Hotel Kouros Exclusive

6 reviews over Hotel Kouros Exclusive

• 2019
    8Loy en Nikki04-06-2019

Is fantastisch, maar liever jaar 2020

We zijn hier 30 mei 2019 aangekomen laat in de avond. Volgende morgen werden we wakker van bouwvakkers. Want het kouros exclusive hotel is bezig met hun uitbreidingen. Dus je wordt rond (lokale tijd) een uur of 7:30 wakker gemaakt door geboor, harde gepraat van de bouwvakkers. Maar goed tijd om te gaan zwemmen, maar daar zijn ze helaas ook bezig met een uitbreiding dus rust heb je niet. En het lijkt dat ze 7 dagen aan het klussen zijn hier. Wat wij jullie aanraden is om een jaar te skippen. Hopelijk is het volgend jaar klaar. Wat wij heel vervelend vinden is dat touroperator op hun website dit niet hebben aangegeven. We hadden ze hierop aangesproken, maar ze wisten van niks terwijl de bouw aantal maanden was begonnen. Wat wel gezegd moet worden, de kamers zijn top (met een dingetje hier en daar wat los zit), vriendelijke personeel en heerlijk eten als je half pension neemt. Gewoon heel mooi hotel alleen jammer van het geklus.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Rosier20-10-2018

Kleinschalig, maar supetluxe hotel.

Top hotel. Kleinschalig en gerund door een echtpaar die hart voor hun gasten hebben. Zeer lux en ongelofelijk ontbijt. Te veel om op te noemen. Op loopafstand van vele restaurants en winkeltjes! Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

9Hillery18-11-2017

Ga! Geniet!

Wat een droom, prachtig zwembad, hangmatten, ligkussens, zithoekjes, fantastisch wisselend (Italiaans) dagmenu, verse visvangst, heerlijke wijnen. Tot in detail, alle luxe aanwezig. Niet alles helemaal strak geregeld, mijn “lievelingssalade” aan het zwembad smaakte elke dag volledig anders (van mwah - heeerlijk), niet alle kamers strak afgewerkt (de onze wel). Stad zelf is erg touristisch. Veel restaurants met geplastificeerde menukaarten met gefotografeerde gerechten. Tip: huur een auto en ga op pad. Zelfs op Rhodos zijn er plekken te vinden die niet massaal bezocht worden. De eigenaar van het hotel kan je veel aanbevelen. De obers: jong, internationaal, maar willen alles voor je doen. Dus: gaan. Niet via touroperator boeken, “gewoon” de eigenaar zelf bellen. Zijn woorden. Geniet van dit paradijsje!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Marije19-04-2017

Super mooi boutique hotel!

Wij hadden een grote kamer met 2 balkons. De kamers waren groot en schoon . Prachtig ingericht.

Minpunt: Het eten is aan de prijzige kant in het hotel en we hebben de pool boy een dikke fooi gegeven aangezien die zich de gehele dag een slag in de rondte werkt in de brandende zon. Ontbijt: Weinig keuze

Soms te weinig zonnebedjes.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Moniek13-06-2016

Geweldig mooi hotel

Geweldig mooi gedecoreerd hotel. De eigenaars zijn vriendelijke mensen en zijn bereid je met alles te helpen. Transfer kan door hun geregeld worden. Het bijbehorend restaurant serveert heerlijke gerechten. Ook de staff is vriendelijk en behulpzaam.Het hotel ligt in een omgeving waar niet veel te doen is maar is een paradijsje voor rustzoekers, mede ook omdat het een adulthotel is. Het hotel is gedecoreerd door de eigenaresse en is zeer stijlvol.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Michelle12-06-2016

Fantastisch, echt een aanrader!

Het is een heerlijke plek waar wij echt 10 dagen tot rust kwamen, het personeel is vriendelijk en de kamer was heerlijk. Het is een rustige omgeving (wij waren ook aan het eind van het seizoen). Kortom we hebben genoten, het is trouwens voordeliger om los te boeken en bij het hotel zelf. Het is niet geschikt voor kinderen, dit was voor ons ook een bewuste keus. We gaan zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2015

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk