Appartement Sun & Sea

71 reviews over Appartement Sun & Sea

• 2017
    7jo17-06-2017

Rhodos prima, appartement redelijk

Goed: erg schoon alles, vriendelijk personeel, eigenaar wil alles voor je regelen. rustig gelegen, redelijk dicht bij strand, heerlijk verwarmd zwembad met fijne ligbedden, geen gedoe met handdoeken erop voor reservering, gewoon genoeg ligbedden.Elke dag schoonmaak appartement, 2 a 3x per week handdoeken en bedlinnen wissel. 24 uur per dag receptie bezet, heel prettig. Niet goed: erg ver lopen naar de bushalte, zeker 20 minuten, winkel niet dichtbij, centrum ook ver lopen over redelijk verlaten straat, voelt onprettig als vrouw, we zijn 1x nat gegooid door een voorbijrijdende auto. Er is een klein keukenblok, maar er zijn absoluut geen keukenspullen, zelfs servies is niet voldoende.

Met oudere kinderen

• 8Tjitte17-06-2017

Rust voor een betaalbare prijs.

Kleinschalig familie hotel met grote studio's en grote appartementen. Vlakbij het strand zowel gekleed als naaktstrand plm. 700 meter. Dicht bij restaurantjes plm. 800 meter. Een eigenaar waarbij alles mogelijk is zeer relaxt. Minpuntje de zeer kleine douche 70x70 met een douchegordijn zeer harde matrassen. Maar voor ons Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

• Oude reviews

8Henkjan06-10-2016

Prima vakantie in een rustige omgeving

Voor de derde keer in Sun & Sea. We hadden een ruime studio met groot balkon aan de zwembadzijde. We hadden ontbijt bijgeboekt maar we vonden het wat aan de karige kant vergeleken met de ander jaren Alles aanwezig wat men zo nodig heeft alleen geen materiaal( pannen etc) om uitgebreid te gaan koken. Maar ook in Sun & Sea kun je prima eten. Voldoende eetgelegenheden in de directe omgeving en strand op loop afstand. ongeveer 20 minuten lopen en je bent in het uitgaansleven van Faliraki. Huur een auto of doe de eilandtour om het eiland te verkennen.

• 8Winnie29-09-2016

Heerlijke vakantie gehad.

Wat wij heerlijk vinden is dat het complex buiten de stad ligt, 25 min. lopen van het centrum en nog geen 10 min. lopen naar het naaktstrand. Veel eetgelegenheden om uit te kiezen, zowel in de stad zelf als net daar buiten. Winkel in de buurt waar ze alles kopen wat je nodig hebt als je met vakantie bent. Wel zou het fijn zijn als er fietsen beschikbaar zijn voor de gasten, ev. te huur. Deze opmerking heb ik al eens eerder gemaakt maar nooit een reactie gehad. Wordt dit doorgegeven aan de beheerder?

• 7M. De jong09-08-2016

Het was oké, maar niet voor herhaling.

Lekker zwembad. Sober, Ruim appartement. Redelijk schoon. Rustige omgeving. Locatie prima, wel wat afgelegen. Voor verbetering vatbaar: erg weinig servies goed, alles incompleet. Slechte handdoeken. Zeer terug getrokken eigenaars, Hij was absoluut chagrijnig, totaal geen sfeer of animatie in complex, s'avons uitgestorven in het hoogseizoen(!) voor pubers geen aanrader of je moet het treffen met je mede gasten. Airco tegen betaling maar werkte slecht. Faliraki heeft veel lekkere restaurants met vriendelijke mensen. Barstreet afschuwelijk met lelijke clubs en Souvenir shops. Tot slot jungletocht aanrader, maar boek rechtstreeks bij de Griek, want via touroperator ben je met je gezin van 4 pers 80 euro meer kwijt. Belachelijke prijzen voor excursies van touroperator. Auto huren aanrader, Rhodes stad, lindos en sambikabeach👍🏻. Tot slot supermarkt in de buurt zeer beperkt aanbod.

Met oudere kinderen

• 9Jos Heesakkers12-07-2016

Fijne rustig gelegen accommodatie

Appartementen zijn geweldig gelegen; 5 minuten lopen van een heel fijn (naturisten)strand met gemoedelijke en gastvrije taverne. Het ligt buiten het drukke centrum en dus heerlijk rustig maar het centrum is op een kleine 15 minuten lopen. Personeel is vriendelijk en uiterst behulpzaam. Inrichting is een beetje gedateerd maar dat hoort een beetje bij Griekenland. En belangrijk, het is schoon. Uitgebreid ontbijtbuffet voor slechts € 5,00 per persoon. Een absolute aanrader als je een fijne accommodatie zoekt zeer nabij een fijn naturistenstranden.

• 9Rufus16-06-2016

Veel waar voor redelijk geld.

Zeer net familie hotel, met een ietwat stugge eigenaar die alles voor je wil en kan regelen. Auto huren doe dat via het hotel veel goedkoper en auto wordt gebracht en gehaald. Ook voor 1 dag geen probleem. Studio's zeer ruim met koelkast en nette badkamer. Jammer dat de douchebak maar 70x70 is, terwijl veel Grieken erg fors zijn, en dat er een douche gordijn hangt zeker na de renovatie niet meer van deze tijd. Strand op loopafstand plm. 800 meter en eettentje allemaal bereikbaar op loopafstand.

• 9joto0201-06-2016

Zon, zee, strand, een bed en een douche.

Voor ons een vakantie om bij te tanken. Rust, strand op loopafstand en een leuke wandeling naar Faliraki stad waar je kunt eten voor leuke prijzen. De eigenaar is een fijne man die je met rust laat en niets opdringt. De matrassen mag hij wel vervangen maar wij klagen hier niet over. Voor onze prijs € 475,- voor 2 personen 8 dagen dan gaan wij ook zeker niet eisen. Een aanrader voor ons en het was niet de eerste maar ook niet de laatste keer dat wij hier naar toe gaan.

• 8John&Karin25-05-2016

Ff er tussenuit

Ontspannende week gehad in Sun&Sea. Kamer 1ste verdieping met volledig nieuw meubilair. Alles netjes verzorgt. Keuken is simpel maar voor ons niet van belang aangezien wij toch niet koken in de vakantie. Ontbijt is in buffet vorm en voldoet goed. Er zijn in de omgeving genoeg tavernes om 's avonds lekker te kunnen gaan eten. Wij kwamen graag bij Maria.

• 6Ellen23-05-2016

Dit Appartement nooit meer, Rhodos zeker wel!

Lindos, Rhodos oudstad geweldig. Faliraki beach heerlijke rust niet overvol met toeristen vinden wij fijn. Met de bus kun je ook andere leuke plaatsjes bezoeken goed te doen. Voor een relaxe vakantie is dit geweldig, als je van drukte houd moet je hier niet naar toe. Heerlijk eten overal heel vriendelijke mensen niets is teveel echt genoten van deze vakantie, maar 1 tip boek niet sun and sea appartementen ziet er mooier uit op de site dan in het echt. Wij hadden echt een vieze kamer foto`s gemaakt en ook doorgegeven aan touroperator wij bleken niet de enige te zijn en voor die prijs vindt je vele mooiere appartementen. Het schijnt dat meer mensen er niets van zeggen, maar wel doen hoor tenslotte betaal je ervoor gezegd door een medewerkster van touroperator en dat klopt.

17 tips over Appartement Sun & Sea

• Birgit64, 27-10-2013

Rhodos stad,Lindos,Tsambika.

• B.Essing, 05-11-2013

Paar goede restaurants in de buurt waar je lekker en goed kunt eten tegen redelijke prijzen. b.v. restaurant Manolis ca. 800 m van het hotel en bij de haven restaurant Maria.

• ria en jan, 16-10-2013

Huur een auto en ga naar de rustige plekjes op het eiland. Die zijn er nog genoeg.

1 vraag over Appartement Sun & Sea

• Winnie, 23-11-2014

seizoen

weet iemand tot wanneer het seizoen loopt in Faliraki of ergens anders in Griekenland? Zijn er na 1 okt. nog bedjes op het strand bijvoorbeeld?

henkjan1949, 03-01-2015

Tot eind oktober lijkt mij !!!

Winnie, 04-01-2015

Bedankt voor je reactie. ik denk zelf nl. 1 okt. omdat dan de reizen een stuk goedkoper worden. We hebben besloten in sept. te gaan en zullen het dan vragen. We zijn er 2 jaar geleden al eens geweest.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension