Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag30°23°
9,1

Eten van goede kwaliteit en ruime keuze vind je bij Hotel Rodos Palladium Leisure & Wellness. Het personeel doet hier net dat beetje extra zoals twee keer per dag schone handdoeken brengen. Bij dit grote resort vind je altijd een plekje bij het zwembad of het strand. De bus naar Rhodos-stad stopt voor het hotel. Een auto huren kan natuurlijk ook.

We hebben een aantal aanbieders voor Rodos Palladium Leisure and Wellness voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness in het Nederlands

Geweldig

William
29-4-2019

Geweldig eiland, vriendelijke mensen en veel bezienswaardigheden. Lekker eten, goeie prijzen. Het hotel is adembenemend mooi, we gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in mei 2018

Het betere hotel

Braeckman-Schockaert
2-10-2017

Het is niet voor niets dat we reeds de 5e keer naar het hotel kwamen. Voor ons is dit het beste hotel met goede accommodatie, vriendelijk personeel en prijs-kwaliteit van een hoog niveau.

Top hotel, totaal plaatje klopt!

Joris_meersman
8-9-2017

Rodos Palladium is zonder twijfel het beste hotel dat we ooit boekten. Vriendelijk personeel die echt alles voor je doen. Bij aankomst kregen we een suite aangeboden. Mooie kamers met hemelbed, ruim terras, vloertegels in marmer. Kregen zowel s'ochtends als s'avonds nieuwe handdoeken. Iedere avond lag ons bed opgelicht met een snoep op hoofdkussen. Dit zijn de kleine dingen die het doen. Eten van uitmuntende kwaliteit, ruim aanbod en voor ieder wel iets. De eerste 2 dagen kregen we een voorlopige tafel aangeboden, daarna hadden we onze vaste tafel. Dus geen stress om te zoeken naar een tafel. Vaste obers, in ons geval Christos en Theodsis, een topteam die met een aanstekelijke lach er voor zorgden dat je dag alleen maar goed kon starten. Wanneer je een auto huurt, krijg je een pasje om je auto op de beveiligde parking van het hotel te parkeren, zolang je wil. Bus naar Rhodos stad stopt voor hotel, kost 2,40€. Bij vertrek gebruik mogen maken van een douchekamer die je gedurende 30 min. mag gebruiken.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Super

Carine Ck
5-8-2017

Een groot hotel , alhoewel je dit niet opvie door het uitgestrekte domein , er was plaats genoeg aan het zwembad strand, restaurant enz ( jammer dat er toch nog handdoeken worden gelegd ) Ook geen wachttijden bij het buffet , een super super lekker eten , tot in de puntjes verzorgt. Smorgens en savonds Goede bedden ( indien te hard kan je een topdekbed vragen) Super vriendelijk personeel, mooie tuin , lekker buiten eten, enkel wat kleine kids Een minpuntje de drank is aan de dure kant Maar je zit ook in een betere klasse hotel ! Bus voor het hotel om rodos of lindos te bezoeken Goedkoop autoverhuur Nederlands aan de balie Geschikt voor koppels

Gereisd Met partner in juli 2017

Goed hotel met erg goed eten

Ronald
21-7-2017

Zeer gevarieerd en uitgebreid ontbijt buffet. Diner was zelfs nog beter, en elke dag grotendeels anders. Hoge kwaliteit eten en zeer veel keus, voor ons het grootste pluspunt van het hotel. Het personeel is erg vriendelijk en doet veel moeite voor de gasten. Handdoeken service is erg handig: 's ochtends schone handdoeken ophalen en aan het eind van de dag weer inleveren, kosteloos (10 euro borg per handdoek). Zwembad is voorzien van een douche en omkleedruimte, erg handig voor vertrek als je geen kamer meer hebt. Mooi strand (wel kiezel) bij het hotel, waar ook veel strandactiviteiten (tegen betaling) zijn. Genoeg ligbedden, op strand en bij zwembad.

Minpunten: - We waren met 3 kinderen, dus hadden 2 kamers genomen, maar kregen 2 kamers op verschillende verdiepingen. Dit hadden we niet verwacht in een 5-sterren hotel. De volgende dag hebben we na klagen wel 2 kamers naast elkaar gekregen. - We mochten niet het entertainment bekijken zonder (redelijk dure) consumpties af te nemen. - De kinderanimatie is wat aan de magere kant.

Tip: De boottocht Alkyoni (bij het strand) is erg mooi, en een stuk goedkoper dan een boottocht via touroperator. Ook autoverhuur in hotel zelf is goedkoper.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Top hotel

Wendy
31-5-2017

Genoten van het heerlijke eten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer is ruim en zwembad mooi. Enige nadelen wat mij betreft zijn de ligging (ik heb persoonlijk liever een boulevard of wat winkeltjes op wandelafstand) en het ontzettend harde matras.

Gereisd Alleenreizend in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig luxe vakantie

Maaike
11-1-2017

Erg mooi hotel, schone en ruime kamers. Altijd genoeg ligbedden aan het zwembad en strand. Service was perfect en gevarieerd eten in het hotel. Beste hotel in Griekenland tot nu toe!

Gereisd Met partner in augustus 2016
Babis Garefalakis, Head of Marketing & eCommerce, 20-1-2017

Dear Valued Guest

Thank you very much for your comments. We are really glad to read that you enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such excellent feedback. We look forward to welcoming you again in our hotel in the near future.

Mooi, schoon, prettig hotel

Ilona
17-10-2016

Vriendelijk personeel Schoon hotel Grandioze service

Als je minpunten moet noemen dan de verouderde badkamer, t moeten douchen in bad met n douchegordijn vonden wij minder en het zwembad is erg koud!

Gereisd Met partner in september 2016

Dear Valued Guest

Thank you very much for your review. It is really nice to read that you enjoyed your stay with us. Excellent reviews such as yours are indeed a reward for our efforts. Looking forward to welcoming you again in our hotel next time that you will choose Rhodes for your holidays.

Fantastich

Nadjar Salima
23-8-2016

Geweldig hotel,klantvriendelijk op niks iets aan te merken! Top hotel

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Dear Valued Guest

Thank you very much for your comments. We are really glad to read that you enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such excellent feedback. Looking forward to welcoming you again in our hotel in the near future.

fantastisch

Johan
29-7-2016

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Minpunten zijn er nauwelijks te vinden. Supervriendelijk personeel, mooie kamers, groot zwembad, genoeg ligzetels, heel veel afwisseling in het eten, het beste hotel in al onze Griekse vakanties tot nu toe.

Gereisd Met partner in juli 2016

Dear Valued Guest

I would like to thank you for the time you took to share the experience of your stay in our hotel and for your kind words. I am really pleased to read that you enjoyed your stay with us and that you consider our hotel “the best hotel of all your Greek holidays so far”. It is rewarding for our efforts to receive such an excellent feedback. We look forward to welcoming you again in our hotel in the near future.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Caldarium, Finse sauna, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rodos Palladium Leisure and Wellness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.