Appartement Sun & Sea

Meer appartementinfo

71 reviews over Appartement Sun & Sea

• 8mevrouw van leeuwen06-10-2014

mooie ligging

Alleen jammer dat eind september de bar dicht is dit staat nergens vermeldt

• 8tweetal03-10-2014

Uitstekend, maar niet voor iedereen

Ideaal voor mensen die houden van naaktstrand. Zowel voor m/v als m/m-stellen. Mandomata Beach ligt direct naast het app-gebouw. Het centrum is verder weg. Dus niet voor jongeren die dichtbij het uitgaansleven willen zitten. Een taxiritje kost overigens 5 euro. De omgeving is een minpuntje. Duidelijk een ontwikkellocatie die door de crisis half afgemaakt is. Maar Sun&Sea is wel een hele goede uitvalsbasis om met een auto het eiland te verkennen. Tip. Huur een auto via de hoteleigenaar. Je bent zijn gast en hij zal altijd ervoor zorgen dat je tevreden bent. De inrichting is Grieks. Eenvoudig maar daarom misschien wel prima om netjes en schoon te houden. Qua schoonheid voldoende, maar niet briljant. De bedden zijn goed, de badkamer is basis, met een krap hoekje om te douchen. De keuken is niet ingericht om te koken, maar dat moet je in Griekenland ook buitenshuis doen. Kortom: prijs-kwaliteit is uitstekend. Goede uitvalsbasis voor ontdekkers, niet voor stappers of resortluxe.

• 8fam Harms10-09-2014

Rustig mooi gelegen appartementen complex

Mijn vrouw en ik zijn net terug van een paar heerlijke weken bij Sun en Sea. We hebben een super vakantie gehad. App ligt lekker vlak bij het strand (nudisten) waar je heerlijk kunt zonnen in alle rust. Het normale strand is ook prima maar iets verder lopen. Het app is ruim en prima in orde. Eten moet je niet veel van verwachten maar dat kan ook niet voor die prijs. Wat ons betreft komen we hier zeker nog een keer terug!

• 8Andre Bouma15-08-2014

Goed toeven

Prima ligging, goed geaccommodeerd, rustige omgeving, eigenaar is rustig en gesloten, maar bij vragen uiterst vriendelijk en behulpzaam (bij alle zegt ie: 'no problem'). Goed zwembad, goed eten, kussens niet erg lekker (zelf meenemen is een idee)

Met jonge kinderen

• 8Bouke H27-07-2014

zeer gastvrij en klantvriendelijk

de eigenaar en zijn personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam, alleen jammer dat wij op ons hoekappartement geen wifi hadden, wat wel beloofd was. Wij konden wel gelijk een ander appartement krijgen maar dat was een stuk kleiner en boven het zwembad dus rumoeriger.

Met jonge kinderen

• 8Hendriks30-06-2014

Heerlijke rustig plek om te vertoeven

Sun & Sea appartementen is rustig en gemoedelijk. Kom er niet om feest te vieren maar om rustig te genieten van de Griekse sferen. Het appartement is sober ingericht maar meer dan voldoende. Koken op het appartement is eigenlijk niet mogelijk maar voor € 8,00 eten in Falìraki is prima te doen. Vooral de eigenaar is top! Al kom je om 11 uur vragen om ontbijt dan zorgt hij daar voor.

Met oudere kinderen

• 9Joshua & Sanne 10-04-2014

Heerlijke Vakantie

Heerlijke 15 daagse vakantie gehad hier rond september. Centrum van Faliraki op 10 min loopafstand. Heerlijke eettentjes daar in de buurt. Hotel is prima, met zn 2 was een studio precies genoeg voor wat je nodig hebt. Geen luxe en overbodig maar daar betaal je dan ook voor. Zelf een auto gehuurd op advies van de eigenaar en niet op die van touroperator, Heel groot deel van Rhodos af kunnen en veel gezien, in 2 dagen kan je heel veel zien van het hele eiland, ook een tour gemaakt naar Marmaris Turkijke met de boot via touroperator, ook heel leuk om mee te maken voor een keertje. Service van het hotel heel vriendelijk de eigenaar en zijn familie! Elke vrijdag een bbq bij het hotel betaal je een klein bedrag en aan de hand daarvan koopt hij vlees, salade etc. kortom hele huiselijke sfeer en een goede vakantie gehad!

• 6B.Essing05-11-2013

Goede rustige plek

Sun & Sea is een gemoedelijk appartementen accommodatie, die niet ver van het strand ligt. Naaktstrand ca. 200 m en andere strand ca. 400 m. Naar Faliraki centrum ongeveer 20 min. lopen. is goed te doen en leuke route langs het strand, over houten vlonders. Kamers zijn eenvoudig, en worden elke dag, maar niet goed schoongemaakt en doucheruimte was ronduit vies. Paar keer gevraagd om beter schoon te maken, wat dan ook wel gebeurde. Maar behoort standaard te zijn. Restaurant is zeer eenvoudig maar wel goed. Anthony Quinn Bay ligt om de hoek maar is wel een stuk lopen, of over de weg 45 min. of over de berg langs smal pad ook ca. 50 min. Kortom rustige eenvoudige accommodatie met vriendelijk personeel.

• 7Birgit6427-10-2013

Eenvoudig, maar goed appartement.

Het appartement is groot en rustig gelegen en heeft een groot balkon. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam een auto huren via de eigenaar is goed geregeld Dichtst bijzijnde strand is op 200 m lopen en naar Faliraki is het ongeveer 20 min lopen. De wekelijkse BBQ is goed verzorgd en druk bezocht.

• 9ria en jan16-10-2013

Heerlijke plek voor rustzoekers

het appartement is groot en er is een groot balkon waar je heerlijk kunt vertoeven. Er zijn genoeg bedjes bij het zwembad en ze hebben er zelfs senseo koffie van DE. Speciaal aangeschaft voor de Nederlanders. De eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam en heeft ons zelfs geld geleend toen er geen geld uit de pinautomaat kwam. Dat was toch wel super. Wij hadden ook via hem een auto gehuurd, dat was goedkoper dan via de reisorganisatie. Fijne vakantie gehad en kwaliteit/prijs is heel goed.

17 tips over Appartement Sun & Sea

• Birgit64, 27-10-2013

Rhodos stad,Lindos,Tsambika.

• B.Essing, 05-11-2013

Paar goede restaurants in de buurt waar je lekker en goed kunt eten tegen redelijke prijzen. b.v. restaurant Manolis ca. 800 m van het hotel en bij de haven restaurant Maria.

• ria en jan, 16-10-2013

Huur een auto en ga naar de rustige plekjes op het eiland. Die zijn er nog genoeg.

1 vraag over Appartement Sun & Sea

• Winnie, 23-11-2014

seizoen

weet iemand tot wanneer het seizoen loopt in Faliraki of ergens anders in Griekenland? Zijn er na 1 okt. nog bedjes op het strand bijvoorbeeld?

henkjan1949, 03-01-2015

Tot eind oktober lijkt mij !!!

Winnie, 04-01-2015

Bedankt voor je reactie. ik denk zelf nl. 1 okt. omdat dan de reizen een stuk goedkoper worden. We hebben besloten in sept. te gaan en zullen het dan vragen. We zijn er 2 jaar geleden al eens geweest.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension