Hotel Muses/Mousos

Hotel Muses/Mousos

7.2Goed

Griekenland, Rhodos, Faliraki

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 320p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Engels ontbijt
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.2Goed

14 reviews over Hotel Muses/Mousos

• 7Steffi21-09-2016

Prima budgethotel

Prima hotelletje voor mensen die niet te veel uit willen geven aan accommodatie. Goede kamers met balkon. Let er wel op dat airco 7 euro per dag kost, dit is het echter wel waard. Er wordt erg goed schoongemaakt en de mensen zijn vriendelijk. Supermarkt op loopafstand, centrum 10-15 lopen. Fijn zwembad, ligbedjes niet verstelbaar helaas. Al met al een fijne accomodatie!

Gereisd met partner in september 2016

• 7Menne17-09-2016

Zoals te verwachten...niet heel bijzonder.

Wij hadden een kamer op de begane grond achteraan. Jammer want de tuin was erg mooi maar nu hadden we uitzicht op de muur en een hele grote boom die de helft van het balkon innam... Het zwembad was goed, ruim en schoon. De bedjes niet zo fijn, niet verstelbaar ook. Ontbijt was prima. Niet heel ruim in keuze maar voor de prijs die wij betaalde hoeft dat ook niet. Het hele hotel is wat oubollig maar wel schoon. Elke dag schoonmaak op de kamer. Prima bar en prima prijzen. Op loopafstand van het centrum en het strand dus prima locatie. De omgeving is wel wat kaal en troosteloos..

Gereisd met partner in augustus 2016

• 3Roy Albersen17-09-2016

Nooit meer hier naar toe

Alles is erg oud, koelkast waar net 2 flesjes van 50CC in gaan, stopcontacten die loszitten, kluisjes uit het jaar 30 ( Beneden ) op de kamer ook een kluisje, maar die doet het niet. De eigenaar denkt niet aan zijn gasten alleen maar aan zijn eigenbelang.Mijn schoonzoon kreeg ijsthee met schimmel in zijn glas de eigenaar kwam niet eens kijken om sorry te zeggen.Voor € 500,00 per persoon ga ik volgend jaar weer naar Turkije waar alles beter is dan Griekenland.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 3Erik12-09-2016

Nooit meer

Zeer proper hotel, maar kamers waren wel schoon en elke dag schone handdoeken. Mooie tuin en afstand tot strand en centrum van Faliraki is circa 10 minuten lopen. Daar is het positieve wel mee genoemd.

Minpunten: - zeer slecht ontbijtbuffet. Vleeswaren, kaas en meloen liggen in niet gekoelde ruimte. Meloen was daardoor lauw en kaas en ham zaten druppels op. Was echt niet te eten. Droog brood en geen keuze in ander brood. Koffie waterig. Servies oud en smerig. - Ligbedden bij zwembad aanwezig, maar de kussens waren smerig. - Matrassen in hotelkamer zeer hard en de vering voel je er doorheen. Geen molton om het matras. Geen douchegordijn bij het bad, waardoor de badkamer een waterballet wordt. Douchekop vol met kalkaanslag, daardoor slechte waterstraal. Toilet wat continue water liet doorlopen (vlotter was kapot en niet goed gerepareerd). Kapotte douchetegel waar achter een mierennest zat. Kledingkast met slechts één plank en 5 hangertjes. Geen haardroger aanwezig stond wel op de site. Loshangend stopcontact (levernsgevaarlijk). Erg vieze drinkglazen.

We wisten dat we een budgethotel geboekt hadden, maar zo slecht hadden we het niet verwacht. Voor ons eens maar nooit meer.

Advies: Niet boeken!!

Gereisd met partner in september 2016

• 9joop05-09-2016

klein gezellig hotel aan rand dorp

sfeervol,lekker eten en drinken ontbijt was minder,als dat verbetert zou het helemaal top zijn.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Hen en Wilma Hagelstein03-06-2011

leuke plek

leuke accomodatie, kamer schoon, koelkast, airco, safe. een goed ontbijt buffet. eigen pool het was gewoon goed om er de vakantie door te brengen

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Gerd Moonen07-07-2008

Heel goed hotelletje prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel Muses/Mousos info