Appartement Rhodian Rose

Appartement Info

12 reviews over Appartement Rhodian Rose in het Nederlands

• 9Sanne23-07-2019

Top hotel

Rhodian Rose is een perfect verblijf in Faliraki. De eigenaren van het hotel(moeder en dochter) zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn gerenoveerd, mooi zwembad en de ligging van het hotel is prima ten opzichte van het strand en de restaurants. Tegenover het hotel is ook een kleine supermarkt. Het ontbijt is niet mega uitgebreid maar voor de prijs prima. Wij vonden het een fijn verblijf bij Rhodian Rose.

9Ligging
    9Inrichting
    10Hygiëne

• 2018
    10Margo15-11-2018

hartverwarmend

We waren hier voor het 2e jaar en het voelde als thuiskomen. Volgend jaar gaan we weer. Moeten alleen nog even een datum prikken.

10Hygiëne
    10Zwembad
    10Hoeveelheid ruimte

• 2017
    9Echtpaar23-09-2017

Supertje

Rhodian Rose is een familiehotel, gezellig en kleinschalig maar met een heerlijk groot zwembad en voldoende bedjes en parasols. Vivienne en haar moeder Ceva doen er alles aan om het je naar het zin te maken. De kamers zijn eenvoudig maar het is schoon ( Iedere dag schone handdoeken). De bedden zijn prima. Er is een groot balkon en er is een lift. Airco apart betalen. Er zijn een flink aantal kamers gerenoveerd en de rest is komende winter aan de beurt. Het ontbijt is eenvoudig maar meer dan voldoende, je kunt vragen om bruin brood. Griekse yoghurt, fruit, brood, kaas, ham, worstjes, eieren gebakken en gekookt, jam, perzikstukjes, cereals, melk, koffie en thee. Heb je half pension dan krijg je 's avonds een Griekse maaltijd maar er is geen keuze. Het hotel is rustig en ligt net buiten het gezellige Faliraki, het zandstrand is dichtbij op een minuut of 8 lopen. Stefano's is de dichts bijzijnde strandtent en erg gezellig. Faliraki heeft allerlei winkeltjes en restaurantjes. Met een kleine 10 minuten ben je in de drukke barstraat maar op de hoek bij Rhodian rose, in het restaurant van het Orion hotel kun je ook heerlijk eten en zijn ze vriendelijk en gastvrij. Er is ook een super Chinees restaurant, de Golden wok of gewoon bij de overburen een heerlijke baguette tonijn halen, alles is mogelijk, in de buurt of verder weg, we hebben in de bar straat ook heerlijke gebraden kip gegeten als special van de Jamaica Bar op woensdag en donderdag. Bij de Garden hebben we tot 2 x toe koud eten gehad en was het hurry up met eten, geen aanrader wat ons betreft. Je kunt met de bus of de taxi boot naar Rhodos stad (7,50 enkeltje) of Lindos stad. De boot verttekt vanaf het strand. Er is op Rhodos genoeg te doen en te zien, strand of zwembad, bus en boot en eventueel een auto huren. We hebben een super vakantie gehad.

9Hoeveelheid ruimte
    9Hygiëne

• 8Francie02-07-2017

Gezellig kleinschalig hotel

Eenvoudig, kleinschalig hotel met 42 kamers. Wordt gerund door moeder Sevva en dochter Vivian die alles doen om het hun gasten naar de zin te maken. In verhouding groot zwembad met voldoende bedjes en parasols. Ligging 5 minuten van het centrum van Faliraki en 8 minuten van het centrum. Supermarktje tegenover het hotel. Eten eenvoudig. Door het kleinschalige karakter ken je snel de andere gasten en maak je makkelijk contact. Van de 42 kamers zijn er nu 19 mooi gerenoveerd, de overige kamers worden de komende winter(s) aangepakt. De oude kamers zijn voldoende ingericht, maar het meubilair stamt uit de begintijd van het hotel. Ons heeft dat niet gestoord. De kamers aan de voorzijde kijken uit op het zwembad. Aan de achterzijde kijk je tegen andere gebouwen aan. Groot balkon.

9Hygiëne
    8Zwembad
    8Prijs/kwaliteit

• 9Peter01-07-2017

prijs / kwaliteit oke !

De ligging is op loopafstand van strand en centrum (7/10 minuten).rustig gelegen. ontbijt is eenvoudig maar compleet,helaas alleen wit brood maar op verzoek ook bruin te krijgen.Moeder en dochter doen hun uiterste best om het u naar uw zin te maken.

8Hygiëne
    10Zwembad
    9Ligging

• 9dorin23-09-2016

na vier keer blijft dit een geweldige plek

Rhodian Rose (voorheen Royal Rose) is een gezellig kleinschalig familyhotel. Vivienne en haar moeder doen er alles aan om het naar het zin te maken. Niets is teveel. De kamers zijn eenvoudig maar het is schoon ( Iedere schone handdoeken). Het ontbijt en diner is eenvoudig. Neem je incl diner dan krijg je een griekse maaltijd maar er is geen keuze. is Het hotel is rustig en ligt aan de rand van het gezellige Faliraki en het zandstrand is dichtbij. In Faliraki vind je allerlei winkeltjes en restaurantjes. Onze favoriet is taverne Manolis even buiten het centrum van faliraki. Je kunt er heerlijk eten maar het is druk en Reserveren is echt de moeite waard. Je kunt met de bus of de taxi boot naar Rhodos stad (7,50 enkeltje) of Lindos stad.de boot verttekt vanaf het strand. Het advies is om aan het einde van de dag te gaan anders is het te warm. Snorkel liefhebbers kunnen naar Oases beach, een prachtige en gezellige baai en is bereikbaar met de bus.

7Hoeveelheid ruimte

• 10Robin Stolk 14-07-2015

Beste plek op Rhodos

Zeer vriendelijke mensen die je met alles willen helpen. locatie is super! Overal dichtbij en net ver genoeg om geen overlast te hebben. 2 minuten lopen naar de stad en 5 naar het strand. Eten en accomodatie zijn prima! Al met al een echte aanrader!

9Inrichting
    10Hoeveelheid ruimte

• 9Marjolijn21-12-2013

Heerlijke vakantie

Mooi kleinschalig appartementencomplex dat gerund wordt door een ontzettend lieve familie. Prachtig zwembad met een prima bar. Met vijf minuutjes ben je in het centrum van Faliraki. Absoluut een aanrader.

7Ligging

• 9Stijn van Merkestein21-08-2013

Super!

Samen met mijn vriendin 2 weken in dit appartement gezeten en een super tijd gehad. De familie die het runt is heel aardig, alles is zeer netjes en schoon, het zwembad is heerlijk en het is gunstig gelegen. Het strand is ongeveer 5 minuutjes lopen, net als Faliraki zelf.

We hadden bij het boeken een voorkeur aangegeven voor een appartement met uitzicht op het zwembad en het liefst niet op de begane grond. De eerste nacht was dit helaas nog niet mogelijk maar toen kregen we inderdaad een appartement die aan onze voorkeur voldeed, top!

Kortom, een schoon en net appartement, waar je ook prima kunt eten, met een lekker zwembad en een goede ligging. En ideaal voor iedereen, er waren gezinnen, stelletjes en groepen vrienden.

7Ligging

• 8R. Willemse28-08-2012

Een echte aanrader

Goed appartement, zeer centraal gelegen. Goede menukaart en betaalbaar. Mooi groot zwembad. Geen lift. De familie die het runt is erg vriendelijk. Supermarkt tegenover. Dichtbij zee en centrum om de hoek. Faliraki is geweldig.

8Prijs/kwaliteit

1 tip over Appartement Rhodian Rose

• Stijn van Merkestein, 21-08-2013

In Faliraki zijn twee echt goede restaurants, dit zijn Kostas en Acropolis. Absolute aanrader!

1 vraag over Appartement Rhodian Rose

• Francie Rooijackers, 18-03-2017

Handdoekenservice aanwezig?

Kent het hotel een handdoekenservice voor zwembad en strand?

F. Rooijackers

Appartement info