Hotel Orion

Hotel Orion
7,7

6 tips over Hotel Orion

Rita, 6-9-2014
Lunch op het strand bij Stefanos aanrader!! [griekse mosselen hmmm!], s'Avonds bij Mango op terras erg gezellig door de salsa dansgroep! [ligt ri centrum aan de rechterkant]
Rietman, 26-9-2013
Ga eens eten bij Kostas, leuk restaurant met heerlijk eten.
T. Buitenhuis, 16-9-2013
Er zijn 2 gebouwen. Het gebouw bij het zwembad kan 's avond last hebben van de bar.

We hebben een aantal aanbieders voor Orion voor je op een rij gezet:

Fam. Huiskamp, 4-8-2013
De eiland-tour (per bus) is leuk om te mee te maken. Op deze manier zie je een groot gedeelte van het eiland en ondertussen vertelt een gids over de bezienswaardigheden en weetjes over het lokale volk.
Ilona, 29-6-2013
Pepita lekker drankje doen na het eten echt de moeite waard lekker gratis poolen en erg gezellig.
de witte, 24-8-2012
Ga met de stadsbus naar bezienswaardigheden of plaatsen. Dit is stukken goedkoper dan de excursies die aangeboden worden en je ziet hetzelfde.

We hebben een aantal aanbieders voor Orion voor je op een rij gezet: