Appartement Sun & Sea

Appartement Info

Meer appartementinfo

71 reviews over Appartement Sun & Sea

• 10robin23-06-2007

it was great!! i had a great time! and SAVAS YOU ARE GREAT TOO!!

• 8José en Bas30-05-2007

We zijn hier van 13/5 tot 20/5 geweest. Strand is op loopafstand, naaktstrand dichtbij, 'gewone' strand iets verder, maar ook op loopafstand. Centrum van Faliraki is wat verder (20 min. lopen) Wij hebben een scooter gehuurd voor een week (121 euro in laagseizoen) Dat is wel makkelijk om overal te komen. 1 keer per week handdoekenwissel gehad, dus misschien handig om zelf wat extra meenemen.

• 5jan23-01-2007

het was 1 bende en de mensen waren zeer onvriendelijk tegen de toeristen ECHT een afrader

• 7Jan20-05-2006

Leuk appartementencomplex met een paar studios en de rest 2-kamer appartementen. Je kunt beter niet aan de zwembadkant gaan zitten, omdat het daar s' middags veel te heet is om te zitten. Het is hoofdzakelijk op Engelse toeristen ingesteld, maar de eigenaar wil nu ook Nederlanders te trekken. De eigenaar is erg behulpzaam ook al straalt hij dat niet uit, maar als je hem iets vraagt helpt hij je altijd. Het voordeel van dit appartementencomplex is dat het maar 200 meter van het naaktstrand zit, dus zeker voor de naturisten een aanrader, maar ook voor de overige strandgasten is het textielstrand zeer dichtbij. Verder een lekker zwembad en spelgelegenheden voor de kinderen en sateliet-televisie met hoofdzakelijk Engels voetbal. Als je naar het levendige plaatsje Faliraki wilt lopen moet je toch wel 20 minuten uittrekken, maar het voordeel is dat je s' nachts heerlijk rustig slaapt.

17 tips over Appartement Sun & Sea

• Birgit64, 27-10-2013

Rhodos stad,Lindos,Tsambika.

• B.Essing, 05-11-2013

Paar goede restaurants in de buurt waar je lekker en goed kunt eten tegen redelijke prijzen. b.v. restaurant Manolis ca. 800 m van het hotel en bij de haven restaurant Maria.

• ria en jan, 16-10-2013

Huur een auto en ga naar de rustige plekjes op het eiland. Die zijn er nog genoeg.

1 vraag over Appartement Sun & Sea

• Winnie, 23-11-2014

seizoen

weet iemand tot wanneer het seizoen loopt in Faliraki of ergens anders in Griekenland? Zijn er na 1 okt. nog bedjes op het strand bijvoorbeeld?

henkjan1949, 03-01-2015

Tot eind oktober lijkt mij !!!

Winnie, 04-01-2015

Bedankt voor je reactie. ik denk zelf nl. 1 okt. omdat dan de reizen een stuk goedkoper worden. We hebben besloten in sept. te gaan en zullen het dan vragen. We zijn er 2 jaar geleden al eens geweest.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension