FamiliehotelWeer vandaag33°25°
5,8

Venezia Palace Deluxe Resort Hotel ligt op een heuvel en biedt een mooi uitzicht. Door de ligging is het minder geschikt als je slecht ter been bent. Het strand ligt 2 kilometer verderop en is te bereiken met een shuttlebus vanaf het hotel. Ook het centrum van Faliraki is 2 kilometer verder. Een huurauto wordt aangeraden om het eiland te verkennen.

97 reviews over Hotel Venezia Resort in het Nederlands

Mooie vakantie!

Anoniem
25-7-2019

Wij zijn net thuis van 7 dagen op Venezia resort. De kamers zijn netjes en schoon. Er zijn 2 grote zwembaden en een gedeelte met glijbanen! Prachtig voor de kinderen en mijn kind heeft zich ook erg vermaakt op het resort. Het Eten was ook lekker en genoeg keus. Voor iedereen zat er wel wat lekkers tussen. Nadeel was: harde bedden, gevraagd om een topper en toen werd het al wat beter. Wij hadden een superieur kamer in het oude gedeelte en de badkamer viel ons wel wat tegen want dit was erg klein en niet luxe. Wel netjes allemaal. Het eten was allemaal dus prima alleen het ontbijt was altijd hetzelfde en ik heb vooral vers fruit gemist! Dat zou nog een perfecte aanvulling zijn! We hadden ook een mooi uitzicht vanaf ons balkon.. Wij hebben een prachtige week gehad en zeker aan te raden voor gezinnen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heerlijke vakantie gehad!!

MJM
3-4-2019

Heerlijk hotel, gezellig personeel en fijne kamers! Ook een ruime keuze aan maaltijden. Mei-juni 2018 zijn we 8 dagen geweest, en hebben het zeer naar ons zin gehad. Veel gezelligheid en oa een karaoke avond op de zondag.

Het hotel is rustig gelegen, maar het centrum van faliraki is op 1,5 km afstand, met veel keuze aan leuke winkeltjes en restaurants en het strand. Is prima af te lopen (ondanks een helling die je op en af moet) , maar er rijdt ook een shuttlebusje 3 keer per dag heen en weer naar Faliraki. Voor de deur van het hotel is een bushalte waar heel regelmatig een bus stopt waarmee je voor 3/4 euro naar Rhodos-stad of Kalithea Springs kan. Deze zit alleen wel vrij vol, dus de kans bestaat dat je een poosje moet staan in de bus, maar er stappen vanzelf weer mensen uit ;)

Het personeel van hotel Venezia is heel gastvrij en helpend. Zeker een aanrader om hierheen te gaan! begrijp de slechte recensies niet.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Geen Hotel Venezia meer!

Mv. Vermaat
19-11-2018

Wij hadden een kamer aan de tuinzijde, deze waren reeds gerenoveerd. Kamer zag er erg goed en schoon uit, mooi balkon met mooi uitzicht over de zee. Kamer werd bijna iedere dag schoongemaakt. We hadden all inclusive alleen kon je pas cocktails en mixjes krijgen vanaf 18:00 terwijl in de advertentie stond vanaf 10:00 uur 's ochtends. Hier bij de receptie over geklaagd maar hier werd niks mee gedaan, want zo is het concept al jaren was het antwoord. Het eten was niet goed koud en niet gaar, dus iedere avond uiteten geweest. Het hotel ligt op een heuvel, dus heb je wel een mooi uitzicht naar de zee. Het hotel had 3 verschillende zwembaden en er waren wel altijd genoeg bedjes en schaduw, dat was echt heel fijn. Het hotel ligt ongeveer 1km van het stadje af en voor het strand 2km. Wij hadden een quad gehuurd, want alles lopen valt best tegen. Leuk plaatsje ook om een keer uit te gaan. Heerlijke vakantie alleen jammer van de all inclusive.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima hotel

R. M.
6-10-2018

Nette kamer, vrij harde bedden maar we hebben om een topper gevraagt dat hielp enigszins. De douche is klein, maar prima. Het is netjes en schoon. Bij het restaurant is een speelkamer alla ballorig zonder ballenbak maar met glijbaan idiaal voor als je zelf nog aan het eten bent en je kind kan dat lekker spelen. Mooie zwembaden met ook een peuterbad en kleuterbad met glijbanen. Er rijd een pendelbus naar het strand 3x per dag lopend is te ver en een stuk naar beneden. All inclusive formule is echt 3 sterren prima maar niet wat we gewend zijn zoals in Turkije. Het hotel word gerund door een familie.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beter een goed all inclusief hotel zoeken.

Ronald
30-9-2018

De hotel is prima,maar hadden 4 dagen een verkeerde Kamer,naar aangeven toch de geboekte kamer gekregen. Het eten is matig vaak het zelfde,meeste op Engelse ingericht. Kind met pinda allergie,weinig tot geen keus,te veel met patat. Als het eten elke dag verschillend was,was het een goed hotel geweest. All inclusief is onder de maat,sorry.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Nooit meer: Eten is verschrikkelijk

J. van Os
15-9-2018

De foto’s op de div. websites betr. het nieuwe deel.Wij hadden een superieurkamer in oude deel. Superieur?Niet echt. Badkamer (1.40 x 1.40) zonder ventilatiesysteem.Alles wordt nat als je staat te douchen.Op de wc zit je met je knieën bijna klem tussen wasbak en douchewand. Het bed was erg hard. Balkon ruim.Er werd goed schoongemaakt.Tijdens de boeking allergie aangegeven maar er werd geen rekening mee gehouden.Soms geen eten voor mij.Het aangeboden eten is ver beneden de maat, nauwelijks enige variatie en had niets met Griekse keuken te maken.De bbq bestond uit baconpork en chickenwings. Bestek vies.De all-inclusive formule was zeer beperkt. Van 10.00 tot 18.00 kreeg je alleen koffie, alcoholvrije dranken, bier en wijn.Elke dag keuze uit 1 snack van 15.30 tot 16.30.In dit hotel is het toegestaan om zowel binnen als buiten te roken.Tijdens het eten zitten de paffers gewoon naast je te roken.Smerig.Zwembaden zien er keurig uit.Nooit meer

Gereisd Met partner in september 2018

Bezint eer gij begint

Dhr. Bakker
8-9-2018

Wij zaten in Venezia Resort voor 8 dagen. De foto’s die overal zijn te vinden, geven niet het echte beeld van het hotel. Dit zijn onze bevindingen: De kamers zijn zeer gedateerd en niet heel groot. De spiralen van de bedden voel je in de rug duwen. Geen goede nachtrust gegarandeerd. (Wel een redelijke service, toen we dit hebben aangekaart zijn er twee toppings op de bedden gelegd, wat het een heel stuk verbeterde). Douche is niet al te groot. Ik ben zelf 1.85m en moest gebukt douchen. All Inclusive formule vonden wij niet goed. Geen variatie in het ontbijt, de lunch en dinner. En ook niet heel smakelijk eten. (Wij zijn merendeels buiten de deur gaan eten). Drinken tot 22:00 in de avond, daarna betalen. Ligging van het hotel is niet ideaal. Een redelijke afstand om bij het strand of het dorp Faliraki te komen. Een vervoersmiddel huren is dan ook zeker aan te raden. Gratis shuttlebus naar het strand is prima, alleen een krap tijdschema. Uiteraard zijn er ook pluspunten. Het personeel is vriendelijk, de zwembaden zijn mooi en de waterglijbanen zijn leuk. Langs het zwembad is goed vertoeven. Al met al hebben wij als koppel met een leeftijd van in de 30 een prima vakantie gehad. Maar het was even schrikken van het hotel. Een tip is om wat meer te betalen en een hotel te boeken wat dichter bij een dorpje en strand ligt. In Venezia Resort ben je gewoon zeer gebonden en Rhodos heeft veel moois te bieden. Laat je niet verleiden door de mooie foto’s van Venezia Resort.

Nooit meer voor ons

S.
9-8-2018

Hygiëne zeer slecht!! drinken besteld bij de zwembadbar en de beker die we erbij kregen was vies en er zat gewoon een mier in!! Promo kamers inderdaad oud en klein. Je voelt je niet schoon als je de douche uitkomt en het ontbijt is inderdaad waardeloos. Ik snap niet dat mensen hier zo'n hoge waardering voor geven of het moet zoveel beter zijn als je in het nieuwe gebouw zit en je de all in formule hebt. Gratis busje naar het strand is wel een pluspunt en je hebt een mooi uitzicht over faliraki.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Niet wat je verwacht van een heerlijke vakantie

M. Seuren
8-8-2018

Het zwembad is prima en mooi,schoon en genoeg bedjes (ook in de schaduw). De hele dag nog wel ergens plek om je handdoek neer te leggen. Wij hadden een promo kamer geboekt met logies & ontbijt. Wij wisten dat we geen superkamer zouden krijgen omdat we promo geboekt hadden, maar dit viel ons wel heel erg tegen, je krijgt dan een kamer in een oud hotel wat ze bij gekocht hebben. bedden oud maar prima qua matras. badkamer oud en heel klein, als je je wilde douche dan moest je opletten dat het gordijn niet tegen je aan plakte, en wij zijn beide niet grof van stuk. Ontbijt aan de poolbar zeer slecht en weinig keuze, we kwamen er achter dat er in het hotel binnen ook ontbijt was maar daar mochten wij absoluut geen gebruik van maken want dat was voor de all inclusive klanten (bullshit want wij hadden ook gewoon voor ontbijt betaald) hier was niets over te onderhandelen. Service ronduit slecht. Naar het centrum kun je beter een taxi nemen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Grote tegenvaller

Nadine
8-8-2018

Met mijn moeder 8 dagen verbleven in Venezia hotel. Wij hadden een promo kamer met logies&ontbijt, een grote tegenvaller. Websites laten alleen foto's zien van gerenoveerde kamers, let dus op wat je boekt. Ook bieden ze 3-pers kamers aan, maar deze bestaan niet, als je deze hebt geboekt krijg je twee 2-pers kamers en moet er dus 1 iemand alleen op een kamer. Let dus op met kleine kinderen. Promo kamer is oud, bedden zijn vrij hard en douche is klein. De airco hangt boven het bed, dus je wordt snel verkouden. Wel iedere dag schone handdoeken.

Als je alleen logies&ontbijt boekt, krijg je niet hetzelfde ontbijt als de gasten met all-inclusive (nog nooit meegemaakt). Ons ontbijt stelde niks voor en de keuze was 1/3e van het all-inclusive ontbijt. Erg raar vonden wij, want je hebt toch gewoon betaald voor ontbijt.

Het gratis shuttlebusje naar het strand was fijn, want het is 20-30 min lopen naar het strand berg af (en weer berg op).

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

• Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venezia Resort in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venezia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.