Appartement Sun & Sea

71 reviews over Appartement Sun & Sea

• 2018
    5Henrik14-10-2018

1 ster appartement

De eigenaar is een grote hork, totaal niet klantvriendelijk er kan zelf geen kalimera (goedemorgen) vanaf. Wij hadden bewust bij preferentie om een rustige kamer gevraagd, krijgen wij notabene een kamer aan de drukke kant. Toen wij om een andere/rustige kamer vroegen ging hij meteen in de verdediging, het was niet druk en hij had geen alternatief voor ons. Kortom niet oplossingsgericht en onze vriendelijke vraag afgedaan met een snauw, meneer bleef gewoon in zijn stoel zitten waar hij de hele dag in zit. Het appartement/studio is vrij basic, ondanks renovatie simpel, absoluut geen drie sterren ! Geen lift, vier hoog ! bagage red je maar ! Het grootste nadeel zijn de keiharde bedden (hard matras op planken), hierdoor slecht geslapen.

Het zwembad is prima met voldoende vrije ligbedden. De nabije omgeving is ook fraai. Genoeg leuke en lekkere restaurantjes in de buurt. Mooi strand en helder zeewater. Bushalte nabij.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 4Bakker29-09-2018

Voor ons niet weer

In juli waren wij 2 weken in Sun & Sea in Faliraki. Na het lezen van de goede recensies hebben wij besloten om voor dit appartement te kiezen. Ons viel een aantal punten erg tegen, terwijl wij toch altijd snel tevreden zijn. De afstand tot het centrum is ca 25 minuten lopen. Als je van gezelligheid houdt is dit appartement dan ook niet aan te raden. Bij het appartementencomplex is namelijk verder niks te doen. Ook niet in het hoogseizoen. Daarnaast was de eigenaar onbehulpzaam en kwam er nog geen ‘hallo’ vanaf als je het complex in kwam lopen. De schoonmaaksters waren overigens wel erg vriendelijk, werkten hard en maakten het appartement goed schoon. Het appartement waarin wij zaten was erg verouderd en toe aan renovatie.

Kortom, wij kunnen Sun & Sea niet aanbevelen gezien de prijs kwaliteit verhouding.

• 8Roy14-09-2018

Wij hebben een mooie vakantie gehad.

500 meter lopen naar het strand. Wij hebben 2 scooters gehuurd voor 7 dagen. Dat is zeer goed bevallen. Mooie stranden en uitzichten in de omgeving. De kinderen vonden het zwembad leuk. Je kunt er goed lunchen. Het avondeten zou ik in Faliraki doen. Zelf koken kan ook. De supermarkten zijn duur. Uit eten met een drankje kost ongeveer €12,50 p.p.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Julia10-09-2018

Een heerlijk verblijf rustig gelegen aan de rand van Faliraki . 5 min lopen van een heerlijk strand . De appartementen zijn ruim en goed schoon. Een heerlijk zwembad en altijd bedjes vrij . Als je de berg op wandelt kun je het pad volgen langs spannende paadjes naar de Antony quinn baai . Fantastisch uitzicht . Kortom echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2wolter en anna19-07-2018

nooit meer

De zee was super alleen was verlopen centrum was ook ver .Wat erop stond dat de zee en centrum dichtbij was klopt voor geen meter.De appartement is ook niet super vieze douche en douchegordijn dikke bruine aanslag erop de vloer van de douche was ook goor,de bedden waren van de jaar nul matrassen lagen voor geen meter veren staken gewoon in je rug niet normaal .De baas en personeel waren niet echt vriendelijk.Dat er iets te doen bij de appartement klopt ook niet was helemaal geen gezelligheid en sfeer.Dat de mensen hier voldoende geven kunnen wij niet bij de cijfers kloppen helemaal niet je wordt gewoon misleid.En we gaan zeker naar touroperator klacht indienen.

• 3dan de weerd19-07-2018

nooit weer

voor ons nooit weer . schoonmaken weten ze niet wat het is. appartement ziet er niet uit. niets te doen daar. 15 dagen geweest na 7 dagen wilde wij wel naar huis.

• 8Jan Erkamp14-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar !

Mooie ligging vlak bij zee ( ongeveer 5 min lopen Mandomata strand is Naturistenstrand ) en het andere strand is de zelfde weg maar dan links aan houden , en is ongeveer 8 min lopen. Hier zijn de bedjes en parasol 10 Euro per dag ! Het is in deze tijd nog vrij rustig . Faliraki centrum is ongeveer 30 min lopen. Er is een bushalte voor de deur , goede verbinding met Lindos en Rhodos-stad. Fietsen en eventuele auto kun je via de reisleidster ( bij ons was dat Flora van touroperator) deze pingelde nog een paar euro van de huur fietsen af ! Vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt met voldoende keuze ! Om de 2 dagen schone lakens en handdoeken.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Diana14-07-2018

Heerlijk

Top hotel..... mooie kamers en alles schoon en heel. Heerlijk zwembad met leuke bar waar je wat kan eten en drinken. Dichtbij strand en restaurants. Enige minpuntje vond ik het wat verder lopen naar het stadje zelf.... ong 25 minuten

• 9joop24-06-2018

nu al weer zin om terug te gaan!!

erg goed en gezellig hotel,lekker op loopafstand van het mooie strand(ong.400m);zeer vriendelijke bediening,goed eten en drinken tegen een aantrekkelijke prijs;mensen in hotel zijn erg bereid om adviezen/hulp te bieden bij vragen omtrent het een en ander.Kortom voor herhaling vatbaar wat ons betreft!!

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

7jo17-06-2017

Rhodos prima, appartement redelijk

Goed: erg schoon alles, vriendelijk personeel, eigenaar wil alles voor je regelen. rustig gelegen, redelijk dicht bij strand, heerlijk verwarmd zwembad met fijne ligbedden, geen gedoe met handdoeken erop voor reservering, gewoon genoeg ligbedden.Elke dag schoonmaak appartement, 2 a 3x per week handdoeken en bedlinnen wissel. 24 uur per dag receptie bezet, heel prettig. Niet goed: erg ver lopen naar de bushalte, zeker 20 minuten, winkel niet dichtbij, centrum ook ver lopen over redelijk verlaten straat, voelt onprettig als vrouw, we zijn 1x nat gegooid door een voorbijrijdende auto. Er is een klein keukenblok, maar er zijn absoluut geen keukenspullen, zelfs servies is niet voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Appartement Sun & Sea info