Hotel Muses/Mousos

17 reviews over Hotel Muses/Mousos in het Nederlands

Prima budgethotel

Steffi
21-9-2016

Prima hotelletje voor mensen die niet te veel uit willen geven aan accommodatie. Goede kamers met balkon. Let er wel op dat airco 7 euro per dag kost, dit is het echter wel waard. Er wordt erg goed schoongemaakt en de mensen zijn vriendelijk. Supermarkt op loopafstand, centrum 10-15 lopen. Fijn zwembad, ligbedjes niet verstelbaar helaas. Al met al een fijne accomodatie!

Zoals te verwachten...niet heel bijzonder.

Menne
17-9-2016

Wij hadden een kamer op de begane grond achteraan. Jammer want de tuin was erg mooi maar nu hadden we uitzicht op de muur en een hele grote boom die de helft van het balkon innam... Het zwembad was goed, ruim en schoon. De bedjes niet zo fijn, niet verstelbaar ook. Ontbijt was prima. Niet heel ruim in keuze maar voor de prijs die wij betaalde hoeft dat ook niet. Het hele hotel is wat oubollig maar wel schoon. Elke dag schoonmaak op de kamer. Prima bar en prima prijzen.

Op loopafstand van het centrum en het strand dus prima locatie. De omgeving is wel wat kaal en troosteloos..

Nooit meer hier naar toe

Roy Albersen
17-9-2016

Alles is erg oud, koelkast waar net 2 flesjes van 50CC in gaan, stopcontacten die loszitten, kluisjes uit het jaar 30 ( Beneden ) op de kamer ook een kluisje, maar die doet het niet. De eigenaar denkt niet aan zijn gasten alleen maar aan zijn eigenbelang.Mijn schoonzoon kreeg ijsthee met schimmel in zijn glas de eigenaar kwam niet eens kijken om sorry te zeggen.Voor € 500,00 per persoon ga ik volgend jaar weer naar Turkije waar alles beter is dan Griekenland.

Nooit meer

Erik
12-9-2016

Zeer proper hotel, maar kamers waren wel schoon en elke dag schone handdoeken. Mooie tuin en afstand tot strand en centrum van Faliraki is circa 10 minuten lopen. Daar is het positieve wel mee genoemd.

Minpunten:

- zeer slecht ontbijtbuffet. Vleeswaren, kaas en meloen liggen in niet gekoelde ruimte. Meloen was daardoor lauw en kaas en ham zaten druppels op. Was echt niet te eten. Droog brood en geen keuze in ander brood. Koffie waterig. Servies oud en smerig.

- Ligbedden bij zwembad aanwezig, maar de kussens waren smerig.

- Matrassen in hotelkamer zeer hard en de vering voel je er doorheen. Geen molton om het matras. Geen douchegordijn bij het bad, waardoor de badkamer een waterballet wordt. Douchekop vol met kalkaanslag, daardoor slechte waterstraal. Toilet wat continue water liet doorlopen (vlotter was kapot en niet goed gerepareerd). Kapotte douchetegel waar achter een mierennest zat. Kledingkast met slechts één plank en 5 hangertjes. Geen haardroger aanwezig stond wel op de site. Loshangend stopcontact (levernsgevaarlijk). Erg vieze drinkglazen.

We wisten dat we een budgethotel geboekt hadden, maar zo slecht hadden we het niet verwacht. Voor ons eens maar nooit meer.

Advies: Niet boeken!!

klein gezellig hotel aan rand dorp

joop
5-9-2016

sfeervol,lekker eten en drinken

ontbijt was minder,als dat verbetert zou het helemaal top zijn.

Gutes Haotel

Hauenstein Kurt
25-9-2013

Das Hotel ist gut. es war sehr ruhig und gepflegt.

Schöne Anlage, aber.......

Falck
3-9-2012

Bei zwei Sternen hatten wir keine Top-Qualität erwartet. Alte Armaturen im Bad und weitere renovierunsbedürftige Details wurden entweder behoben oder waren tolerabel. Allerdings fanden wir im ersten Zimmer eine nicht gereinigte Toilette vor, nach einer durchwachten ersten Nacht, die Klimaanlage funktionierte nicht, erfolgte der Umzug in ein anderes Zimmer. Leider war auch die Toilette nicht gereinigt. In einem anderen Zimmer war die Toilette ebenfalls nicht gereinigt. Das hat uns geärgert, denn mit vernünftiger Unterhaltsreinigung kann vieles herausgerissen werden. Gute Ansätze waren dennoch vorhanden: Die Matratzen waren sauber !

Das Frühstück war ebenfalls nicht sonderlich ansprechend, und ich fragte mich wann die Kaffeemaschine zu letzen Mail gereinigt wurde....

Ein zweites Zuhause

Suzi
10-7-2012

Ein sehr nettes Hotel mit schoenem, gepflegtem Garten mit vielen Blumen.

Strand, Restaurants und Spermaerkte sind ganz in der Naehe.

Ins Zentrum von Farilaki erreicht man in 10 Min. ueber die Strandpromnade.

Nach Rhodos-Stadt dauert mit dem Bus 30 Min. (2.20 Euro), klimatisiert, sehr puenktlich.

Nette gemuetliche Leute, leckeres Essen, kuehle Frappe, gute Weine und Ouzo.

Ab 17 Uhr erscheint im Hotel der freundliche Jiannis und versorgt die Gaeste mit Frappe und erfrischenden Cocktails, guter Laune und grosser Herzlichkeit.

Toller Urlaub im Hotel Muses

Ebenhöh Wolfgang
10-7-2012

Sehr gute und ruhige Lage, nur 300 Meter vom Strand und vielen netten Strandrestaurants entfernt. Sehr freundliche, familiere Atmosphäre. Barmann + Abendgästebetreuer Jiannis und seine Partnerin Solvi sind unglaublich freundlich, herzlich. Haben viele gemütliche Abende mit ihnen verbracht. Fühlten uns unter Freunden. Sehr empfehlenswert!!!

Urlaub im Muses, Faliraki

Thorsten und Angelika
5-7-2011

Hotel Muses ist ein schlichtes, kleines Hotel, nichts für Leute die jeden Abend Halligalli suchen. Die Zimmer sind einfach und zweckmäßig. Das Bad ist vielleicht ein bischen zu eng, statt einer Badewanne wäre eine Dusche vollkommen ausreichend gewesen. Die Zimmer sind soweit sauber, der Boden wird gewischt, um Becken, Wanne etc. muss man sich leider selbst kümmern. Wenn die Handtücher in das Becken gelegt werden, erhält man auch jeden Tag frische. Frühstück ist einfach, es könnte vielleicht ein über den anderen Tag eine andere Wurstsorte angeboten werden. Die Anlage macht im Großen und Ganzen einen gepflegten Eindruck.

Der Hotelbesitzer ist leider etwas kontaktscheu. Das macht sein Barkeeper [*] aber wieder wett. Immer gut gelaunt, hilfsbereit und ständig um das Wohl der Gäste bemüht ist. [*] die gute Seele der Anlage, die es hoffentlich noch lange dort geben wird. Alles in allem stimmten Preis und Leistung überein und es war ein schöner Urlaub. Wir kommen bestimmt nochmal.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Muses/Mousos in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Muses/Mousos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Muses/Mousos scoort een 6.39 uit 10 op basis van 17 reviews.