Appartement Sun & Sea

71 reviews over Appartement Sun & Sea

• 2018
    5Henrik14-10-2018

1 ster appartement

De eigenaar is een grote hork, totaal niet klantvriendelijk er kan zelf geen kalimera (goedemorgen) vanaf. Wij hadden bewust bij preferentie om een rustige kamer gevraagd, krijgen wij notabene een kamer aan de drukke kant. Toen wij om een andere/rustige kamer vroegen ging hij meteen in de verdediging, het was niet druk en hij had geen alternatief voor ons. Kortom niet oplossingsgericht en onze vriendelijke vraag afgedaan met een snauw, meneer bleef gewoon in zijn stoel zitten waar hij de hele dag in zit. Het appartement/studio is vrij basic, ondanks renovatie simpel, absoluut geen drie sterren ! Geen lift, vier hoog ! bagage red je maar ! Het grootste nadeel zijn de keiharde bedden (hard matras op planken), hierdoor slecht geslapen.

Het zwembad is prima met voldoende vrije ligbedden. De nabije omgeving is ook fraai. Genoeg leuke en lekkere restaurantjes in de buurt. Mooi strand en helder zeewater. Bushalte nabij.

• 4Bakker29-09-2018

Voor ons niet weer

In juli waren wij 2 weken in Sun & Sea in Faliraki. Na het lezen van de goede recensies hebben wij besloten om voor dit appartement te kiezen. Ons viel een aantal punten erg tegen, terwijl wij toch altijd snel tevreden zijn. De afstand tot het centrum is ca 25 minuten lopen. Als je van gezelligheid houdt is dit appartement dan ook niet aan te raden. Bij het appartementencomplex is namelijk verder niks te doen. Ook niet in het hoogseizoen. Daarnaast was de eigenaar onbehulpzaam en kwam er nog geen ‘hallo’ vanaf als je het complex in kwam lopen. De schoonmaaksters waren overigens wel erg vriendelijk, werkten hard en maakten het appartement goed schoon. Het appartement waarin wij zaten was erg verouderd en toe aan renovatie.

Kortom, wij kunnen Sun & Sea niet aanbevelen gezien de prijs kwaliteit verhouding.

• 2wolter en anna19-07-2018

nooit meer

De zee was super alleen was verlopen centrum was ook ver .Wat erop stond dat de zee en centrum dichtbij was klopt voor geen meter.De appartement is ook niet super vieze douche en douchegordijn dikke bruine aanslag erop de vloer van de douche was ook goor,de bedden waren van de jaar nul matrassen lagen voor geen meter veren staken gewoon in je rug niet normaal .De baas en personeel waren niet echt vriendelijk.Dat er iets te doen bij de appartement klopt ook niet was helemaal geen gezelligheid en sfeer.Dat de mensen hier voldoende geven kunnen wij niet bij de cijfers kloppen helemaal niet je wordt gewoon misleid.En we gaan zeker naar touroperator klacht indienen.

• 3dan de weerd19-07-2018

nooit weer

voor ons nooit weer . schoonmaken weten ze niet wat het is. appartement ziet er niet uit. niets te doen daar. 15 dagen geweest na 7 dagen wilde wij wel naar huis.

• 8Jan Erkamp14-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar !

Mooie ligging vlak bij zee ( ongeveer 5 min lopen Mandomata strand is Naturistenstrand ) en het andere strand is de zelfde weg maar dan links aan houden , en is ongeveer 8 min lopen. Hier zijn de bedjes en parasol 10 Euro per dag ! Het is in deze tijd nog vrij rustig . Faliraki centrum is ongeveer 30 min lopen. Er is een bushalte voor de deur , goede verbinding met Lindos en Rhodos-stad. Fietsen en eventuele auto kun je via de reisleidster ( bij ons was dat Flora van touroperator) deze pingelde nog een paar euro van de huur fietsen af ! Vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt met voldoende keuze ! Om de 2 dagen schone lakens en handdoeken.

• 8Diana14-07-2018

Heerlijk

Top hotel..... mooie kamers en alles schoon en heel. Heerlijk zwembad met leuke bar waar je wat kan eten en drinken. Dichtbij strand en restaurants. Enige minpuntje vond ik het wat verder lopen naar het stadje zelf.... ong 25 minuten

• 8Marjon Goudswaard12-07-2018

Lekkere vakantie gehad

De studio,s zijn erg ruim en schoon. Het eten is erg goed en de mensen zijn erg aardig. Strand is erg dichtbij. De restaurants zijn best wel ver weg,

• 9joop24-06-2018

nu al weer zin om terug te gaan!!

erg goed en gezellig hotel,lekker op loopafstand van het mooie strand(ong.400m);zeer vriendelijke bediening,goed eten en drinken tegen een aantrekkelijke prijs;mensen in hotel zijn erg bereid om adviezen/hulp te bieden bij vragen omtrent het een en ander.Kortom voor herhaling vatbaar wat ons betreft!!

• 2017
    8Tjitte17-06-2017

Rust voor een betaalbare prijs.

Kleinschalig familie hotel met grote studio's en grote appartementen. Vlakbij het strand zowel gekleed als naaktstrand plm. 700 meter. Dicht bij restaurantjes plm. 800 meter. Een eigenaar waarbij alles mogelijk is zeer relaxt. Minpuntje de zeer kleine douche 70x70 met een douchegordijn zeer harde matrassen. Maar voor ons Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

• Oude reviews

8Henkjan06-10-2016

Prima vakantie in een rustige omgeving

Voor de derde keer in Sun & Sea. We hadden een ruime studio met groot balkon aan de zwembadzijde. We hadden ontbijt bijgeboekt maar we vonden het wat aan de karige kant vergeleken met de ander jaren Alles aanwezig wat men zo nodig heeft alleen geen materiaal( pannen etc) om uitgebreid te gaan koken. Maar ook in Sun & Sea kun je prima eten. Voldoende eetgelegenheden in de directe omgeving en strand op loop afstand. ongeveer 20 minuten lopen en je bent in het uitgaansleven van Faliraki. Huur een auto of doe de eilandtour om het eiland te verkennen.

17 tips over Appartement Sun & Sea

• Birgit64, 27-10-2013

Rhodos stad,Lindos,Tsambika.

• B.Essing, 05-11-2013

Paar goede restaurants in de buurt waar je lekker en goed kunt eten tegen redelijke prijzen. b.v. restaurant Manolis ca. 800 m van het hotel en bij de haven restaurant Maria.

• ria en jan, 16-10-2013

Huur een auto en ga naar de rustige plekjes op het eiland. Die zijn er nog genoeg.

1 vraag over Appartement Sun & Sea

• Winnie, 23-11-2014

seizoen

weet iemand tot wanneer het seizoen loopt in Faliraki of ergens anders in Griekenland? Zijn er na 1 okt. nog bedjes op het strand bijvoorbeeld?

henkjan1949, 03-01-2015

Tot eind oktober lijkt mij !!!

Winnie, 04-01-2015

Bedankt voor je reactie. ik denk zelf nl. 1 okt. omdat dan de reizen een stuk goedkoper worden. We hebben besloten in sept. te gaan en zullen het dan vragen. We zijn er 2 jaar geleden al eens geweest.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension