouw die het complex runt is onwijs behulpzaam, doet nergens moeilijk over en is er zelf ook vaak bij als er bijvoorbeeld karaoke-avond is! (= aanrader!) Het zat er vol met Engelsen en de vooroordelen over hun heb ik niet kunnen ontdekken, allemaal super aardig, altijd in voor een praatje en zo gek als een deur! Ik was er met mijn vriendin en 6 vrienden/vriendinnen en we hebben een supervakantie gehad!

De bushalte is om de hoek en brengt je in 10 min naar Rhodos-stad waar je gezellig naar bar-street kan gaan, een hapje eten of de oude stad kan bezoeken! Taxi terug kost 10 euro.

Naast de bushalte zit een kleine supermarkt en iets verder een restaurant waar je heerlijk kan eten, ook zeker een aanrader dus!

Ik kom hier nog wel een keer terug in de toekomst!

• 8Anne30-09-2009

prima appartement, aardige mensen

Wij hebben het erg naar ons zin gehad in Anaxis op Rhodos. De eigenaresse is een Engelse die erg vriendelijk is. Er zitten daardoor veel ouderen Engelsen in het complex maar wij hadden daar totaal geen last van (1 baby gezien, verder geen kinderen). De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ons appartement werd iedere dag schoongemaakt + nieuwe handdoeken + bed opgemaakt. Is 10 min lopen naar het kiezelstrand waar je kan surfen (2 surfscholen + huurmogelijkheden: 25 euro per uur om te huren) en een ligbed kan huren (3,50 per dag). Anaxis ligt in het rustige en minder toeristische deel van Rhodos wat wij erg prettig vonden. Je kan met de bus (2 euro) of taxi (9 euro) naar Rhodos stad. 4 kamerappartement is lekker ruim en zeker aan te raden. Inrichting is wat ouderwetser maar vonden wij geen probleem omdat alles netjes en schoon was. Zeker aan te raden!! Foto's kloppen wel.

• 7Dennis en Nicoline08-08-2009

Toppertje

deel 2/2 Het complex ligt aan de doorgaande weg tussen het vliegveld (op 15 min rijden) en Rhodos-stad (op 10 min rijden), maar slechts 1 of 2 app. hebben hun balkon aan die weg. Handig: - Wij werden op de vertrekdag om 20u opgehaald, uitcheck is 12u maar voor 30 euro is een extra dag mogelijk. Er zijn ook extra douches bij het zwembad. - Op maandag en donderdag zijn er karaoke en bingo/quiz avonden van 21-24u, het is handig om daar rekening mee te houden als je niet van dit soort Engelse avonden houdt. - Op 15 min lopen richting Rhodos stad kun je bij Montiadis (Nederlandse eigenaresse!) een scooter huren (15-20 euro p.dag, voor 14 dagen slechts 12 euro p.dag). Als je het aan de bar vraagt, bellen ze even en wordt de scooter naar het app. gereden.

• 7Dennis en Nicoline08-08-2009

Schoon, verzorgd, goed onderhouden app. complex!

Het complex Anixis bestaat uit 27 appartementen (merendeel 2 kamerapp.), een zwembad met gratis ligstoelen en parasols, een bar-restaurant, internet (betaald of gratis draadloos via eigen laptop), juwelierswinkel (10% korting als Anixis-gast) en supermarkt (ook op zondag open). Kamers zijn verzorgd, met Griekse eenvoud. Zelf zaten wij in een 1-kamerapp. Badkamer met douche, wc, wastafel. Dagelijks (behalve zondag) 4 schone handdoeken en schoonmaak! Keukentje met twee pitten en een waterkoker. Ruim balkon met zitjes en tafel. Niet alle app. hebben airco, maar wisselen tussen kamers is mogelijk. Personeel spreekt vloeiend Engels, wellicht doordat er voornamelijk Engelsen zijn. Dit jaar voor het eerst sinds jaren weer te boeken via een Nederlande touroperator, volgens de eigenaresse (Glynis). Als je kiest voor Anixis, verwacht dan wel iedere avond Engelse toeristen in de bar die van goed doordrinken houden. Ruim assortiment aan cocktails ;-)

• 8Cor Ros06-06-2009

Het was goed daar bij anixis

Het zijn vriendelijke mensen hebben een hoop lol gehad daar Vlakbij een supermarkt en internetcafe met een pooltafel van dezelfde eigenaar als de app. Hoop restaurantjes in de buurt en 800m van het strand je kan ook een fiets huren want het is best te doen wij hebben ook gefietst. Maar het blijft wel opletten in het verkeer.

• 8Cor Ros06-06-2009

Het is simpel maar heel doeltreffend en gezellig

De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Om de hoek is er een supermarkt en internetcafe wat heel gezellig is. Oja ook nog zoon bling bling winkel anixis waar je hele mooie spullen kan kopen in het goud en zilver. En je kunt in de omgeving veel goede restaurantjes vinden.

Appartement Anixis info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij