Hotel Lagonas Beach

6.7VoldoendeScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Lagonas Beach

• 7Alex 01-10-2014

Eenvoudig appartement op mooie plek

Alle kamers hebben zeezicht. Eind september hadden wij geen/nauwelijks muggen. 6x per week schoonmaak + schone handdoek. Goede bedden; keuken met koelkast, vriesvak, waterkoker en kookplaat, weinig serviesgoed; geen douchegordijn, dus natte vloer. Prima ontbijtbuffet. Dinerbuffet met 2 soorten vlees + groente + pasta/rijst/aardappelen + griekse salade + dessert. Personeel spreekt goed Engels. Bus naar Rhodos-stad elke 20 minuten, halte vlakbij. Aan overkant vd weg stopt bus naar Lindos.

• 9jitka12-09-2014

hotel se nám moc líbil.

Byli jsme nadšeni z tohoto hotelu. Blízko pěkné písečné pláže a průzračného moře. Jezdíme za takovou vodou v lednu do Karibiku. Vrátili jsme se před týdnem a bylo tam vedro. V hotelu je funkční klimatizace a paní majitelka výborně vaří. Každý den byl výběr z masa/kuře, vepřové plátky, uzené maso/ a haldy zeleniny, zapečené těstoviny, Z okna a balkonu jsme měli vyhlídku na moře. Je pravda, že je vyprahlá země. To je však v tuto dobu zde normální. Pokoj byl každý den uklizen a dokonce převlékáno. Kousek je bus zastávka do hlavního města a do Lindosu. Stojí to 2-3 EUR a do Lindosu jsme jeli už v půl 7. Ješte že tak. Když jsme se z Akropole vraceli, bylo tam v uličkách až na vrchol napěchováno. Hotel doporučuji.

• 6miloslav cihlář30-06-2014

stačilo

Hotelový pokoj s kuchyňkou, kde si uvaříte v konvici kávu, čaj. K tomu lednice a TV se 4 programy, které zrní. Sprchový kout by mohl být řešen lépe. Výhled na vyprahlou zemi se suchými trsy nějakých křovin a cesta na pláž jako k lomu

• 1Linda05-06-2013

Don't go here

Staff is very very unfriendly. I've never met people who are so unkind to their guests. You can't bring your own water or something to snack to the swimmingpool, even though it's an appartment conplex and not a hotel. One day I asked for a booking confirmatiom because we booked at the 'reception' for our friends to stay, and they were laughing and saying we are crazy to ask for a confirmation. They don't care at all and said we had to look for another appartment. This is crazy. Don't book here. Im sure there are more appartments with very nice staff. You don't feel welcome here.

• 7Melvin Veenstra14-08-2009

bezint eer gebegint

Wij waren van 6 augustus tot 13 augustus 2009 te gast in Lagonas Beach Hotel. De kamers zijn goed van prijskwaliteit, maar de badkamer (douche) is niet prettig. Tijdens het douchen valt het water zomaar weg en dan kun je 10 minuten wachten tot je weer water hebt. De douches zijn klein en geen prettig douchegordijn, dit zorgt voor wateroverlast in je 'badkamertje'. De service laat veel te wensen over. Om de dag werden de handdoeken verschoond, echter hebben wij 4 dagen met 2 handdoeken per persoon moeten doen. Bij navraag werd er gezegd dat de wasserette kapot was. Het ontbijt is karig: 2 witte bolletjes, jus en koffie en/of thee. Het avondeten is minimaal. Wij raden af om halfpension te nemen, daar je voor een prikje lekker kunt eten in Faliraki, Famous Stars of Greek Familie Restaurant om de hoek. BV 3-gangen diner voor 2 personen met 2 drankjes 30 Euro. Personeel spreekt geen Engels, onvriendelijk en geen uitstraling. Mooi uitzicht, dichtbij strand en geen overlast van het centrum.

• 7Petra24-07-2009

eenvoudig en gezellig

hotel lagonas beach op het eerste gezicht niet zo, maar na kennis gemaakt te hebben met de eigenaresse en de rust ervaren te hebben, top ! De eigenaresse vertelde veel over het eiland en de bijzonderheden van de streek, dus een persoonlijke benadering toch heel wat anders dan de zgn "luxere hotels"!

• 9M28-07-2008

Lagons Beach/Faliraki

Bardzo przyjemny, rodzinny hotelik polozony blisko morza i piaszczysto-zwirowej plazy. Bardzo blisko centrum miasteczka, ktorym znajduje sie mnoswto barow, dyskotek i sklepow. W poblizu przystanku autobusowego, z ktorego kursuja autobusy do Rodos i Lindos.

• 7casteleijn11-07-2008

nette accomodatie centraal gelegen

wij zijn van 24/6 tot 30/6 geweest aanbieding voor 119 per persoon. ik moet zeggen dan is dit n lot uit te loterij vond, want netjes elke 2 dagen schone handdoeken klein maar net zwembad met voldoende ligbedden.ik vind alleen wel als je gewoon de volle mep moet betalen voor 8dagen vind ik het maar gewoontjes.het centrum is geweldig en uit gaan kun je daar zeker.maar omdat het n klein stukje lopen is heb je geen last van de muziek of mensen.

aanrader is om waterschoentjes meetenemen want er liggen hele grote stenen in het water en dat is heel vervelend als je daar je eigen aan openhaald

bushalte is 50meter ofzo dus dat is super dichtbij en vanaf het vliegveld is het 20minuten met het trasfer busje

ohja alle balkons hebben zee zicht alleen met n dorre tuin ervoor wel lekker rustig en je komt helemaal bij.alleen waardoor je dus savonds wel overdaad last hebt van muggen. dus houd je deur dicht of neem airco of spray je helemaal achterover lol.

groet van n tervrede klant

• 7marieke09-08-2007

Leuk hotel met zwembad en aan het strand. Eten in het hotel is , maar drankjes zijn prima en te betalen. Schoonmaak van de kamers om de dag. Bushalte op loopafstand naar Rhodos stad.

Hotel Lagonas Beach info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV