Hotel Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center

Hotel Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center

8.2Fantastisch

Griekenland, Rhodos, Ixia

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 939p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.2Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Toe aan een volledig verzorgde vakantie? Dan is Hotel Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center de place to be. Volgens vakantiegangers kun je hier 24/7 all-inclusive genieten van goed en gevarieerd eten. De ligging wordt door jullie ook gezien als een pluspunt. Zo ligt Hotel Akti Imperial Deluxe vlakbij het geliefde strand van Ixia en op slechts vijf minuten rijden van Rhodos-stad. Lees snel verder om meer te ontdekken over dit hotel!

Aan eten en drinken gaat het je in Hotel Akti Imperial Deluxe niet ontbreken. De keuze uit acht restaurants en vijf bars is namelijk enorm. Zo eet je de ene dag traditionele Griekse gerechten in restaurant Lucullus en proef je de volgende dag Italiaanse specialiteiten in restaurant Marco Polo. Voor de themarestaurants ontvang je speciale vouchers. In het hoofdrestaurant Epicurus staat van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat een heerlijk buffet voor je klaar.

Dagelijks zorgt het animatieteam van Hotel Akti imperial Deluxe voor vertier voor jong en oud. Zo organiseert het team onder andere activiteiten in de Akti Sports Club. Wat dacht je van een gezamenlijke wandeling van vier kilometer langs de kust? Of sla je liever een balletje op de tennisbaan? Het kan allemaal in Hotel Akti Imperial Deluxe. Natuurlijk beschikt het hotel ook over een aantal heerlijke zwembaden. Trek baantjes in het hoofdzwembad of laat je meevoeren in de lazy river. Alle zwembaden worden omgeven door prachtige tuinen en weelderige palmbomen voor de ultieme vakantiesfeer.

Staat een vakantie voor jou gelijk aan ontspanning? Ook dan ben je in Hotel Akti Imperial Deluxe aan het juiste adres. Pak een lesje yoga, pilates of stretching mee of kom tot rust in de spa. Hier kun je onder andere genieten in het stoombad, de sauna, de jacuzzi of het Romeinse bad. Toe aan wat me time? Laat je dan verwennen met een mani- of pedicure, een heerlijke massage of geef jezelf een make-over in de kapsalon.

Kamers

De bedden in Hotel Akti Imperial Deluxe liggen volgens reviewers heerlijk. De goed werkende airconditioning wordt ook als een pluspunt gezien. Daarnaast zijn de kamers van nog veel meer gemakken voorzien. Zo wordt de minibar dagelijks gevuld, is de wifi snel en kun je gebruikmaken van een wake up service. Alle kamers zijn modern ingericht en stralen warmte uit, hierdoor voelen vakantiegangers zich er meteen thuis.

Ligging

Vanuit Hotel Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center sta je binnen no time met je voeten in het zand. Via een looptunnel vanuit het hotel is het strand te bereiken. Van de ligbedjes op het strand mag je gratis gebruikmaken. Volgens vakantiegangers is het ook een aanrader om eens een bezoekje te brengen aan het nabijgelegen Ixia Beach.

Naast het houden van een stranddag, is er nog veel meer te doen op Rhodos. Zo ligt Rhodos-stad, de hoofdstad van het eiland, op slechts vijf minuten rijden van het hotel. Liever te voet? Dan doe je er een uurtje over. In deze historische havenstad stikt het van de bezienswaardigheden. Breng bijvoorbeeld een bezoek aan het Grootmeesterspaleis. Strijk vervolgens neer op een van de terrasjes en geniet van de gezellige sfeer. Wie graag op stap gaat, moet in het nieuwe gedeelte van Rhodos-stad zijn. Hier vind je verschillende clubs, bars en discotheken waar je tot in de vroege uurtjes kunt dansen.

Vakantiegangers die je voorgingen raden ook aan om een auto te huren en de rest van het eiland te ontdekken. Rijd langs azuurblauwe baaien, relax op de mooiste stranden, struin door de typisch witte dorpjes en geniet ultiem van het Griekse eilandleven!

Zin om vakantie te vieren als een Griekse God? Boek dan je verblijf naar Hotel Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center!

74 reviews over Hotel Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center

• 8Fam. Ridderkerk01-08-2020

Geweldig!

Een prachtig, schoon (extra hygiëne ivm corona), fris hotel. Heerlijk eten, leuke animatie, ideaal gelegen vlakbij Rhodos stad in 10 minuten. Echt een aanrader!!

• 9Mjm29-07-2020

Ondanks Corona ,leuke vakantie gehad !

Prima hotel ,personeel heel erg vriendelijk ,miste wel de verse broodjes smorgens maar zal vanwege Corona er niet zijn ,alleen verpakte broodjes ,eten lekkker en warm , zeezicht is leuk, maar je kan vanwege de warmte niet op het balkon zitten dus niet echt nodig

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8Familie Raeymaekers12-07-2020

Deugddoende vakantie!

We hebben een -gezien de Corona heisa- zeer deugddoende vakantie beleefd in Akti Imperial. De mensen deden steeds hun uiterste best om het iedereen zo aangenaam mogelijk te maken. De eerste nacht was het inderdaad nog puffen met een opstartende airco maar daarna werkte die naar behoren. De nette kamers met frontaal zeezicht gaven op de 7de verdieping een verbluffend uitzicht op de mooie en propere zwembaden en het zeer blauwe water van de zee. Op het smalle maar uitgestrekte privé strand zijn waterschoenen wel aan te bevelen met de vele kiezelsteentjes. Het eten was niet te uitgebreid maar zeker smaakvol. We hebben ‘s avonds ook nog 2 maal gegeten in een thema restaurant. Een speciale pluim voor Victoria, Rio en Xavier van het animatie team is zeker op zijn plaats. Met een ongekend enthousiasme gaven zij (zeker aan onze zonen) de vakantie een extra boost met de activiteiten overdag en ‘s avonds! De ultra all inclusive formule is top!

• 8Fam. Huijink11-07-2020

Prima hotel

Lastig om goede beoordeling te geven in Coronatijd. Niet alle faciliteiten waren beschikbaar want te weinig gasten. Eten nu bv weinig keus, maar wél lekker. Drankjes erg goed. Airco eerste nacht te warm maar daarna oké. Had met opstarten te maken. Lekkere bedden. Douche mooi maar alles wordt nat. Hotel zelf weinig sfeer. Alles wel goed schoon. Houten bedjes bij zwembad beroerd. De metalen bedjes wel goed. Het personeel is vréselijk vriendelijk, iedereen werkt hard. Animatieteam is leuk.

• 7Damien03-07-2020

Als we dit hadden geweten.

Het hotel zelf niet veel op aan te merken ieder zijn eigen mening, drank perfect ze schenken ook echte A-merken, zwembad groot genoeg en meerdere zwembaden met genoeg lig bedjes. ALLEEN de kamer als wij van te voren hadden geweten dat de airco niet aan kan vanwege COVID-19 en omdat het een centrale airco is die in verbinding staat met alle kamers hadden wij nooit geboekt, eerste nacht was een terrornacht je zwemt je bed uit van de warmte en er is nergens enige verkoeling te vinden in je kamer. Nu snap ik wel dat ze met regels te maken hebben maar had dit even netjes aangegeven op de site of überhaupt ergens voordat we boeken. Houdt ook rekening met dat het eten heel anders gaat en waarschijnlijk daardoor ook minder keuze. Nu kijken hoe we de overige dagen hier nog gaan redden.

Maria, Public Relations, 09-07-2020

Dear Damien,

Thank you for choosing our hotel for your recent holidays. We are happy to hear you are enjoying your stay, the drink selection and our large pools! However, your statement regarding not having air-conditioning is incorrect. Our A/C system is fully operational and follows all recommended health & safety standards. The issue that you experienced with a decrease in cool air, was looked into by our maintenance team. If you still have an issue, we kindly ask you to contact our reception. We hope you enjoyed the rest of our facilities!

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    8Jos M.03-11-2019

Heerlijk all-inclusive genieten!

Mooi, schoon en groot resort. Fijn dat er meerdere restaurants/barretjes zijn om eten/drinken te halen. Ook de ligbedden aan het strand zijn gratis en je kan hier komen door de tunnel die van het hotel naar het strand gaat. Eten is goed en heel veel keuze. Kamers zijn top en het zeezicht is prachtig.

Ligging is op 1 uur loop afstand naar Rhodos Stad, met taxi duurt het 5 min en kost het je 8 euro voor 2 personen en bus 4 euro 2 personen.

Dear Jos M,

Thank you for choosing our hotel for your recent holidays. We are so happy to hear you enjoyed your stay, and we look forward to having the opportunity to welcome you back in the near future!

Geboekt bij vakantiediscounter

• 6Deborah26-10-2019

Enerverend

Mooi hotel maar geen 5 sterren waardig. Tijdens ons verblijf werd er een gast onwel in het restaurant. Het personeel deed niets, geen eerste hulp-kennis of benodigdheden. Alleen Nederlandse gasten boden hulp en hebben de man gereanimeerd. De manager in het restaurant is helemaal een..... geen nette woorden voor. Hij kon niet benoemen waarom er geen AED in het hotel aanwezig is. Hij gaf aan dat zijn vriend die arts is ooit heeft gezegd dat maar 7% van de mensen die acute harthulp nodig hebben dit maar overleven. WAT??? Dus als je in dit hotel komt kun je geen hulp krijgen tenzij de gasten zelf EHBO kunnen geven. Een hotel met zoveel gasten. Geen AED, BHV of personeel met EHBO en reanimatiekennis. Er was er 1, 1 medewerker uit de espressobar, die later kwam helpen. Heeft op eigen initiatief zelf ooit een cursus gevolgd. Verder de stroomuitval. Min 6xpd. Leuk in de lift of onder de krappe douche. Koffie espressobar is erg lekker.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Kees25-10-2019

Goed... 4.5 ster ipv 5

Goed!....5 sterren? Goed heel groot hotel met 700 kamers en een maximale bezetting van 2000 personen,goed gevarieerd eten overal te krijgen,nadeeltje is dat het main buffet restaurant een grote klankkast is zonder de mogelijkheid om buiten te eten met zeezicht. Het zwembad is netjes maar niet 5 sterren waardig,2 soorten ligbedjes...en allebei slecht ,de houten hebben een plank in je kont,en de aluminium bedjes kunnen niet in de rechtop stand,echt waardeloos want je ligt in een weekje vakantie toch zo,n 30 a 40 uur op zo,n ding Voor de beste plekken moet je handdoekje leggen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Goede merken drank/alcohol. Alles is perfect schoon. Wij hadden een frontaal zeezicht kamer en dat is echt geweldig,zeker het geld extra waard. 24 uur ...dag en nacht kun je eten! De grote lobby is kaal en saai en ook een klankkast. Wifi overal perfect!....binnen en buiten! Wij vonden het een goed hotel,maar net geen 5 sterren

Dear Kees,

Thank you for choosing our hotel for your recent holidays. We are happy to hear you enjoyed your stay, found the hotel very clean and our staff very nice! I would like to inform you that we have since built an outside deck to the main restaurant which allows you to enjoy your meals now outdoor as well. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!

• 10M kuijs20-10-2019

Grandioos!!

Geweldig hotel. Alles is gewoon top. Het eten is geweldig. Je kan de hele dag door ergens iets halen en de keuze is heel uitgebreid. Shows en entertaiment is top. Het was genieten. De werknemers zijn super vriendelijk. Echt top mensen. Alle 5 sterren meer dan waard. Als je naar Rodos gaat, dit is het hotel waar je heen moet. Ligging is ook goed. Uurtje wandelen langs de zee naar de stad.

Dear M Kuijs,

• 9Brigitte30-09-2019

Relaxed - Goed verzorgt

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Hotel is erg goed, eten evenals personeel dat zeer behulpzaam en vriendelijk is. Eigenlijk is alles perfect behalve de liften !!!!!! Ze zijn een drama !!!!!! Hier moet je geduld brengen en vooral heb je de indruk om op elk moment vast te komen te zitten (eng geluid). Voor de grootte van het hotel te weinig en veel te kleine liften.

Dear Brigitte,

• Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Nederlands, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk