Hotel Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Genieten op het Griekse eiland Rhodos in Hotel Akti Imperial. Hier kun je 24 uur per dag genieten van goed en gevarieerd eten op basis van all-inclusive. Het animatieteam verzorgt de hele dag activiteiten zoals de minidisco ‘s avonds. De ligbedden aan het zwembad kunnen beter. Vanuit Akti Hotel ben je zo in Rhodos-stad, maar 5 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center

• 10M kuijs20-10-2019

Grandioos!!

Geweldig hotel. Alles is gewoon top. Het eten is geweldig. Je kan de hele dag door ergens iets halen en de keuze is heel uitgebreid. Shows en entertaiment is top. Het was genieten. De werknemers zijn super vriendelijk. Echt top mensen. Alle 5 sterren meer dan waard. Als je naar Rodos gaat, dit is het hotel waar je heen moet. Ligging is ook goed. Uurtje wandelen langs de zee naar de stad.

• 9Brigitte30-09-2019

Relaxed - Goed verzorgt

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Hotel is erg goed, eten evenals personeel dat zeer behulpzaam en vriendelijk is. Eigenlijk is alles perfect behalve de liften !!!!!! Ze zijn een drama !!!!!! Hier moet je geduld brengen en vooral heb je de indruk om op elk moment vast te komen te zitten (eng geluid). Voor de grootte van het hotel te weinig en veel te kleine liften.

• 8D santos20-09-2019

Leuk voor 1x

Heel mooi en leuk hotel met mooie ligging aan zee en vlakbij rodos-stad(6min met de bus) Echter geen 5 sterren waard. De douche is vreselijk er zit geen deur in waardoor je moet opletten dat het water niet de kamer in stroomt. Het eten is vaak hetzelfde(erg jammer) weinig echt grieks eten in het normale restaurant. En de balkjes onder de ligbedden bij het zwembad zijn erg vervelend. Verder is het personeel top en zorgen zij dat je niets te kort komt, zelfs wanneer je aan het zwembad ligt.

• 10Mike Diesveld17-09-2019

In een woord; Fantastisch!!

Een 5 sterren hotel die zijn sterren echt verdiend! Fantastisch hotel, prachtige hotelkamer, heerlijk eten, mooie omgeving en een mooi (kiezel/zand) strand! Mensen op zoover klagen over dat het eten koud is, dat is echt hun eigen schuld dan! Er is zoveel keuze, dat als je je bord bij de eerste bak waar eten in ligt opschept en doorgaat tot het einde en eindigt met een berg eten op je bord.. Ja, dan kan het eten koud zijn ja.. gewoon verdelen en van alles een beetje! Dan zul je geen koud eten hebben! Heerlijk gegeten alle dagen. Omgeving weinig te doen. Voor €11,30 enkele rit, sta je met de taxi midden in het centrum van Rhodos met veel leuke winkels en een mooie haven. 2 kleine minpuntjes: Liften maken een gruwelijk lawaai. Lijkt wel alsof er iemand continue loopt te fluiten & Hotel ligt aan een drukke weg kan geluidsoverlast geven. Wel schitterende kamer met frontaal zeezicht. Echt een aanrader zowel hotel als de kamer!

Maria -PR Manager, Public Relations, 14-10-2019

Dear Mike, Thank you for choosing our hotel for your recent holidays. We are so happy to hear you enjoyed your stay, and we look forward to having the opportunity to welcome you back in the near future! Kind regards,

• 9Jeroen05-09-2019

Goed maar geen 5 sterren waard

leuk hotel dichtbij strand te bereiken via tunneltje bij hotel. Ben je Antalya lara gewend dan is dit wel een tegenvaller. Eten is bijna altijd het zelfde het is vaak ook niet warm en groentes en pastas zijn vaak niet gaar. Voor het zelfde geld kan je echt beter zitten. Het is geen slecht hotel maar echt niet het beste ook de activiteiten voor volwassenen zijn wat saai.

• 9Werner (airbag)02-09-2019

FANTASTISCH 😍😍

Echt een aanrader!!!! Super hotel met een erg goede all-in formule. 24 uur eten en drinken en van een top kwaliteit. Het eten is echt fantastisch. De minimarket is super, heel vriendelijk personeel en zeker geen woeker prijzen. Heb er elke dag veel plezier beleefd met de dames en de eigenaar. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 1Stephanie01-09-2019

Nooit meer!

Vreselijk! Geen 5 sterren waard, eerder 3. Je geld absoluut niet waard. Eten in 1 woord smerig en koud. De dame bij de Spa echt onbeschoft en onvriendelijk als je je handdoeken wilt inleveren als je naar huis gaat. Zo ga je niet met gasten om die je boterham betalen. Spijt dat we dit hebben geboekt voor €1200 p.p. Laatste dag kon je een douchekamer boeken, goede service zou je denken maar pas een kwartier na tijd krijg je de sleutel. Dan sta je nog 10 min bij de vreselijke liften te wachten die een eng kabaal maken en als je net onder de douche staat wordt je al gebeld of je al klaar bent?!?! Nee voor ons NOOIT meer, je wordt behandeld als een nummer ze hebben nog veel te leren hier.

• 9C28-08-2019

Top vakantie

Wij gingen eind augustus naar Akti imperial toe. We werden erg vriendelijk ontvangen met een welkomstdrankje. We hadden een voordeelkamer geboekt en verbleven daarom op de 2e verdieping met uitzicht op het Convention center. Kamer was erg schoon en de airco deed het perfect. Bed lag overigens ook erg lekker! Wifi deed het overal erg goed.

Eten was erg divers en lekker! Je hebt ook thema restaurants, maar hier zijn wij niet geweest. Wel van tevoren even reserveren bij de receptie.

Je hebt 3 zwembaden waarvan een bad waar de animatie is, een kinderzwembad en een normaal zwembad. Vanaf 10 uur mag je zwemmen. De ligbedjes is het enigste minpuntje die ik heb kunnen ontdekken. Ze liggen hard of gaan kapot terwijl je erop ligt.

Verder een topvakantie gehad met heel vriendelijk personeel. Ze doen hard hun best om het naar je zin te maken. Zou zeker nog eens terug gaan!

Met oudere kinderen

• 7Marga05-08-2019

Leuk voor een keer

Prachtige zee. Prima hotel, maar niet top. Ook niet nieuw. (Bad is op meerdere plekken geplamuurd/gerepareerd en zo zie je veel meer dingen zoals kledingkast en glijbaan in het zwembad). Echter vonden wij dit totaal niet storend. Wel waren we teleurgesteld in het feit dat er rondom zwembaden de hele dag niet wordt bediend. En als je dan bij de bar (alle bars geprobeerd) een cocktail iets anders wilt dan de kaart dan is dat letterlijk 'te moeilijk'. Coktails staan al gemixt klaar is het antwoord en nieuw maken kan niet.. Ook in de avonden weinig keuze bij de bar voor niet alcoholische draken. Er is bij de meeste bars geeneens appelsap. Dus tijdens mijn verblijf hier helaas geen alcoholvrije cocktails tenzij er voor een mega zoete kindercocktail wordt gekozen. Het eten is verder lekker. Bediening in het restaurant vriendelijk en gastvrij. Bedden hadden beter gekund, matrassen glijden snel uit elkaar. Er zijn betere hotels voor dit geld.

Met jonge kinderen

• 8Vd wekken27-07-2019

Leuk voor een keer

+Mooi hotel +Vriendelijk personeel +Lekker eten +Direct aan strand +avond vermaak goed geregeld +openbare ruimtes werden goed schoongemaakt (uitzondering van toiletten) -schoonmaak van slaapkamer kan beter -liften maken gekke geluiden geven geen fijn gevoel -de hal is nogal somber -veel lawaai (wind wegverkeer) -niet storen display moet nog aan de schoonmaak worden uitgelegd. - openbare toiletten vies en deuren konden niet op slot

Al met al erg genoten daar ik zou dit alleen niet als 5 sterren classificeren

Geboekt bij vakantiediscounter

0 tips over Hotel Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center

6 vragen over Hotel Akti Imperial Deluxe Spa Resort & Convention Center

• Ludo Raaijmakers , 19-08-2019

Drank in glas of plastic

Worden de drankjes in glas of plastic geschonken.

• Wendy Muijs, 22-12-2018

Kamer

Kun je mij vertellen hoe de kamers zijn in het bijgebouw en waar staat het bijgebouw

• Sarin , 13-07-2018

Eten

Moet je betalen voor de a la carte restaurant ?

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door boulevard
    • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Nederlands, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk