Appartement Sun & Sea

Meer appartementinfo

71 reviews over Appartement Sun & Sea

• 2018
    8Roy14-09-2018

Wij hebben een mooie vakantie gehad.

500 meter lopen naar het strand. Wij hebben 2 scooters gehuurd voor 7 dagen. Dat is zeer goed bevallen. Mooie stranden en uitzichten in de omgeving. De kinderen vonden het zwembad leuk. Je kunt er goed lunchen. Het avondeten zou ik in Faliraki doen. Zelf koken kan ook. De supermarkten zijn duur. Uit eten met een drankje kost ongeveer €12,50 p.p.

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Andre Bouma15-08-2014

Goed toeven

Prima ligging, goed geaccommodeerd, rustige omgeving, eigenaar is rustig en gesloten, maar bij vragen uiterst vriendelijk en behulpzaam (bij alle zegt ie: 'no problem'). Goed zwembad, goed eten, kussens niet erg lekker (zelf meenemen is een idee)

• 8Bouke H27-07-2014

zeer gastvrij en klantvriendelijk

de eigenaar en zijn personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam, alleen jammer dat wij op ons hoekappartement geen wifi hadden, wat wel beloofd was. Wij konden wel gelijk een ander appartement krijgen maar dat was een stuk kleiner en boven het zwembad dus rumoeriger.

• 9AW24-07-2012

Fijne plek, prettige eigenaren

Ligt ver (20/25 min lopen) uit het centrum - lekker rustig voor degenen die dat willen - met het strand en een paar leuke eettentjes op loopafstand. Wij hebben niet veel voor onze reis betaald en hebben het erg naar ons zin gehad, het was enorm de moeite waard. De kamers zijn heerlijk ruim. Sommige dingen ogen gedateerd en eenvoudig. Na deze eerste indruk werden we echter steeds blijer: heerlijk toeven in/aan het rustige zwembad, ons lekker laten verwennen met ontbijt, drankjes, hapjes en lunch waar we aan het eind van de week niet veel voor hoefden te betalen. Vriendelijke eigenaren die zich niet opdrongen, maar altijd klaar stonden als we iets nodig hadden.

• 9J.Stedehouder18-06-2012

Super gastvrij!

Iederedag schone kamers en schone handdoeken! Bedden werden iedere dag opgemaakt. We werden heel gastvrij ontvangen,supervriendelijk. Sun en sea ligt in een rustige buurt dicht bij zee. Om de hoek ligt de Anthony Quinn bay,prachtig! Lekker ontbijt voor maar 4 euro pp. De prijskwaliteit verhouding is heel eg goed. Het restaurant is prima met eenvoudige gerechten. Zeer kindvriendelijke mensen,de tafeltennistafel werd gelijk opgezet! De kamers waren enorm groot,kortom wij hebben genoten!

17 tips over Appartement Sun & Sea

• Birgit64, 27-10-2013

Rhodos stad,Lindos,Tsambika.

• B.Essing, 05-11-2013

Paar goede restaurants in de buurt waar je lekker en goed kunt eten tegen redelijke prijzen. b.v. restaurant Manolis ca. 800 m van het hotel en bij de haven restaurant Maria.

• ria en jan, 16-10-2013

Huur een auto en ga naar de rustige plekjes op het eiland. Die zijn er nog genoeg.

1 vraag over Appartement Sun & Sea

• Winnie, 23-11-2014

seizoen

weet iemand tot wanneer het seizoen loopt in Faliraki of ergens anders in Griekenland? Zijn er na 1 okt. nog bedjes op het strand bijvoorbeeld?

henkjan1949, 03-01-2015

Tot eind oktober lijkt mij !!!

Winnie, 04-01-2015

Bedankt voor je reactie. ik denk zelf nl. 1 okt. omdat dan de reizen een stuk goedkoper worden. We hebben besloten in sept. te gaan en zullen het dan vragen. We zijn er 2 jaar geleden al eens geweest.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension