Hotel SENTIDO Apollo Blue

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Apollo Blue voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel SENTIDO Apollo Blue

• 8Paul en Carla Thiecke24-10-2019

Tot volgend jaar maar weer

Supergoed hotel. prima keuken, vriendelijk personeel, mooie kamers en schoon. kom hier al een paar jaar, en het blijft gewoon goed, dus zolang het goed blijft blijf ik komen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2017
    8Angélique12-08-2017

Mooi en rustig hotel met goede keuken.

Bij aankomst was de eerste indruk matig, de lobby ziet er erg ongezellig uit, gelukkig was dat het enige minpunt Het is een kleinschalig en rustig hotel met een mooi groot zwembad en met een directe ligging aan het strand. Ook voldoende ligbedjes. Wij hadden half pension en het ontbijt en diner waren erg goed. Personeel ook vriendelijk. Mooie ruime kamer. Ook ideaal dat de watertaxi naar Rhodos Stad vanaf het strand vlakbij het hotel vertrok. In de nabije omgeving (10 á 15 min lopen) voldoende terrasjes en shops.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9patrick09-08-2017

super en net hotel

meer dan voldoende ligbedden en parasols, nooit handdoekenkoers. voldoende afwisseling in eten rustig hotel met niet zoveel kinderen, waarschijnlijk doordat er geen glijbanen zijn. zeer vriendelijk personeel!!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 4Patricia06-08-2017

Geen waar voor je geld

Persoonlijk vind ik de foto's niet overeenkomen met de werkelijkheid. Het hotel heeft echt wel het nodige onderhoud nodig zo kregen wij een kamer met een kapot bad versleten blad van het bad meubel en nog in veel meer dingen komen ze tekort zoals : niet goed schoon gemaakt (met name de badkamer) ,te weinig ligbedden ook een aantal die aan vervanging toe zijn ,met het diner was het eten niet goed warm lauw of koud waardoor wij maar buiten de deur zijn gaan eten etc etc het staat in het boek als een 5 sterren hotel maar het is voor mijn een 3 sterren hotel

Nikos Portokallas, Hotel Manager, 08-08-2017

Dear SENTIDO Apollo Blue Guest, First of all I would like to thank you that you had time to give us your feedback and comments. You can be sure that this is a very important matter for us.
    I would like to apologize for the inconvenience you had experience during your stay that we did not meet your expectations. We are mostly known from the guest feedback for our good food and service provided and personally handling issues raised during guest stay which in your case we did not manage to discover. We look forward to welcoming you back in the near future to SENTIDO Apollo Blue and offer you the experience that you were expecting to our Hotel.

Warmest Regards

Nikos Portokallas Hotel Manager

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Donald en Laura Vreeken12-06-2017

Weer terug van ons heerlijk verblijf in Apollo Blue Sentido Hotel in Faliraki ( Rhodos) Wij komen daar al vele jaren en we mogen wel zeggen het is ons second home (voor 2 weken per jaar) De service, het personeel, de accommodatie en de keuken zijn zo goed dat we ieder jaar weer terug komen en vele gasten met ons. Er is zelsf wekelijks een cocktail voor alle gasten die daar meerdere jaren komen. Een aanrader

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9olaf24-06-2016

Thuis komen !

Je zou zeggen dat na 6 jaar naar hetzelfde hotel te komen je wel wat slijtage zou gaan zien maar dat is in Apollo Blue zeker niet het geval ! Alles wordt keurig netjes onderhouden en is in prima staat.

Vanaf de eerste minuut dat je in de lobby binnenkomt voelt het als thuis komen. The receptie is zoals altijd erg vriendelijk en ze checken je in met een glimlach. De dames Marietta, Amelia en Angelika hebben altijd tijd voor je en als je vragen hebt of wat nodig hebt,hebben ze bijna altijd een antwoord en mochten ze het niet direct weten zoeken ze het voor je uit. Je koffers worden snel naar je kamer gebracht. De kamer was goed schoon,groot en de bedden zijn goed. Een apart zitje met koelkast is ook aanwezig. Badkamer met aparte douche en bad met shampoo en andere zeepjes. Badjas en slippers liggen klaar. Er lag een welkomstbriefje van de manager met een schaal fruit en een flesje wijn. Erg attent en geeft het net wat extra’s.

Het ontbijt is meer dan genoeg met een kok die apart omeletten en andere soorten eitjes bakt. Veel soorten brood met divers beleg of je kan ook een keus maken uit verschillende soorten fruit of verse smoothies. Bediening in het restaurant is altijd erg goed en Vlaso die ons bediende zet de koffie en thee al op tafel voordat je gaat zitten.

Aangezien we half-board hadden hebben we besloten om de lunch te nuttigen ipv diner. De lunch wordt buiten geserveerd en er is meer dan genoeg keus. Salade zelf samen stellen of je kan wat van de verschillende warme gerechten nemen. Vis en vlees of vers gemaakte pasta’s, er is genoeg. Daarbij de goede en vriendelijke service van de obers Kyriakos en Lucas. Als ze je een beetje kennen hebben ze altijd tijd voor een persoonlijke noot hoe druk het ook is.

Op uitnodiging van de restaurant manager hebben we een keer het diner genomen en we waren verbaasd over de hoeveelheid verschillende soorten voorgerechten,hoofdgerechten en desserts die er waren. Goede wijnen erbij geeft het een echte diner experience !

’s avonds kan je aan de buitenbar een drankje nemen waar Tsampika je altijd met een grote glimlach verwelkomt en een leuke sfeer creëert tijdens de live entertainment.

Het was goed om te zien dat de fitness ge-update was met nieuwe apparatuur en er waren zelfs kettlebells. je kan zien dat er goed naar de markt gekeken wordt en dat de fitness met populaire apparatuur wordt aangevuld.

De zwembaden zijn in een erg goede staat zowel het grote zwembad alsmede de prive zwembaden. Elke dag wordt het water gecontroleerd. Gratis bedjes zijn meer dan genoeg aanwezig.

Het strand is beter geworden en je kan zien dat er door het management geluisterd wordt naar de klachten hierover. Alles was stukken beter schoongemaakt en de bedjes zijn goed hoewel er een paar wat aandacht moeten krijgen of vervangen moeten worden. De bedjes kosten € 10 voor 2 stuks inclusief een parasol hetgeen een beetje verwarrend over komt omdat de bedjes aan het zwembad gratis zijn. Dit komt doordat het hotel geen eigenaar is van het strand maar de plaatselijke gemeente, die bepaalt de prijs en krijgt het geld.

Zijn er geen verbeter punten ? Natuurlijk kan je altijd wel spijkers op laag water zoeken maar als we er toch een moeten noemen is dat de airconditioning in het restaurant en de kamer, die konden wat mij betreft wel wat kouder aangezien ik het een beetje warm vond maar ja ik heb ook nog een aantal zaken in mijn huis die beter kunnen dus misschien moet de titel van de review zijn “beter als thuis komen “

Gaan we nog een keer ? Zeker en ik denk dat we niet teleurgesteld worden.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10sylvie feys11-06-2016

Absolute aanrader

Het hotel is heel mooi en proper. De service is heel goed en de receptie staat altijd klaar om je te helpen. Ik was trouwens mijn tablet kwijt op de luchthaven. Met dank aan angelika sotiraki heb ik hem terug. Zij heeft er alles aan gedaan om hem terug te bezorgen. Het eten is super lekker. En ik zou hier zeker terug komen.

• 9Donald en Laura Vreeken04-06-2016

Wij zijn hier nu 6 jaar geweest en elk jaar is het weer een feest. Al het personeel is even vriendelijk (elk jaar zien wij deze vaste groep van personeel weer terug). Rustige omgeving mede omdat er haast geen kinderen zijn, maar daar zijn andere hotels voor. Goede keuken nationaal en internationaal, mooie kamers, diverse zwembaden, taverne waar de lunch wordt gegeven en speciale diners. Poolbar, sportzaal en Spa. Alles om een gerelaxte vakantie te hebben. Wij komen elk jaar terug en vele met ons vanuit Nederland en diverse landen om ons heen. 2 weekjes per jaar is dit ons second home

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Marjolein de Vries01-06-2016

Gastvrij en schoon hotel!Veel faciliteiten!Prima!

Prima hotel! Ook de fitness en aquagym is plezierig! Alleen sommige toestellen in fitnssruimte verouderd en temperatuur zwembad aan de koude kant. Voor oudere mensen een drempel!

• 9Gusta Brinkhof27-05-2016

Fantastisch,gastvrij de kwaliteit zeer goed.

Hotel mooi,schoon en het eten is zeer goed.Ook het wellness is van kwaliteit.

15 tips over Hotel SENTIDO Apollo Blue

• Gerda, 18-07-2012

Ga in het treintje in Rhodos-stad, je ziet de hele stad en zeker met de hitte in juli een aanrader. Erg leuke uitleg van de bestuurder. Met de taxi-boot vanaf het hotel naar Lindos, makkelijk en erg mooi. Neem all inclusive in het hotel, heerlijk eten en koud drinken!

• Ben Bakkum, 26-05-2013

Eten in Rustico Taverne Ippodamou 3 in Rhodos-stad. Heerlijke Griekse gerechten, goede wijn en een zeer persoonlijke bediening. Een paar dagen later weet de kelner nog precies welke wijn uw voorkeur heeft.

• H en Y, 08-05-2013

Ideaal voor mensen zonder kinderen of met peuters. Regel een huurauto via het reisbureau, goedkoop (E135 voor 3 dagen incl. schadeverzekering ed.) en verken Rhodos op je eigen manier. In de haven in Rhodos Stad kun je een bootreis naar bv Simi regelen (max E 26 pp) en ook het binnenland van Rhodos is, naast Rhodos Stad natuurlijk, prachtig om doorheen te rijden. Hier zijn weinig toeristen en daar vind je de echte Griekse sfeer met leuke cafeetjes.

4 vragen over Hotel SENTIDO Apollo Blue

• Jessica, 07-08-2013

Internet / wifi

Wat zijn de mogelijkheden in het hotel qua internet en/of wifi? Is er wifi in het hotel? En is deze gratis of moet er voor betaald worden? Daarnaast vraag ik mij af of de wifi alleen gebruikt kan worden in lobby/hal of ook op andere plaatsen?

hansdekoning55555, 07-08-2013

Dag Jessica,

Wifi is inderdaad alleen beschikbaar bij de lobby. In de kamers dus niet. Maar dat is geen straf hoor, je hebt een super hotel geboekt, echt waar. Wat een kwaliteit. Geniet er van.

• Alex, 01-02-2013

Wie weet welke kamer voor zicht op zwembad

We hebben reeds een vakantie achter de rug in dit hotel en was een prachtige ervaring. Toen was dat een kamer met lateraal zeezicht. Maar dat was niet zo speciaal. Toen we daar waren zagen we dat de kamers die uitgeven op het zwembad in feite het mooiste uitzicht hebben.

Zijn dat dan de kamers aan de tuinzijde?

Graag een beetje uitleg of waar kan ik een grondplan vinden. Want de volgende vakantie gaat terug naar SENTIDO Apollo Blue. :-)

Sofie Ganhy, 11-08-2015

De kamers die recht uitkijken op de zee zijn niet de kamers met tuinzijde. Wij hadden een kamer met tuinzijde en keken uit op de tuin rondom de SPA-en wellness.

• Anna, 31-07-2012

gebruik van all incl. op dag van vertrek

wij gaan in aug een week naar apollo, we vliegen met transavia de terugreis is pas s avonds laat, kun je de laatste dag nog gebruik maken van de all in formule of is deze (vertrek) dag voor eigen rekening? alvast bedankt voor de reacties.

ReisXpert-Hans, 17-08-2012

Dag Anna, gewoon even vragen bij de receptie. Vaak is het om 12.00 uur afgelopen. Maar misschien dat je bij kunt betalen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• Reservering voor parkerenNiet verplicht