Aparthotel

42 reviews over Aparthotel Lymberia in het Nederlands

Top vakantie!

Veerman
10-9-2019

We hebben een fijne vakantie gehad! Vlucht en transfer waren goed geregeld. We hadden een nette en erg schone kamer, die ook bijna elke dag schoongemaakt werd. Het eten was lekker, maar niet voor elke dag want het leek wel op elkaar. Wij waren net voor de echte ‘zomervakantie’ en er was een gezellige drukte, er waren ook precies genoeg bedjes aan het zwembad. En de bar bij het zwembad was ook top! Er was een leuk animatieteam en ze organiseerden veel, hier hebben wij alleen niet aan meegedaan. De accommodatie ligt wel een stukje van het strand of centrum af, maar als je goed ter been bent is het prima te doen. Wij voelden ons ook niet onveilig als we ‘s nachts terugliepen van het centrum terug naar het hotel. Kortom, voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in juli 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij hebben een superfijne vakantie gehad.

Rinus
16-8-2019

Wij vonden het een heel fijn hotel. Ik snap niet dat sommige mensen het hotel zo'n slechte recensie geven. De mensen zijn supervriendelijk en doen allemaal hun best. Ik denk dat het er aan ligt hoe je zelf naar hen toe bent misschien? Vwb de koffie klopt het wel. Vanaf 17.30 uur is er geen koffie meer aan de bar. Je moet hem dan aan de lobbybar halen idd tegen betaling. Zwarte koffie is niet zo lekker, maar alle anderen zoals cappuccino en latte zijn prima in orde. Enige minpuntje vonden wij dat er geen kast was op de kamer. Verder prima airco en lekker eten. Animatie deed echt elke avond supergoed hun best. Het hotel is echt internationaal. Allerlei nationaliteiten. Kortom een fijn hotel. Strand is wel een eindje lopen, maar zelfs voor mijn vrouw met twee slechte knieën was het geen probleem. En als je klaagt dat het te warm is, moet je mijns inziens niet naar een warm land op vakantie gaan.

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer!

Petra
13-8-2019

Wat een slecht hotel ! Als je all in boekt het eten is echt slecht . Koffie savonds alleen tegen betaling te krijgen het drinken smaakt ook nergens naar 1x in de 2 dagen schone handdoeken kamers klein en gehorig . Bedjes en parasols verouderd of kapot. Receptie personeel onvriendelijk de dames van de schoonmaak doen hun best en zijn vriendelijk . Er staat op de site hotel aan het water nou je moet een aardig stuk lopen om het strand te bereiken geen shutlebusje en te warm om dit lopen .wij vonden het echt een tegenvaller . Begrijp niet dat mensen goede recensies over dit hotel kunnen schrijven.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige tijd gehad

Fiona
5-8-2019

Wij hadden een standaardkamer geboekt met een All Inclusive verblijf. Toen wij aankwamen werden we vriendelijk onthaald. De kamer zag er netjes en schoon uit. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt, met een opgemaakt bed, nieuwe handdoeken en een schone vloer en balkon. Het eten in het hotel is lekker, en verschilt elke dag (op een paar dingen na). Wat wij nog misten was een ruimere keuze aan fruit. Wanneer het eten op is wordt dit meteen weer bijgevuld. Wij dachten dat het zwembad bij het hotel niet erg groot was door de foto’s, in werkelijkheid is dit een ruim genoeg zwembad voor het aantal mensen die verblijven. Op loopafstand van het hotel bevind zich een supermarkt. En bij de winkels en het strand van Faliraki ben je ook zo. Vanuit het hotel worden busreizen geregeld naar bijvoorbeeld Rhodos stad of het Waterpark van Faliraki. Dit is allemaal erg goed geregeld en niet duur. Wij hebben kortom een fijne tijd gehad in hotel Lymberia.

Genoten!

E&M
16-7-2019

Heerlijk genoten! Was hier samen met mijn dochter (16). Samen even helemaal niks. Hotel is prima, vriendelijk, zaten in vrij nieuwe hotelkamer met nieuwe badkamer, bedden lagen heerlijk en douche was prima! Airco en tv op de kamer! Eten was goed, niet bijzonder. Snacks tussendoor vallen tegen, ochtend stukje pizza of koekje, middag ijsjes (schep) of een koekje. Heerlijk afkoelen bij het zwembad, wij waren net voor de vakantie dus was niet heel druk bij het zwembad en ook geen hele lange rijen bij het drinken, kan me voorstellen als het hoogzomer is dat het zwembad erg vol zal zijn en het druk bij de bar is met drinken. Lopen naar het strand is goed te doen, oversteken vanaf het hotel rechtdoor naar beneden. Heerlijk aan het strand gelegen bij Faliraki, alleen jammer dat het hotel niet aan het strand ligt voor het all inclusieve, wij vonden het te warm om even heen en weer te lopen voor het eten/drinken. Op strand is eten niet duur!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Aanrader!

Frans
23-8-2018

Was een topvakantie!! Eten was afwisselend en lekker. Het animatieteam zorgt met enthousiasme voor gezelligheid. Na 1 nacht Van kamer gewisseld vanwege te klein en te hard bed voor onze zoon, met de bereidwillige medewerking van de mensen van de receptie. Iedere dag stralend mooi weer. Leuke uitstapjes gemaakt (jeepsafari, bay to bay trip en waterpark). Gasten met allerlei nationaliteiten, waarbij er geen enkele de boventoon voert.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geen aanrader

Eline
1-6-2018

Kamers zijn heel basic. Je hoort alles van je buren en de gang. In het laag seizoen neem je best airco bij (is dan betalend), want kamers warmen snel op. Eten is basic, wel veel afwisseling. De drankjes worden geserveerd in plastieken bekers en er is een beperkt aanbod hierin. Het personeel achter de bar is heel vriendelijk, net zoals het animatieteam. De mensen achter de receptie daarentegen zijn heel onvriendelijk. Rhodos is een prachtig eiland, maar dit hotel heeft wel wat een domper gezet op onze vakantie. Wij zouden dit hotel aan niemand aanraden.

prima hotel

belske
16-10-2017

simpel maar goed. Geen grand luxe , maar degelijk , zeker voor die prijs. Voor ons was het personeel zeer vriendelijk en gedienstig , Zelfs de patron en moeder des huizes waren zeer vriendelijk. Denkelijk volgend jaar terug , zeer goede uitvalsbasis om eiland te verkennen.

Gereisd Met partner in september 2017

Fantastisch hotel verblijf meer dan interessant.

Andy Matheij
9-8-2017

Het is geweldig om mee te maken hoe het personeel van een hotel het de gasten naar de zin probeert te maken en daar wonderwel ook nog eens in slaagt , het is een hotel waar je graag voor terugkomt omdat je er niet alleen een vakantiegevoel hebt maar ook een huiselijk gevoel , wij kunnen dit hotel dan ook voor iedereen aanraden als je op zoek bent naar een beetje geluk.wij gaan dit jaar 2017 in ieder geval terug met 4 personen waarvan ik zeker weet dat ze met een glimlach op hun gezicht nog lang zullen terugdenken aan was ik maar weer in hotel lymberia.

de kamers waren perfect schoongemaakt een pluim

ja. witteveen
9-5-2017

Onze schoondochter en zoon waren er 14 dagen eerder dan wij zij heeft een paar in hetziekenhuis gelegen ze hebben s,nachts voor haar een ambulance geregeld. Wij kregen nog voor hun allebei een kadootje mee heel attent

Gereisd Met partner in juni 2016

• VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1.5 km, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• FitnessAerobics
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lymberia in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lymberia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.