Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness

Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness

9.3Fenomenaal

Griekenland, Rhodos, Faliraki

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Rodos Palladium Leisure and Wellness voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Eten van goede kwaliteit en ruime keuze vind je bij Hotel Rodos Palladium Leisure & Wellness. Het personeel doet hier net dat beetje extra zoals twee keer per dag schone handdoeken brengen. Bij dit grote resort vind je altijd een plekje bij het zwembad of het strand. De bus naar Rhodos-stad stopt voor het hotel. Een auto huren kan natuurlijk ook.

92 reviews over Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness

• 2019
    9William29-04-2019

Geweldig

Geweldig eiland, vriendelijke mensen en veel bezienswaardigheden. Lekker eten, goeie prijzen. Het hotel is adembenemend mooi, we gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Braeckman-Schockaert02-10-2017

Het betere hotel

Het is niet voor niets dat we reeds de 5e keer naar het hotel kwamen. Voor ons is dit het beste hotel met goede accommodatie, vriendelijk personeel en prijs-kwaliteit van een hoog niveau.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Joris_meersman08-09-2017

Top hotel, totaal plaatje klopt!

Rodos Palladium is zonder twijfel het beste hotel dat we ooit boekten. Vriendelijk personeel die echt alles voor je doen. Bij aankomst kregen we een suite aangeboden. Mooie kamers met hemelbed, ruim terras, vloertegels in marmer. Kregen zowel s'ochtends als s'avonds nieuwe handdoeken. Iedere avond lag ons bed opgelicht met een snoep op hoofdkussen. Dit zijn de kleine dingen die het doen. Eten van uitmuntende kwaliteit, ruim aanbod en voor ieder wel iets. De eerste 2 dagen kregen we een voorlopige tafel aangeboden, daarna hadden we onze vaste tafel. Dus geen stress om te zoeken naar een tafel. Vaste obers, in ons geval Christos en Theodsis, een topteam die met een aanstekelijke lach er voor zorgden dat je dag alleen maar goed kon starten. Wanneer je een auto huurt, krijg je een pasje om je auto op de beveiligde parking van het hotel te parkeren, zolang je wil. Bus naar Rhodos stad stopt voor hotel, kost 2,40€. Bij vertrek gebruik mogen maken van een douchekamer die je gedurende 30 min. mag gebruiken.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Carine Ck05-08-2017

Super

Een groot hotel , alhoewel je dit niet opvie door het uitgestrekte domein , er was plaats genoeg aan het zwembad strand, restaurant enz ( jammer dat er toch nog handdoeken worden gelegd ) Ook geen wachttijden bij het buffet , een super super lekker eten , tot in de puntjes verzorgt. Smorgens en savonds Goede bedden ( indien te hard kan je een topdekbed vragen) Super vriendelijk personeel, mooie tuin , lekker buiten eten, enkel wat kleine kids Een minpuntje de drank is aan de dure kant Maar je zit ook in een betere klasse hotel ! Bus voor het hotel om rodos of lindos te bezoeken Goedkoop autoverhuur Nederlands aan de balie Geschikt voor koppels

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Ronald21-07-2017

Goed hotel met erg goed eten

Zeer gevarieerd en uitgebreid ontbijt buffet. Diner was zelfs nog beter, en elke dag grotendeels anders. Hoge kwaliteit eten en zeer veel keus, voor ons het grootste pluspunt van het hotel. Het personeel is erg vriendelijk en doet veel moeite voor de gasten. Handdoeken service is erg handig: 's ochtends schone handdoeken ophalen en aan het eind van de dag weer inleveren, kosteloos (10 euro borg per handdoek). Zwembad is voorzien van een douche en omkleedruimte, erg handig voor vertrek als je geen kamer meer hebt. Mooi strand (wel kiezel) bij het hotel, waar ook veel strandactiviteiten (tegen betaling) zijn. Genoeg ligbedden, op strand en bij zwembad.

Minpunten: - We waren met 3 kinderen, dus hadden 2 kamers genomen, maar kregen 2 kamers op verschillende verdiepingen. Dit hadden we niet verwacht in een 5-sterren hotel. De volgende dag hebben we na klagen wel 2 kamers naast elkaar gekregen. - We mochten niet het entertainment bekijken zonder (redelijk dure) consumpties af te nemen. - De kinderanimatie is wat aan de magere kant.

Tip: De boottocht Alkyoni (bij het strand) is erg mooi, en een stuk goedkoper dan een boottocht via touroperator. Ook autoverhuur in hotel zelf is goedkoper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Wendy31-05-2017

Top hotel

Genoten van het heerlijke eten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer is ruim en zwembad mooi. Enige nadelen wat mij betreft zijn de ligging (ik heb persoonlijk liever een boulevard of wat winkeltjes op wandelafstand) en het ontzettend harde matras.

Alleen gereisd in mei 2017

• 9Maaike11-01-2017

Geweldig luxe vakantie

Erg mooi hotel, schone en ruime kamers. Altijd genoeg ligbedden aan het zwembad en strand. Service was perfect en gevarieerd eten in het hotel. Beste hotel in Griekenland tot nu toe!

Babis Garefalakis, Head of Marketing & eCommerce, 20-01-2017

Dear Valued Guest

Thank you very much for your comments. We are really glad to read that you enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such excellent feedback. We look forward to welcoming you again in our hotel in the near future.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Ilona17-10-2016

Mooi, schoon, prettig hotel

Vriendelijk personeel Schoon hotel Grandioze service

Als je minpunten moet noemen dan de verouderde badkamer, t moeten douchen in bad met n douchegordijn vonden wij minder en het zwembad is erg koud!

Dear Valued Guest

Thank you very much for your review. It is really nice to read that you enjoyed your stay with us. Excellent reviews such as yours are indeed a reward for our efforts. Looking forward to welcoming you again in our hotel next time that you will choose Rhodes for your holidays.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Nadjar Salima23-08-2016

Fantastich

Geweldig hotel,klantvriendelijk op niks iets aan te merken! Top hotel

Dear Valued Guest

Thank you very much for your comments. We are really glad to read that you enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such excellent feedback. Looking forward to welcoming you again in our hotel in the near future.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Johan29-07-2016

fantastisch

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Minpunten zijn er nauwelijks te vinden. Supervriendelijk personeel, mooie kamers, groot zwembad, genoeg ligzetels, heel veel afwisseling in het eten, het beste hotel in al onze Griekse vakanties tot nu toe.

Dear Valued Guest

I would like to thank you for the time you took to share the experience of your stay in our hotel and for your kind words. I am really pleased to read that you enjoyed your stay with us and that you consider our hotel “the best hotel of all your Greek holidays so far”. It is rewarding for our efforts to receive such an excellent feedback. We look forward to welcoming you again in our hotel in the near future.

Gereisd met partner in juli 2016

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Caldarium, Finse sauna, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia