Hotel Lagonas Beach

Hotel Lagonas Beach
6,6

5 reviews over Hotel Lagonas Beach in het Nederlands

Eenvoudig appartement op mooie plek

Alex
1-10-2014

Alle kamers hebben zeezicht. Eind september hadden wij geen/nauwelijks muggen. 6x per week schoonmaak + schone handdoek. Goede bedden; keuken met koelkast, vriesvak, waterkoker en kookplaat, weinig serviesgoed; geen douchegordijn, dus natte vloer.

Prima ontbijtbuffet. Dinerbuffet met 2 soorten vlees + groente + pasta/rijst/aardappelen + griekse salade + dessert.

Personeel spreekt goed Engels. Bus naar Rhodos-stad elke 20 minuten, halte vlakbij. Aan overkant vd weg stopt bus naar Lindos.

bezint eer gebegint

Melvin Veenstra
14-8-2009

Wij waren van 6 augustus tot 13 augustus 2009 te gast in Lagonas Beach Hotel. De kamers zijn goed van prijskwaliteit, maar de badkamer (douche) is niet prettig. Tijdens het douchen valt het water zomaar weg en dan kun je 10 minuten wachten tot je weer water hebt. De douches zijn klein en geen prettig douchegordijn, dit zorgt voor wateroverlast in je 'badkamertje'. De service laat veel te wensen over. Om de dag werden de handdoeken verschoond, echter hebben wij 4 dagen met 2 handdoeken per persoon moeten doen. Bij navraag werd er gezegd dat de wasserette kapot was. Het ontbijt is karig: 2 witte bolletjes, jus en koffie en/of thee. Het avondeten is minimaal. Wij raden af om halfpension te nemen, daar je voor een prikje lekker kunt eten in Faliraki, Famous Stars of Greek Familie Restaurant om de hoek. BV 3-gangen diner voor 2 personen met 2 drankjes 30 Euro. Personeel spreekt geen Engels, onvriendelijk en geen uitstraling. Mooi uitzicht, dichtbij strand en geen overlast van het centrum.

eenvoudig en gezellig

Petra
24-7-2009

hotel lagonas beach op het eerste gezicht niet zo, maar na kennis gemaakt te hebben met de eigenaresse en de rust ervaren te hebben, top !

De eigenaresse vertelde veel over het eiland en de bijzonderheden van de streek, dus een persoonlijke benadering toch heel wat anders dan de zgn "luxere hotels"!

2008

nette accomodatie centraal gelegen

casteleijn
11-7-2008

wij zijn van 24/6 tot 30/6 geweest aanbieding voor 119 per persoon. ik moet zeggen dan is dit n lot uit te loterij vond, want netjes elke 2 dagen schone handdoeken klein maar net zwembad met voldoende ligbedden.ik vind alleen wel als je gewoon de volle mep moet betalen voor 8dagen vind ik het maar gewoontjes.het centrum is geweldig en uit gaan kun je daar zeker.maar omdat het n klein stukje lopen is heb je geen last van de muziek of mensen.

aanrader is om waterschoentjes meetenemen want er liggen hele grote stenen in het water en dat is heel vervelend als je daar je eigen aan openhaald

bushalte is 50meter ofzo dus dat is super dichtbij

en vanaf het vliegveld is het 20minuten met het trasfer busje

ohja alle balkons hebben zee zicht alleen met n dorre tuin ervoor wel lekker rustig en je komt helemaal bij.alleen waardoor je dus savonds wel overdaad last hebt van muggen. dus houd je deur dicht of neem airco of spray je helemaal achterover lol.

groet van n tervrede klant

2007

Leuk hotel met zwembad en aan het strand. Eten in het hotel is , maar drankjes zijn prima en te betalen. Schoonmaak van de kamers om de dag. Bushalte op loopafstand naar Rhodos stad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lagonas Beach in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lagonas Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lagonas Beach scoort een 6.56 uit 10 op basis van 9 reviews.