Hotel Muses/Mousos

Laatste review

Prima budgethotel

Steffi,
21-9-2016

Prima hotelletje voor mensen die niet te veel uit willen geven aan accommodatie. Goede kamers met balkon. Let er wel op dat airco 7 euro per dag kost, dit is het echter wel waard. Er wordt erg goed schoongemaakt en de mensen zijn vriendelijk. Supermarkt op loopafstand, centrum 10-15 lopen. Fijn zwembad, ligbedjes niet verstelbaar helaas. Al met al een fijne accomodatie!

8 reviews over Hotel Muses/Mousos in het Nederlands

Prima budgethotel

Steffi
21-9-2016

Wij hadden een kamer op de begane grond achteraan. Jammer want de tuin was erg mooi maar nu hadden we uitzicht op de muur en een hele grote boom die de helft van het balkon innam... Het zwembad was goed, ruim en schoon. De bedjes niet zo fijn, niet verstelbaar ook. Ontbijt was prima. Niet heel ruim in keuze maar voor de prijs die wij betaalde hoeft dat ook niet. Het hele hotel is wat oubollig maar wel schoon. Elke dag schoonmaak op de kamer. Prima bar en prima prijzen.

Op loopafstand van het centrum en het strand dus prima locatie. De omgeving is wel wat kaal en troosteloos..

Nooit meer hier naar toe

Roy Albersen
17-9-2016

Alles is erg oud, koelkast waar net 2 flesjes van 50CC in gaan, stopcontacten die loszitten, kluisjes uit het jaar 30 ( Beneden ) op de kamer ook een kluisje, maar die doet het niet. De eigenaar denkt niet aan zijn gasten alleen maar aan zijn eigenbelang.Mijn schoonzoon kreeg ijsthee met schimmel in zijn glas de eigenaar kwam niet eens kijken om sorry te zeggen.Voor € 500,00 per persoon ga ik volgend jaar weer naar Turkije waar alles beter is dan Griekenland.

Nooit meer

Erik
12-9-2016

Zeer proper hotel, maar kamers waren wel schoon en elke dag schone handdoeken. Mooie tuin en afstand tot strand en centrum van Faliraki is circa 10 minuten lopen. Daar is het positieve wel mee genoemd.

Minpunten:

- zeer slecht ontbijtbuffet. Vleeswaren, kaas en meloen liggen in niet gekoelde ruimte. Meloen was daardoor lauw en kaas en ham zaten druppels op. Was echt niet te eten. Droog brood en geen keuze in ander brood. Koffie waterig. Servies oud en smerig.

- Ligbedden bij zwembad aanwezig, maar de kussens waren smerig.

- Matrassen in hotelkamer zeer hard en de vering voel je er doorheen. Geen molton om het matras. Geen douchegordijn bij het bad, waardoor de badkamer een waterballet wordt. Douchekop vol met kalkaanslag, daardoor slechte waterstraal. Toilet wat continue water liet doorlopen (vlotter was kapot en niet goed gerepareerd). Kapotte douchetegel waar achter een mierennest zat. Kledingkast met slechts één plank en 5 hangertjes. Geen haardroger aanwezig stond wel op de site. Loshangend stopcontact (levernsgevaarlijk). Erg vieze drinkglazen.

We wisten dat we een budgethotel geboekt hadden, maar zo slecht hadden we het niet verwacht. Voor ons eens maar nooit meer.

Advies: Niet boeken!!

klein gezellig hotel aan rand dorp

joop
5-9-2016

sfeervol,lekker eten en drinken

ontbijt was minder,als dat verbetert zou het helemaal top zijn.

leuke plek

Hen en Wilma Hagelstein
3-6-2011

leuke accomodatie, kamer schoon, koelkast, airco, safe.

een goed ontbijt buffet.

eigen pool

het was gewoon goed om er de vakantie door te brengen

2008

Heel goed hotelletje prijs/kwaliteit

Gerd Moonen
7-7-2008

Heel goed hotelletje prijs/kwaliteit.

2007

Schitterend hotelletje

Gerd Moonen
12-9-2007

Schitterend hotelletje.

Ruime kamers met airco, TV, koelkast en balkon.

Er wordt elke dag gekuist.

Het ontbijtbuffet is uitgebried genoeg.Vriendelijk personeel, prima barman.

Proper zwembad(je)

Behulpzaam personeel

Kluizen besxchikbaar

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Muses/Mousos in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Muses/Mousos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.