Hotel La Marquise

Hotel La Marquise
9,6

22 tips over Hotel La Marquise

Paul, 4-9-2016
Maak de wandeling langs de verschillende stranden naar de thermen van Kallithea. Prachtig.
ine.1, 9-5-2016
Huur een auto en ontdek het zuiden van het eiland , rustig en mooi.
patrick, 3-6-2015
De thermen kalithea is mooi en een bezoekje waard daar het maar 3 km van het hotel is

We hebben een aantal aanbieders voor La Marquise voor je op een rij gezet:

Ina Roestenberg, 14-5-2015
Ik had all inclusive geregeld. Leuk was de optie om ook gebruik te mogen maken van de andere restaurants.
Hendrickx-Buytaert, 14-10-2014
Met de taxi naar Faliraki (veel toeristenwinkeltjes) kost u 5 euro (bus pp 2,20 euro). Rhodos met de bus 2,20 pp en taxi 15 euro. Bij halfpension kan je je avondmaal 's middags nemen en zodoende eens Rhodos bij avond gaan verkennen (en eten in een Grieks restaurantje).
Cools kimberly, 28-7-2014
Vraag op voorhand eens wat in All Inn zit! Zodat je niet voor verrassingen komt te staan als je je reking krijgt. Niet alles is in All Inn inbegrepen, omdat je in het hotel ook half en vol pension kan boeken.

Charles en kathleen, 16-6-2014
Neem zeker eens de bus naar rhodos stad, een echte aanrader.
M. Dubbelman, 2-6-2014

Doe ook eens een excursie met een taxi. Je ziet meer en hoort meer dan met de geregelde excursies via een touroperator. Deze is te regelen via het resort.

De oude stad Rhodos, Lindos, Filermos en Failiraki zijn zeker een bezoek waard.

All inclusive is zeker een overweging waard t.o.v. halfpension. Je verblijf loopt anders qua drankjes (prijs) op.

beoordeel, 29-3-2014

Bezoek de thermen eens in Kalithea, echt de moeite. Ga niet naar Faliraki zelf, valt niets te zien, enkel souvenir winkeltjes. Kalithea is maar 5 minuutjes met de bus. Ga in het hotel zelf niet eten in het thema restaurant aan het zwembad, was niet echt de moeite. Ze boden ons wel alternatief aan, dus service prima.

Wyckmans-Savels, 1-11-2013
Rhodos stad op een 10 tal km afstand van het resort,gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. De bus stopt vlak bij de uitgang van het resort.

We hebben een aantal aanbieders voor La Marquise voor je op een rij gezet: