Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag30°24°
8,8

Hotel Cyprotel Faliraki op Rhodos won in 2017 een gouden Zoover Award. Een schoon hotel met een gevuld animatieprogramma. De zwembaden met glijbanen zorgen ook voor vermaak. Voor de kinderen is er een speciaal kinderbuffet en ook zelf eet je gevarieerd. Wandel in 15 minuten langs de winkelstraat van Faliraki en kom uit bij het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor SunConnect Cyprotel Faliraki voor je op een rij gezet:

292 reviews over Hotel SunConnect Cyprotel Faliraki in het Nederlands

Tweede keer en wederom fantastisch

Jen
15-8-2019

Fantastisch hotel! Wij zijn er nu een week en genieten optimaal. Het eten is gevarieerd en heerlijk, animatie goed, service uitmuntend! Al het personeel is vriendelijk en staat voor je klaar. Met name Roy, top manager, staat voor iedereen klaar en zorgt dat alles perfect in orde is. Mocht er toch wat zijn dan wordt het per direct opgelost. Tweede keer dat wij hier zijn, en zou hier zeker weer terugkomen. Een aanrader absoluut!

Fantastisch!

Jessica
15-8-2019

We zitten hier al een week en wat zijn we aan het genieten!! Wat een top hotel!! Top service geweldige animatie en wat een heerlijk eten, echt voor ieder er wils niks is te gek!! Manger Roy wat een topper is dat!! 💪Mocht er iets zijn, wat dan ook Roy staat voor je klaar dag en nacht! Echt fantastisch hoe hij het hier allemaal regelt!! Dikke duim!!👍 Ga zo door wij komen zeker terug!!🏖😎 En voor wie nog twijfeld niet nodig je gaat het hier geweldig vinden!!👊🏊‍♂️🍹🏖Marc Jessica en Milan!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prijs kwaliteitverhouding is niet goed!

Smeets
14-8-2019

Cyprotel was het voor ons net niet. De kwaliteit van de drankjes en het grote zwembad waren niet goed. Kinderen lopen met drankjes door het zwembad... De lifeguards deden hun werk niet. Het gerenoveerde restaurant en eten waren goed. Animatie/shows zijn ook goed. De standaardkamers zijn niet goed. De gerenoveerde kamers of familiekamers met 2 kamers zijn veel beter. Dankzij alle moeite die Roy neemt is het verblijf toch nog redelijk gegaan. Hij is bereikbaar en benaderbaar en lost alles wat hij kan op. Top. Wij gunnen hem een beter hotel dan Cyprotel. Klantvriendelijkheid is wisselend. Receptie top aan diverse barren staan meerdere medewerkers waarvan slechts een deel actief is. Rest blijft een ?. Ze doen hun best om het resort op te knappen. Heeft nog even nodig. Pendelbus naar strand werkt goed. Is wel kiezelstrand dus denk aan schoentjes! Helaas voor ons geen Cyprotel meer.

uitstekend

geert
12-8-2019

het was een super vakantie, de mensen waren erg vriendelijk en de service was top.

Gereisd Met partner in juli 2019

Leuk hotel voor gezinnen met kinderen.

Gwennie Verbeeck
11-8-2019

Wij hebben hier een mooie vakantie beleefd, hoewel het er erg druk was. Genoten van het eten, maar ook hier weer superdruk. Gelukkig was het op het terras meestal wat rustiger. Wij hadden een nieuwe kamer. Erg mooi en ruim. Groot terras. Matrassen waren zeker niet ideaal. Zwembaden zijn heel leuk. Wij bleven meestal bij het zwembad met de glijbanen. Hier waren altijd wel ligbedden vrij en wat verwijderd van de drukte bij het andere zwembad. Onze zoon heeft zich enorm geamuseerd. Het strand (kiezel!) ligt op wandelafstand. Echt een aanrader! Heel mooie, rustige baai. Helder water! We hebben uren gesnorkeld en prachtige vissen gezien. Er rijdt ook een shuttle bus van het hotel naar het strand en omgekeerd. De uren zijn met een korreltje zout te nemen, want de chauffeur vertrekt wanneer ie wil (lees: meer dan 10 minuten te vroeg). Het centrum van Faliraki ligt op wandelafstand. Het hotel is zeker niet geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn. Overal trappen en hoogteverschillen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi park

Ellen
4-8-2019

Leuke vakantie gehad. Mooi sfeervol park met heerlijke zwembaden. Kamer was prima, bedden iets aan de harde kant. Bij het zwembad voldoende parasols en stoelen. In onze 2e week was het drukker en moesten we vroeg handdoeken neerleggen, jammer. Personeel zeer behulpzaam. Entree en restaurant zagen er prima uit. Onze enige puntjes van kritiek zijn dat we het eten en drinken erg slecht vonden. Weinig variatie, ontbijt elke dag hetzelfde. Ook in de middag steeds hetzelfde, met name bij snackbar in het park, een aanfluiting! Elke dag hetzelfde en slechte kwaliteit. Ook de drankjes uit de automaten waren smakeloos. Alleen op de Griekse avond was het eten goed. Verder leuke animatie. Wel heel veel Fransen en alles ging dus ook in het Frans. Dicht bij Faliraki centrum, erg gezellig. Al met al een leuk, mooi park en zeker met jongere kinderen top! Het all inclusief houd ons tegen om nog eens terug te komen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Gemiddelde famievakabtue

Noortje
26-7-2019

Bedden zijn aan de harde kant, maar daar kregen we via Roy een oplossing voor. Hotel is verder oké. Niet hoogstaand. Schoonmaak op de hotelkamers zou wat beter kunnen. Tevens hadden wij een gedateerde wel ruime kamer. Wel wat schimmelplekken Zichtbaar in de badkamer. Terras meubilair nodigt niet uit om hier lang door te brengen. Helaas meerdere kakkerlakken geZien op het resort. Eten is over het algemeen prima. Thema avonden waren het lekkerst. Het bekende handdoekje leggen gebeurde ook hier. Om 7h s ochtends al bijna geen bedjes meer vrij. Animatieteam is top. Minidisco leuk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Mooi groot hotel ,voor herhaling vatbaar.

Jerry
21-7-2019

Een heel super en en gezellige vakantie gehad ,goed ontvangen bij de receptie en omdat wij met grote groep familie waren en graag dicht bij elkaar wilden zijn kregen wij een kamer upgrade. Dit is mede mogelijk gemaakt door Roy de hotel manager( nederlands sprekend). Een echte aanrader om dit hotel te boeken .Faliraki is een leuk stadje ,zee is heel erg helder en rustig waardoor je lekker en rustig kunt dobberen op een luchtbed.

Esther Sandjon
19-7-2019

Wij hebben een fantastische vakantie gehad! Personeel was erg vriendelijk, eten was goed en lekker, genoeg keuze! Bedjes genoeg aan het zwembad. Ruime kamers, mooie opzet van het park. Animatie was erg leuk, niet opdringerig. Heel het terrein wordt de hele dag schoon gehouden door personeel wat constant bekers/papier ed afval opruimt. Schoon hotel, geen kakkerlak gezien! 10 min lopen dan ben je in Faliraki centrum , erg leuk ook! Manager Roy straalt een en al gastvrijheid uit! Wat kan deze jongen werken zeg, hij maakt zijn beloften waar, als je ergens om vraagt, en heeft ons de hele vakantie zogezegd in de watten gelegd. Niks was teveel. Wat ons betreft komen wij graag nog een keer terug! Top top top, kan niks anders zeggen.

Het was fantastisch

Berdy Kivits van Stokkum
19-7-2019

Het was een mooi Hotel....goed van eten en drinken....volop bedjes !!!! T personeel was heel behulpzaam vooral de operationmanager Roy verdiend n dikke pluim..👍🏻 met z'n vriendelijke behulpzaamheid !!! Dank hiervoor

Preisdaler

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SunConnect Cyprotel Faliraki in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SunConnect Cyprotel Faliraki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.