Appartement

70 reviews over Appartement Sun & Sea in het Nederlands

1 ster appartement

Henrik
14-10-2018

De eigenaar is een grote hork, totaal niet klantvriendelijk er kan zelf geen kalimera (goedemorgen) vanaf. Wij hadden bewust bij preferentie om een rustige kamer gevraagd, krijgen wij notabene een kamer aan de drukke kant. Toen wij om een andere/rustige kamer vroegen ging hij meteen in de verdediging, het was niet druk en hij had geen alternatief voor ons. Kortom niet oplossingsgericht en onze vriendelijke vraag afgedaan met een snauw, meneer bleef gewoon in zijn stoel zitten waar hij de hele dag in zit. Het appartement/studio is vrij basic, ondanks renovatie simpel, absoluut geen drie sterren ! Geen lift, vier hoog ! bagage red je maar ! Het grootste nadeel zijn de keiharde bedden (hard matras op planken), hierdoor slecht geslapen.

Het zwembad is prima met voldoende vrije ligbedden. De nabije omgeving is ook fraai. Genoeg leuke en lekkere restaurantjes in de buurt. Mooi strand en helder zeewater. Bushalte nabij.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons niet weer

Bakker
29-9-2018

In juli waren wij 2 weken in Sun & Sea in Faliraki. Na het lezen van de goede recensies hebben wij besloten om voor dit appartement te kiezen. Ons viel een aantal punten erg tegen, terwijl wij toch altijd snel tevreden zijn. De afstand tot het centrum is ca 25 minuten lopen. Als je van gezelligheid houdt is dit appartement dan ook niet aan te raden. Bij het appartementencomplex is namelijk verder niks te doen. Ook niet in het hoogseizoen. Daarnaast was de eigenaar onbehulpzaam en kwam er nog geen ‘hallo’ vanaf als je het complex in kwam lopen. De schoonmaaksters waren overigens wel erg vriendelijk, werkten hard en maakten het appartement goed schoon. Het appartement waarin wij zaten was erg verouderd en toe aan renovatie.

Kortom, wij kunnen Sun & Sea niet aanbevelen gezien de prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in juli 2018

Wij hebben een mooie vakantie gehad.

Roy
14-9-2018

500 meter lopen naar het strand. Wij hebben 2 scooters gehuurd voor 7 dagen. Dat is zeer goed bevallen. Mooie stranden en uitzichten in de omgeving. De kinderen vonden het zwembad leuk. Je kunt er goed lunchen. Het avondeten zou ik in Faliraki doen. Zelf koken kan ook. De supermarkten zijn duur. Uit eten met een drankje kost ongeveer €12,50 p.p.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Julia
10-9-2018

Een heerlijk verblijf rustig gelegen aan de rand van Faliraki . 5 min lopen van een heerlijk strand . De appartementen zijn ruim en goed schoon. Een heerlijk zwembad en altijd bedjes vrij . Als je de berg op wandelt kun je het pad volgen langs spannende paadjes naar de Antony quinn baai . Fantastisch uitzicht . Kortom echt een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

nooit meer

wolter en anna
19-7-2018

De zee was super alleen was verlopen centrum was ook ver .Wat erop stond dat de zee en centrum dichtbij was klopt voor geen meter.De appartement is ook niet super vieze douche en douchegordijn dikke bruine aanslag erop de vloer van de douche was ook goor,de bedden waren van de jaar nul matrassen lagen voor geen meter veren staken gewoon in je rug niet normaal .De baas en personeel waren niet echt vriendelijk.Dat er iets te doen bij de appartement klopt ook niet was helemaal geen gezelligheid en sfeer.Dat de mensen hier voldoende geven kunnen wij niet bij de cijfers kloppen helemaal niet je wordt gewoon misleid.En we gaan zeker naar touroperator klacht indienen.

nooit weer

dan de weerd
19-7-2018

voor ons nooit weer . schoonmaken weten ze niet wat het is. appartement ziet er niet uit. niets te doen daar. 15 dagen geweest na 7 dagen wilde wij wel naar huis.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Jan Erkamp
14-7-2018

Mooie ligging vlak bij zee ( ongeveer 5 min lopen Mandomata strand is Naturistenstrand ) en het andere strand is de zelfde weg maar dan links aan houden , en is ongeveer 8 min lopen. Hier zijn de bedjes en parasol 10 Euro per dag ! Het is in deze tijd nog vrij rustig . Faliraki centrum is ongeveer 30 min lopen. Er is een bushalte voor de deur , goede verbinding met Lindos en Rhodos-stad. Fietsen en eventuele auto kun je via de reisleidster ( bij ons was dat Flora van touroperator) deze pingelde nog een paar euro van de huur fietsen af ! Vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt met voldoende keuze ! Om de 2 dagen schone lakens en handdoeken.

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijk

Diana
14-7-2018

Top hotel..... mooie kamers en alles schoon en heel. Heerlijk zwembad met leuke bar waar je wat kan eten en drinken. Dichtbij strand en restaurants. Enige minpuntje vond ik het wat verder lopen naar het stadje zelf.... ong 25 minuten

Gereisd Met partner in juli 2018

Lekkere vakantie gehad

Marjon Goudswaard
12-7-2018

De studio,s zijn erg ruim en schoon. Het eten is erg goed en de mensen zijn erg aardig. Strand is erg dichtbij. De restaurants zijn best wel ver weg,

Gereisd Met partner in juni 2018

nu al weer zin om terug te gaan!!

joop
24-6-2018

erg goed en gezellig hotel,lekker op loopafstand van het mooie strand(ong.400m);zeer vriendelijke bediening,goed eten en drinken tegen een aantrekkelijke prijs;mensen in hotel zijn erg bereid om adviezen/hulp te bieden bij vragen omtrent het een en ander.Kortom voor herhaling vatbaar wat ons betreft!!

Gereisd Met partner in april 2018

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sun & Sea in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sun & Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.