Appartement Sun & Sea

Meer appartementinfo

71 reviews over Appartement Sun & Sea

• 9Bertje15-10-2015

Zeer Goed

Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Zeer familiale sfeer. Dit was onze vijfde keer op Rhodos en ook het beste verblijf. Het appartement heeft misschien niet de luxe van onze vorige hotels maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de gezellige sfeer die in het hotel heerst. Deze vakantie ben ik echt tot rust kunnen komen. Tevens een dikke pluim voor het uitgebreide ontbijtbuffet en de service aan de bar. Ik ga beslist volgende keer weer naar dit hotel.

• 8WSchluter12-10-2015

Wederom een heeerlijke vakantie gehad !

Sun & sea is een eenvoudig appartementencomplex, maar alles wat je nodig hebt dat is er. En het is er schoon, behalve wat stof onder het bed en in de hoekjes. Echt koken doen wij toch niet op vakantie. Er is 1 grote kookpit en 1 piepkleintje. Met pannen die niet echt passen. Maar een eitje koken of bakken kan altijd. Strand is 5 min. lopen. Of ik daar heen wil maak ik zelf wel uit (zie andere beoordeling), is nl. een naturistenstrand, met voorzieningen zoals douches, toilet en taverna. Faliraki centrum is toch wel 20-25 min. lopen. Eten kan je goed bij Charly X (10 min. van het app.) of verder richting het centrum. Het is maar net hoe hoog je je eisen stelt.

• 10Leo08-09-2015

Goed en zeker om terug te komen

23 augustus zijn wij naar Sun en sea geweest voor 8 dagen,perfect familie complex.ongeveer 10a 15 minuten naar het strand of naar het centrum van faliraki. Ontbijtbuffet was goed voor 5 euro pp. Appartement schoon en groot,de famile zeer behulpzaam. De zwemmersbar zeer gezellig met (Desmina)altijd in voor een praatje en qua eten ook goed zelfs bracht ze het eten aan het zwembadbedje. Hostess van touroperator prima,en als je van een rustige omgeving houdt zit je hier prima. Bedankt familie voor de goede gast vrijheid

• 5Giannis31-08-2015

Nooit meer, slechte omgeving

Er is zeker een strand op loopafstand maar daar wil je niet heen. Daarnaast is het centrum van Faliraki een flink stuk lopen 20-30 min. Het centrum is erg gericht op toeristen Maar opzich wel leuk. Appartement is erg verouderd en in slechte staat.

• 8joto0204-08-2015

Een top vakantie!

Een kleinschalig app. complex. Kamer perfect, bedden prima, studio geboekt en een appartement gekregen. Perfect voor stelletjes. Minder geschikt voor tieners ( te afgelegen). De eigenaar en dochter zijn zeer geschikt en hebben het beste met je voor. Je kunt hier ontbijten en evt avondeten. Wij hebben veel gegeten bij Maria net voorbij de haven. Op loopafstand van 5 minuten naar het strand. 200 meter supermarkt, kwartiertje naar het centrum. Kortom wat wil je nog meer. Prijs is een aanrader. Verwacht dan ook geen 5 sterren. Zon, zee, strand en een bed wat wil je nog meer.

• 8willemk10-07-2015

goed hotel om vakantie te vieren op Rhodos

Prettig hotel , met een zeer gastvrije familie die het hotel runt. Zonder ontbijt geboekt omdat dat meestal niet zo goed is. maar voor 5 euro pp per dag toch erg vaak prima ontbeten daar.

• 10Dirk09-07-2015

Aanrader!

Een heel goed appartement met lief personeel, prima ontbijt en schoon. Het is een kleine wandeling naar Faliraki van ongeveer een kwartier.

Echt een aanrader!!!

• 9Henk12-06-2015

Rustige opmgeving

Een mooi, rustig appartement in een mooie omgeving. De eigenaar is zeer vriendelijk. De schoonmaak kon wel iets beter. We hadden een kamer aan de weg zijde waardoor het stof van de voorkomende auto's op het balkon en in de kamer kwam. Als het appartement uitloopt ben je binnen 5 minuten op het strand. Het eten in appartement is prima. De bar blijft open totdat de laatste gast is vertrokken.

• 8den Haak01-06-2015

Netjes, ruime appartementen

Net appartement, keurig zwembad (alle tegels heel!, toilet aanwezig), eenvoudige kaart om hapje te eten, rustige omgeving, lopen naar strand plm. 10 minuten en over het strand is het heerlijk wandelen naar dorp Faliraki. Bed en kussen vond ik persoonlijk wat minder... Wifi doet het prima, in ons appartement 302 even de juiste WiFi-hoek zoeken.

Met oudere kinderen

• 8Theo Schmidt11-10-2014

Rustige plek, goede uitvalsbasis

Wij hadden een apt. aan de zwembadkant en daardoor een mooi uitzicht op de omgeving. Hotel ligt aan het eind van Faliraki maar alles is of in de buurt of goed te belopen (ca. 20 min. naar centrum) Wij komen vaak in Griekenland en dit hotel is een goede middenmoter. Eigenaar is rustig en verzoeken worden uitgevoerd. Heb ik wel eens anders gezien.

17 tips over Appartement Sun & Sea

• Birgit64, 27-10-2013

Rhodos stad,Lindos,Tsambika.

• B.Essing, 05-11-2013

Paar goede restaurants in de buurt waar je lekker en goed kunt eten tegen redelijke prijzen. b.v. restaurant Manolis ca. 800 m van het hotel en bij de haven restaurant Maria.

• ria en jan, 16-10-2013

Huur een auto en ga naar de rustige plekjes op het eiland. Die zijn er nog genoeg.

1 vraag over Appartement Sun & Sea

• Winnie, 23-11-2014

seizoen

weet iemand tot wanneer het seizoen loopt in Faliraki of ergens anders in Griekenland? Zijn er na 1 okt. nog bedjes op het strand bijvoorbeeld?

henkjan1949, 03-01-2015

Tot eind oktober lijkt mij !!!

Winnie, 04-01-2015

Bedankt voor je reactie. ik denk zelf nl. 1 okt. omdat dan de reizen een stuk goedkoper worden. We hebben besloten in sept. te gaan en zullen het dan vragen. We zijn er 2 jaar geleden al eens geweest.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension