Hotel Orion

19 reviews over Hotel Orion in het Nederlands

nooit meer!!

Van Veen,
27-8-2018

Toen wij bij hotel Orion aankwamen zagen het zwembad en de receptie er netjes uit! Helaas was onze kamer te vies voor woorden! Toen we dit bij de receptie melden werd er niks aan gedaan, de volgende dag hebben we zelf maar een schoonmaakster aangesproken, deze heeft het redelijk schoongemaakt. De rest van de week is er niet meer schoongemaakt, ook zaten er gaten in alle handdoeken. Het ontbijt was prima. Wij komen hier nooit meer terug!!

Fijn hotel prijs kwaliteit goed

Frank Kramer,
22-9-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer ruim, eenvoudig en schoon. Elke dag handdoekwissel. Mooi zwembad en poolbar.

Ontbijt was goed. Eigenlijk geen negatieve punten.

Prima complex met goede ligging en mooi zwembad

P. Koopmans,
29-8-2017

De receptie en het zwembad zagen er schoon en verzorgd uit. Zowel de bar bij het zwembad als het restaurant aan de straat zijn erg goed, je kunt er echt alles halen. Het complex bestaat uit meerdere gebouwen, wij zaten op de begaande grond aan het zwembad. We hadden een grote kamer en groot terras/balkon. De badkamer was alleen erg verouderd en ook niet erg schoon. Er komt elke dag een schoonmaakster maar die poetst niet echt. Ze brengt nieuwe lakens en handdoeken en veegt in de kamer, dat was het. Elke dag wordt er muziek gedraaid bij het zwembad, vonden we gezellig en geen last van gehad. Genoeg bedjes en parasols bij het zwembad dus zeker niet nodig om handdoekje te leggen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Qua ligging zit je een beetje aan het einde van een soort hoofdstraat met veel winkels, cafe's, restaurants. Je hebt er bij je hotel geen overlast van en je staat binnen 5/10 minuten in het levendige deel. In 10 minuten loop je naar het strand en in 15 min naar de barstreet. Ideaal qua ligging. Met de bus kun je trouwens gemakkelijk naar Rhodos-stad waar je in een 30min staat voor 2,40 per persoon enkele reis.

Prima

BvtHul
23-10-2016

Geweldig: erg vriendelijke personeel, de echte Griekse gastvrijheid

Goed: zwembad omgeving, prima ligbedjes, mooi zwembad, wifi rondom zwembad, heerlijke cocktails en prima eten.

Hotel studio: eenvoudig, alles aanwezig, goed bed, keukenblok, koelkast, föhn, goede douche , elke dag schone handdoeken.

Ontbijt: eenvoudig, prima verzorgd. Mogelijkheid om extraas van de kaart bij te bestellen

Erg slecht hotel

Laura
1-8-2016

Ik snap echt niet waarom dit hotel zo'n goede reviews heeft... De kamers zien er oud uit en hebben geen kluisje, de lakens waren niet schoon, het bed was kapot en de airco deed het niet fatsoenlijk. Hetgene wat nog het allermeest tegenviel was het eten. Elke avond ongeveer hetzelfde; droge pasta zonder saus, kip die niet goed gaar is, veel te zoute aardappelen, etc. Van het ontbijt hoef je niet meer te verwachten, dat is ook heel erg karig. We hadden betaald voor halfpension, maar we zijn bijna elke avond ergens anders gaan eten, omdat het eten in het hotel zo ontzettend slecht was. Het enige mooie aan dit hotel is de lobby en het zwembad. Ik kan niet begrijpen dat dit een hotel met drie sterren is, het verdient er hooguit twee...

Erg vriendelijk personeel, leuk zwembad, met goede ligbedden. Alleen de hele dag harde muziek bij het zwembad tot laat in de avond is irritant. Badkamer erg gedateerd en schoonmaak badkamer was matig. Elke dag schoon linnengoed.

Ontbijt redelijk maar saai, elke dag hetzelfde. Diner bestelde we 's avonds en dat was heel goed.

Gezellig hotel met vriendelijk personeel. De kamer wordt iedere dag schoongemaakt en ook de bedden worden dagelijks verschoond. De bedden liggen prima en er is airco aanwezig in de kamer, vlak bij het centrum en strand. zwembad super schoon, goed hotel.

Relaxed hotel

Hansan
1-5-2016

Eenvoudig schoon hotel, met eenvoudig ontbijt. Kamers die uitkijken op het zwembad kunnen s avonds last hebben van de muziek van de bar. Enige oplossing is slapen met de ramen dicht er is nl airco. Verder is Faliraki een toeristische badplaats met souvenirwinkels restaurants en disco's. 30 minuten met de bus rijden vanaf Rhodos AirportAan het strand bevinden zich restaurants en verschillende bars. Super om te gaan lunchen of dineren met uitzicht op zich. Sfeer is gemoedelijk. Geen idee hoe het er aan toegaat in t hoogseizoen.

Geen straf om er te zijn!

Rita
6-9-2014

Wij zaten aan de achterkant van het blok bij het zwembad; Gedateerde kamer/badkamer;bedlinnen & handdoeken iedere dag verschoond behalve op zondag! Ontbijt en diner eentonig [iedere avond doperwten met wortelen!!] en karig. Personeel super vriendelijk,lieve mensen!!

Geweldig personeel, schone kamers

C
6-8-2014

Geweldig personeel, schone kamers.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orion in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.