We hebben een aantal aanbieders voor Ixia voor je op een rij gezet:

Reviews over Ixia

Goed hotel mbt prijs/kwaliteit

M.C, Ochse,
    18-1-2019

Het eten is hier prima (prijs/kwaliteit). Het hotel wordt geleidelijk gerenoveerd. Toen wij er waren was het hoofdgebouw nog niet gerenoveerd. Wel enkele appartementen. Bovendien is er een hele laag nieuwbouw geplaatst op de laagbouw van de bestaande bebouwing (hoofdgebouw). Prachtige kamers met o.a. een regendouche en 2 wastafels. Bij Corendon zijn deze kamers niet te boeken (helaas). De gangen in het hoofdgebouw zijn erg hol en gehorig. Zou op te lossen zijn door het leggen van een loper. Dan hoor je de rollende koffers ook minder.

Gereisd met partner in oktober 2018

Anna,
    18-12-2018

Wij zijn zeer positief over dit hotel! Voornamelijk het personeel bij alle horeca gelegenheden is super vriendelijk. Je kunt in alle restaurants heel goed eten en tussen de middag kun je heerlijke pita halen bij het pita tentje. Daarnaast is er een super uitgebreid ontbijt buffet en wordt het hotel en de kamers goed schoon gehouden. De bedden zijn inderdaad wat hard maar wij vroegen bij de receptie naar toppers en deze werden meteen geplaatst daarna lag het heerlijk. Op loop afstand zitten gezellige restaurantjes en cafeetjes en bij het hotel zit een supermarkt.

Al met al een fantastisch hotel met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juli 2018

Lekker en vermakelijk

bakker,
    3-12-2018

Heerlijk hotel erg goed en heerlijk zwembad

Gereisd met partner in oktober 2018

Een absolute aanrader

Mieke,
    1-12-2018

Een heel mooi gerenoveerd hotel met verschillende zwembaden en overal terrassen. Heerlijke gerechten, elke dag een ander aanbod. Het personeel is ontzettend vriendelijk en heel behulpzaam. Je moet er wel rekening mee houden dat het hotel niet (geheel) toegankelijk is. Dicht bij de luchthaven gelegen dus weinig tijdverlies bij aankomst en vertrek. Bovendien - door de centrale ligging op het eiland - de ideale uitvalsbasis als je een huurwagen neemt. Het hotel beschikt over een priveparking voor het hotel die je gratis mag gebruiken. Hierdoor is het een ideaal hotel voor zowel zonnekloppers als gasten die er graag op uit trekken. Als je graag zwemt in zee moet je enkel de straat oversteken.

Gereisd met partner in september 2018

Super aanrader!!

E van Gerdingen,
    1-12-2018

Prachtig hotel, zowel van buiten als van binnen. Super vriendelijk personeel en elke dag keurig schoongemaakt. We konden de kamermeisjes vragen als we iets extra nodig hadden, nooit een probleem. We kregen zelfs een knuffel toen we weg gingen van een van de dames. Ook in het restaurant voelden we ons een graag geziene gast en elke avond verder we naar een tafel begeleid door een vriendelijke man. Maar zorg ervoor dat je normale schoenen draagt en geen slippers!! Het hotel heeft een prachtig zwembad en tuin met heerlijke zitjes. De rooftopbar is elke avond super gezellig, maar wel heel druk. Aan de overkant van de weg het strand, waar we altijd wel een bedje konden vinden. Er is ook toezicht. Naar Rhodos stad is met de bus maar 1 euro 50. Maar het is een gok wanneer de bus komt. Rijden wel paar keer per uur. Je kunt ook voor 10 euro een taxi nemen.Kortom, we hadden een geweldig vakantie mede dankzij dit hotel

Gereisd met partner in september 2018
Ixia scoort een 7,4 uit 10, op basis van 651 reviews