Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°22°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

4 reviews over Hotel All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa in het Nederlands

Totaal geen 5 sterren, zonde van het geld.

Dunga
2-8-2019

Hotelkamer en privezwembad is super. Alleen het schoonmaken ervan wat minder. In het hoogseizoen kan het personeel absoluut niet tippen aan wat er van een 5 sterren hotel wordt verwacht. Lange rijen om het restaurant binnen te komen, vervolgens moet je wachten dat de tafel is afgeruimd en is ingedekt. De volgende ochtend liggen er nog resten etenswaren op de vloer. Na 3x proberen besloten om maar steeds uit eten te gaan. Ontzettend veel mieren overal. Daarnaast ligt er hondenpoep op het gras. Schoonmaak van de kamer is het bed terugslaan, soms opgemaakt. De ene dag wel schone handdoeken de andere dag geen handdoeken. Service vindt ik niet top zeker niet als je kijkt wat je moet betalen hiervoor. Je kan wat dat betreft beter een ander hotel boeken. Voor het zelfde geld hadden we elders in de wereld kunnen zitten waar ze wel weten wat service, gastvrijheid en schoonmaken is.

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldig GRIEKENLAND , helemaal verliefd op.....

Wilma van der Kleijn Henraath
25-6-2019

Mooi rustig hotel , als je zegt dat je hier niet goed kan eten dan weet ik niet wat je thuis gewent bent , de keuze is reuze zullen we maar zeggen, met een auto het eiland rond ook geen probleem, genoeg te zien en te doen . Het Griekse eten is super zeker als je lokale plekjes opzoekt . Helemaal SUPER Griekenland , ga er graag naar terug ....😍

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Kei toffe vakantie

christa
27-9-2018

heel goed en verzorgd hotel, eten super lekker en veel keuze. Personeel super vriendelijk . Dame die voor de verhuur van auto's zit is heel gedienstig en heel vriendelijk. Zeker aanrader .

Gereisd Met vrienden in september 2018

Prima prijs/kwaliteit!

Robbert
2-5-2018

Het hotel is overgenomen door Framissima. Deze Franse organisatie snapt denk ik wat nodig is om er weer wat van te maken. Misschien nog geen super 5* all inclusive maar het gaat de goede kant op. Voor Franse begrippen had ik de keuken beter verwacht, daar moet echt aan gewerkt worden. Toch zeer tevreden over de prijs/kwaliteit. We kregen een gratis upgrade van standaard kamer op de tuin naar een twee kamer suite met privé zwembad en zeezicht. Prima wifi!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

• Afstand tot strand2 minuten lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood, kosjer

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Gras, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa in Fanes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel All Senses Nautica Blue Exclusive Resort & Spa