Géén boekingskosten
GriekenlandRhodosFalirakiHotels FalirakiHotel Rodos Palladium Leisure and Wellness

Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness

GriekenlandRhodosFaliraki

9.3FenomenaalScore uit 90 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Eten van goede kwaliteit en ruime keuze vind je bij Hotel Rodos Palladium Leisure & Wellness. Het personeel doet hier net dat beetje extra zoals twee keer per dag schone handdoeken brengen. Bij dit grote resort vind je altijd een plekje bij het zwembad of het strand. De bus naar Rhodos-stad stopt voor het hotel. Een auto huren kan natuurlijk ook.

Bekijk de beschikbaarheid

92 Reviews over Rodos Palladium Leisure and Wellness

• 9William29-04-2019

Geweldig

Geweldig eiland, vriendelijke mensen en veel bezienswaardigheden. Lekker eten, goeie prijzen. Het hotel is adembenemend mooi, we gaan zeker nog eens terug.

• 10Braeckman-Schockaert02-10-2017

Het betere hotel

Het is niet voor niets dat we reeds de 5e keer naar het hotel kwamen. Voor ons is dit het beste hotel met goede accommodatie, vriendelijk personeel en prijs-kwaliteit van een hoog niveau.

• 10Joris_meersman08-09-2017

Top hotel, totaal plaatje klopt!

Rodos Palladium is zonder twijfel het beste hotel dat we ooit boekten. Vriendelijk personeel die echt alles voor je doen. Bij aankomst kregen we een suite aangeboden. Mooie kamers met hemelbed, ruim terras, vloertegels in marmer. Kregen zowel s'ochtends als s'avonds nieuwe handdoeken. Iedere avond lag ons bed opgelicht met een snoep op hoofdkussen. Dit zijn de kleine dingen die het doen. Eten van uitmuntende kwaliteit, ruim aanbod en voor ieder wel iets. De eerste 2 dagen kregen we een voorlopige tafel aangeboden, daarna hadden we onze vaste tafel. Dus geen stress om te zoeken naar een tafel. Vaste obers, in ons geval Christos en Theodsis, een topteam die met een aanstekelijke lach er voor zorgden dat je dag alleen maar goed kon starten. Wanneer je een auto huurt, krijg je een pasje om je auto op de beveiligde parking van het hotel te parkeren, zolang je wil. Bus naar Rhodos stad stopt voor hotel, kost 2,40€. Bij vertrek gebruik mogen maken van een douchekamer die je gedurende 30 min. mag gebruiken.

• 2Alexander25-08-2017

Far too expensive

We had a luxury room, main building. 5th floor. The hallway leading from elevator to room was dirty The carpet smells due to Humidity of bad ventilation.

The room. The bedroom was recent updated. This cannot be said of the bathroom. A tiny bath used for showers. Many of the guests cannot stand under the shower as the space has to be shared with the tab.

Pool area. The pool is old, paint is coming loose and has cracks in the floor which are painful if your feet go over them.

Restaurant. A wide choice of average dishes. Nothing special.

Beach. The beach is of stones, sea is filled with paper towels , very uninvitting.

I will not recommend you to go here.

• 10Eleni Keskinidis12-08-2017

fantastic place

The only thing I have to say it was amazing everything and anything !!!!😀😀😀

• 9Carine Ck05-08-2017

Super

Een groot hotel , alhoewel je dit niet opvie door het uitgestrekte domein , er was plaats genoeg aan het zwembad strand, restaurant enz ( jammer dat er toch nog handdoeken worden gelegd ) Ook geen wachttijden bij het buffet , een super super lekker eten , tot in de puntjes verzorgt. Smorgens en savonds Goede bedden ( indien te hard kan je een topdekbed vragen) Super vriendelijk personeel, mooie tuin , lekker buiten eten, enkel wat kleine kids Een minpuntje de drank is aan de dure kant Maar je zit ook in een betere klasse hotel ! Bus voor het hotel om rodos of lindos te bezoeken Goedkoop autoverhuur Nederlands aan de balie Geschikt voor koppels

• 9Татья05-08-2017

Замечательный отель!

Прекрасное расположение, близость к морю, наличие лежаков и зонтиков в большом количестве, доброжелательный персонал. Отель полностью соответствует описанию на сайте. Брали завтрак в отеле- шведский стол- большое разнообразие еды и напитков. На обед и ужин советую ходить в ресторанчик у моря- предлагают суп дня, большие порции салата и вторых блюд- за вполне приличные цены. Хорошо работают аниматоры- и днём и вечером.

• 9Ronald21-07-2017

Goed hotel met erg goed eten

Zeer gevarieerd en uitgebreid ontbijt buffet. Diner was zelfs nog beter, en elke dag grotendeels anders. Hoge kwaliteit eten en zeer veel keus, voor ons het grootste pluspunt van het hotel. Het personeel is erg vriendelijk en doet veel moeite voor de gasten. Handdoeken service is erg handig: 's ochtends schone handdoeken ophalen en aan het eind van de dag weer inleveren, kosteloos (10 euro borg per handdoek). Zwembad is voorzien van een douche en omkleedruimte, erg handig voor vertrek als je geen kamer meer hebt. Mooi strand (wel kiezel) bij het hotel, waar ook veel strandactiviteiten (tegen betaling) zijn. Genoeg ligbedden, op strand en bij zwembad.

Minpunten:

• We waren met 3 kinderen, dus hadden 2 kamers genomen, maar kregen 2 kamers op verschillende verdiepingen. Dit hadden we niet verwacht in een 5-sterren hotel. De volgende dag hebben we na klagen wel 2 kamers naast elkaar gekregen.
    • We mochten niet het entertainment bekijken zonder (redelijk dure) consumpties af te nemen.
    • De kinderanimatie is wat aan de magere kant.

Tip: De boottocht Alkyoni (bij het strand) is erg mooi, en een stuk goedkoper dan een boottocht via touroperator. Ook autoverhuur in hotel zelf is goedkoper.

• 10Kaufmann M.20-06-2017

Erholsamer, entspannter und schöner Urlaub

Generell freundliches Personal, Sauberkeit, schöner Strand, feines Essen, grosse Auswahl. - Leider hat es immer wieder Leute, die die Liegestühle am Strand morgens mit den Tüchern reservieren, und diese dann erst gegen Nachmittag benutzen.

• 9Wendy31-05-2017

Top hotel

Genoten van het heerlijke eten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer is ruim en zwembad mooi. Enige nadelen wat mij betreft zijn de ligging (ik heb persoonlijk liever een boulevard of wat winkeltjes op wandelafstand) en het ontzettend harde matras.

Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness info

Het complex

• Totaal aantal kamers377

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)