Appartement Sun & Sea

Appartement Info

Meer appartementinfo

71 reviews over Appartement Sun & Sea

• 7G Loer09-09-2007

Wij hadden de gehele vakantie een auto gehuurd en hebben daardoor relatief weinig tijd doorgebracht bij Sun & Sea. Vriendelijk personeel en de boel wordt voldoende schoongehouden. Veel "low level" Engelsen, en wat kakkerlakken.

• 7riccardo04-09-2007

vergeleken met nederland niet duur. de prullebak woord maar om de 3 dagen schoon gemaakt wat ik erg vies vind. ook tijdens de 15 daar hebben we maar 2 x nieuw dakbed gehad en 3 x nieuwe handboeken. savas vind ik een raar man ééne keer aardig de andere keer niet. maar als je wat hem wat vraagt help hij je wel altijd. naar deel het zwembad gaat om 18.00 dicht. binnen in de gangen is het wel schoon. we hebben 1 avond tegen 23.00 kakerlaken gezien buiten bij sun & sea. ik ga er niet meer naar toe.

• 6Th.J.19-08-2007

Tegen de heuvel aangelegen, zo'n 20 minunten lopen naar het dorpje. Is goed te doen. Service was niet best, we moesten echt vragen (niet 1 keer maar diverse keren) om schone handdoeken. Schoonmaken van appartement is ook niet wat wij gewend zijn. Veel Engelse wat in onze periode ook duidelijk merkbaar was. Hoewel op de deuren staat dat je rekening dient te houden met de andere gasten, helaas niet dus. Wat inrichting betreft ; simpel het is te doen. Nog een tip als je s' avonds naar huis terug vliegt. De keuken gaat daar, ondanks een uitgebreide menu kaart, 18.00 uur dicht. Verder moet je zelf het beste ervan maken.

17 tips over Appartement Sun & Sea

• Birgit64, 27-10-2013

Rhodos stad,Lindos,Tsambika.

• B.Essing, 05-11-2013

Paar goede restaurants in de buurt waar je lekker en goed kunt eten tegen redelijke prijzen. b.v. restaurant Manolis ca. 800 m van het hotel en bij de haven restaurant Maria.

• ria en jan, 16-10-2013

Huur een auto en ga naar de rustige plekjes op het eiland. Die zijn er nog genoeg.

1 vraag over Appartement Sun & Sea

• Winnie, 23-11-2014

seizoen

weet iemand tot wanneer het seizoen loopt in Faliraki of ergens anders in Griekenland? Zijn er na 1 okt. nog bedjes op het strand bijvoorbeeld?

henkjan1949, 03-01-2015

Tot eind oktober lijkt mij !!!

Winnie, 04-01-2015

Bedankt voor je reactie. ik denk zelf nl. 1 okt. omdat dan de reizen een stuk goedkoper worden. We hebben besloten in sept. te gaan en zullen het dan vragen. We zijn er 2 jaar geleden al eens geweest.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension