Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kriamos Blue voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
WTC.nl
WTC.nl
Traveltroef
Traveltroef

1 review over Hotel Kriamos Blue in het Nederlands

Wij kwamen op zondag 7 oktober om 22.00 uur aan in hotel Kriamos Blue aan, wij verbleven daar voor 15 dagen all in, bij aankomst was er geen eten meer en voor ‘n flesje water moest je wachten tot de volgende dag het winkeltje open was dan kon je dat daar kopen, de kamer die we geboekt hadden was ‘n superieur room, die was nieuw maar nog niet af, het eten was gewoon verschrikkelijkslecht en iedere dag het zelfde en zeer slecht berijd, gewoon varkens voer, ook de drank voor zover je die al kon krijgen was uitermate slecht, oploskoffie in ‘n papiere bekertje die je aan de minidebat moest halen, je moest in de rij aansluiten voor ‘n drankje b.v. thee of koffie of ‘n biertje, de all in was zeer beperkt en de kwalitijd zeer slecht, alle tafeltjes werden met een en de zelfde doek afgevegen, ook de kamers werden slecht schoongemaakt, geen enkele enterteenment , de meeste gasten gingen ergens anders eten zo slecht was het, Nooit meer.

Gereisd met partner in oktober 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kriamos Blue in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kriamos Blue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.