Appartement Anita

Appartement Anita
7,5

16 reviews over Appartement Anita in het Nederlands

Anders

Het ligt niet ver van zee, bij het zwembad is het heerlijk rustig,2 balkons dus je kunt kiezen in de zon of uit de zon, goed restaurant aan de overkant en goede supermarkt op loopafstand.

Weinig mogelijkheden om te koken, hard matras en hard kussen.

Net appartement met harde bedden

mac_karsten
22-9-2013

We hebben een mooie vakantie gehad in appartement Anita geboekt bij touroperator we waren met een baby van 12 maanden. Er was geen kinderstoel, maar dit was van tevoren bekend. Dus we hadden daarvoor de buggy in gebruik. Het kinderzwembad was 90 cm diep, dus je moest je kind wel vasthouden. Er was verder geen animatie of speeltuin maar met een baby van 12 maanden is dat geen probleem. De eigenaren en schoonmaakpersoneel waren dol op hem. Het strand was op 5 minuten lopen, dus lekker dichtbij. Minpunt waren de harde bedden waardoor het slapen niet zo lekker was. En je moet betalen voor de airco maar door het windje vonden wij het niet nodig om 9 euro per dag te betalen. Er werd niet elke dag geveegd in het appartement en met een baby die niet zo netjes eet is dat niet altijd even fris. Ben je echter zonder kliederaars, dan is het geen probleem.

Met auto of scooter de Beste keus.

jaap-jochem
15-8-2012

ik ben hier in mijn eentje 12 dagen verbleven.

Heb er heerlijk geslapen, en de kamer werd goed bij gehouden (dagelijkse schoonmaak).

ook het zwembad is een aangename bijkomst, het is een rechttoe rechtaan zwembad maar wel netjes schoon en dus heerlijk om in te springen als je een dagje ergens heen bent geweest.

Het personeel vond ik ook buitengewoon vriendelijk en heb ik eerder nog nooit zo meegemaakt. waar je ook om vraagt er word werk van gemaakt

2007

Heerlijk zwembad met gras eromheen en ligstoelen en parasols waar je pizza en hamburgers kan eten! Zeer vriendelijke mensen. Fijn appartement, half uurtje fietsen of 10 min. met de bus (halte voor de deur) van Rhodosstad. Tegenover het appartement zit bovendien een zeer goed en goedkoop Grieks restaurant met heerlijke gyros voor 6 euro!

hetwas een hele vette vakantie

mitchell
    6-3-2007

hetwas een hele vette vakantie..

perfect als je het zo wil

vriendelijk personeel.. licht vlak bij het strand op een loopafstand

hetappartement: prachtige ligging.

wij hadden uitzicht op zee en op turkije.

keukentje was goed en koelkast deed het ook goed.

je koner ookgoed aan eten komen.

bij de bar kon je hamburgers endrinken halen en even verder op zat een bakkertje en een restaurant.

3 x in de week schone lakens en om de dag handdoeken. kortom het was een top gafe vakantie.

ik vond het jammer dat ik weer naar huis moest

2006

App was super groot met 2 balkons

Fam Bijman
      9-9-2006

App was super groot met 2 balkons. Schoonmaak laat te wensen over vonden het niet goed. Veel muggen dus neem citroenspray mee. Bedden waren hard. Mooi zwembad mooie tuin. Eten kan je goed bij Zorba werkt een ned sprekende eigenaresse goed eten niet duur is achter het app in een straatje te vinden. Ixia is nogal saai weinig te doen. Met scooter is alles goed te bekijken goede wegen. Heel veel gezien. App naast Anita zijn klaar dus geen bouwgeluiden meer. Heerlijke vak gehad.

leuk appartement niet al te luxe schoonmaak was echter zeer slecht wij zijn er 12 dagen verbleven en er is niet een keer een veger of een dweil binnen geweest lakens zijn ook maar een keer verschoond zatten in kamer 311 en dit was de laatste kamer waar ze schoon maakte kregen wel elke keer veel handoeken. het zwembad was wel oke ook voor onze 2 kinderen van 6-3 voor de rest prima vakantie gehad oude vrienden weer terug gezien captain manolis in ixia en costas tegenover appartement rafael ook het nieuwe restaurant van rob en mark is erg leuk wel veraf bij valsami appartementen maar zeker een aanrader

De service is beneden de maat, de eigenaars/beheerders hebben geen enkel idee waarmee ze bezig zijn. De spreekwoordelijke Griekse gastvrijheid is totaal afwezig. De schoonmaak is bedroevend en het aantal handdoeken te laag. Voor de rest best ok, leuk zwembad en niet te ver van het strand.

net terug gekomen uit rhodos appartement is voldoende maar schoonmaak erg slecht kamer311 is de laatste die ze schoon maken of tewel nietschoon maken 12 dagen zonder vegen of dweilen voldoende handoeken liging is tussen trianda en ixia zwmbad goed niet al te groot met kinderbad ruime kamers koelkast vriest alles in keukens erg oud verder prima vakantie op rhodos gehad

Ik en mijn vriendje waren hier ook van het jaar maar toen was het gebouw waar gebouwd werd al af. Heerlijk kunnen uitslapen dus =) Het was een lekkere vakantie, ookal zijn de appartementen niet zo nieuw meer, ze zijn wel bijzonder ruim! Het lekkere was ook dat er een grasveldje om het zwembad heen lag waar je heerlijk kon liggen (op ligbedjes.)

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anita in Ixia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.