Appartement Sun & Sea

Appartement Sun & Sea
7,5

17 tips over Appartement Sun & Sea

willemk, 10-7-2015
Ontbijt kun je prima bijboeken. Auto is te regelen vanuit het hotel (met echte allrisk verzekering)
den Haak, 1-6-2015
Heen lopen naar Faliraki en taxi terug (€5,00). Astronomy café is vlakbij en de moeite waard. Motor of scooter huren bij Tony's in Faliraki. Maria is een geweldig restaurantje aan het strand, echte aanrader!
Theo Schmidt, 11-10-2014
neem voor 3 a 4 dagen een auto dan kun je alle highlights goed bezoeken. Restaurant Despina is een echte aanrader. Maria aan de zeekant idem. Niet schrikken van de schelle stem van de eigenaresse. Charlie's X is ook redelijk (vriendelijke bediening). Rhodos stad zeker doen (oude binnen stad)

We hebben een aantal aanbieders voor Sun & Sea voor je op een rij gezet:

tweetal, 3-10-2014
Neem een pot oploskoffie mee. Restaurant Dimitra in het centrum aan het strand en dan de Griekse schotel voor 2 pers. Sla gerust de eetgelegenheden in de haven over. Rhodos Stad is geweldig, net zoals thermen Kalithea, Prasonissi, Lindos, Kamira en de hele westkust en het groene binnenland incl Vlindervallei. Wil je alles hoogtepunten zien, dan moet je 4 volle dagen een auto hebben
fam Harms, 10-9-2014
Dagje Rhodos stad mag je niet missen.
Andre Bouma, 15-8-2014

Eten bij Lelies is een aanrader en dan vragen om allerlei verschillende gerechtjes. Zeer vriendelijke eigenaar.

Zwemmen bij Anthony Quin beach is prachtig.

b_langius, 27-7-2014

restaurant Despinas in Faliraki (om de hoek bij Sun & Sea appartments) is heel speciaal en echt Grieks, eigenaresse Maria doet ook de bediening, spreekt goed Engels en maakt ook hele leuke sieraden (leuk om als souvenir mee te nemen of weg te geven).

Zwembad naast het terras (savonds wel gesloten), Moeder staat in de keuken en vader achter de grill, vraag naar de heerlijke chilisaus (wel pittig). Wij hebben hier heel graag gegeten.

Bouke H, 27-7-2014
zorg dat je wel wat eigen geld bij je hebt, want de dichtstbijzijnde pinautomaat is in het dorp, toch een half uur lopen in de volle zon
B.Essing, 5-11-2013
Paar goede restaurants in de buurt waar je lekker en goed kunt eten tegen redelijke prijzen. b.v. restaurant Manolis ca. 800 m van het hotel en bij de haven restaurant Maria.
Birgit64, 27-10-2013
Rhodos stad,Lindos,Tsambika.