Appartement Sun & Sea

Meer appartementinfo

71 reviews over Appartement Sun & Sea

• 2018
    9Julia10-09-2018

Een heerlijk verblijf rustig gelegen aan de rand van Faliraki . 5 min lopen van een heerlijk strand . De appartementen zijn ruim en goed schoon. Een heerlijk zwembad en altijd bedjes vrij . Als je de berg op wandelt kun je het pad volgen langs spannende paadjes naar de Antony quinn baai . Fantastisch uitzicht . Kortom echt een aanrader

• 2017
    7jo17-06-2017

Rhodos prima, appartement redelijk

Goed: erg schoon alles, vriendelijk personeel, eigenaar wil alles voor je regelen. rustig gelegen, redelijk dicht bij strand, heerlijk verwarmd zwembad met fijne ligbedden, geen gedoe met handdoeken erop voor reservering, gewoon genoeg ligbedden.Elke dag schoonmaak appartement, 2 a 3x per week handdoeken en bedlinnen wissel. 24 uur per dag receptie bezet, heel prettig. Niet goed: erg ver lopen naar de bushalte, zeker 20 minuten, winkel niet dichtbij, centrum ook ver lopen over redelijk verlaten straat, voelt onprettig als vrouw, we zijn 1x nat gegooid door een voorbijrijdende auto. Er is een klein keukenblok, maar er zijn absoluut geen keukenspullen, zelfs servies is niet voldoende.

• Oude reviews

7M. De jong09-08-2016

Het was oké, maar niet voor herhaling.

Lekker zwembad. Sober, Ruim appartement. Redelijk schoon. Rustige omgeving. Locatie prima, wel wat afgelegen. Voor verbetering vatbaar: erg weinig servies goed, alles incompleet. Slechte handdoeken. Zeer terug getrokken eigenaars, Hij was absoluut chagrijnig, totaal geen sfeer of animatie in complex, s'avons uitgestorven in het hoogseizoen(!) voor pubers geen aanrader of je moet het treffen met je mede gasten. Airco tegen betaling maar werkte slecht. Faliraki heeft veel lekkere restaurants met vriendelijke mensen. Barstreet afschuwelijk met lelijke clubs en Souvenir shops. Tot slot jungletocht aanrader, maar boek rechtstreeks bij de Griek, want via touroperator ben je met je gezin van 4 pers 80 euro meer kwijt. Belachelijke prijzen voor excursies van touroperator. Auto huren aanrader, Rhodes stad, lindos en sambikabeach👍🏻. Tot slot supermarkt in de buurt zeer beperkt aanbod.

• 8den Haak01-06-2015

Netjes, ruime appartementen

Net appartement, keurig zwembad (alle tegels heel!, toilet aanwezig), eenvoudige kaart om hapje te eten, rustige omgeving, lopen naar strand plm. 10 minuten en over het strand is het heerlijk wandelen naar dorp Faliraki. Bed en kussen vond ik persoonlijk wat minder... Wifi doet het prima, in ons appartement 302 even de juiste WiFi-hoek zoeken.

• 8Hendriks30-06-2014

Heerlijke rustig plek om te vertoeven

Sun & Sea appartementen is rustig en gemoedelijk. Kom er niet om feest te vieren maar om rustig te genieten van de Griekse sferen. Het appartement is sober ingericht maar meer dan voldoende. Koken op het appartement is eigenlijk niet mogelijk maar voor € 8,00 eten in Falìraki is prima te doen. Vooral de eigenaar is top! Al kom je om 11 uur vragen om ontbijt dan zorgt hij daar voor.

• 8Fam Schoneveld12-05-2013

heerlijk!!!!

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit appartement. Lekker ruim, eenvoudig. Vriendelijke eigenaar waar je een fijn praatje mee kon houden. We waren uitgenodigd om het Paasfeest mee te vieren met een BBQ met lam-aan-het-spit. Fantastisch. Zwembad was heerlijk. Bedden een beetje hard, maar ach, dat hoort bij een vakantie! Elke dag kwamen we weer terug in een schoon appartement. Regelmatig schone lakens en handdoeken. Het dorpje is wel een eindje lopen maar juist ook lekker want zo zit je lekker rustig. Strand was ook op loopafstand maar was nog niet klaar voor het seizoen. Dat kwam net een beetje op gang. Wij hebben genoten met 2 volwassenen en 2 tieners en 1 van 9 jaar.

• 7W Marques23-08-2012

Kwaliteit OK voor de prijs die je betaalt

Net terug van een weekje in deze accomodatie in Rhodos, en algemeen beschouwd zijn we wel tevreden. Omschrijving van deze accomodatie is anderzijds toch lichtjes opgeklopt : *afstand tot strand is 200m, inderdaad, maar dat geldt dan wel voor het uitsluitend naaktstrand. Voor het "normale strand" is het toch een eindje verder (500m?, te voet nog wel steeds te doen) * behulpzame uitbaters en aangenaam zwembad inderdaad, maar in het nergens een tafeltennis, poolbiljart, videogames of wasserette gezien ... (ook niet gemist, maar niet correct om dit te vermelden als het er niet is) * bij "volledig uitgeruste keuken" moet je je niet teveel voorstellen : 2 potten, 1 pan, wat glazen en bestel, en een beetje servies, that's it. Geen koffiezet, geen microgolf, geen ... * er is een airo (onmisbaar in augustus) en klein kluisje, maar dat is niet in prijs inbegrepen => samen 45 euro extra voor een week. * Geen toegang meer tot zwembad na 18u30

Positief

17 tips over Appartement Sun & Sea

• Birgit64, 27-10-2013

Rhodos stad,Lindos,Tsambika.

• B.Essing, 05-11-2013

Paar goede restaurants in de buurt waar je lekker en goed kunt eten tegen redelijke prijzen. b.v. restaurant Manolis ca. 800 m van het hotel en bij de haven restaurant Maria.

• ria en jan, 16-10-2013

Huur een auto en ga naar de rustige plekjes op het eiland. Die zijn er nog genoeg.

1 vraag over Appartement Sun & Sea

• Winnie, 23-11-2014

seizoen

weet iemand tot wanneer het seizoen loopt in Faliraki of ergens anders in Griekenland? Zijn er na 1 okt. nog bedjes op het strand bijvoorbeeld?

henkjan1949, 03-01-2015

Tot eind oktober lijkt mij !!!

Winnie, 04-01-2015

Bedankt voor je reactie. ik denk zelf nl. 1 okt. omdat dan de reizen een stuk goedkoper worden. We hebben besloten in sept. te gaan en zullen het dan vragen. We zijn er 2 jaar geleden al eens geweest.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension