Tijdelijk €25 aanbetaling

5.3MatigScore uit 30 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hercules voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

30 Reviews over Hercules

• 5Marlies21-09-2022

Onvriendelijk, gedateerd, gehorig. Gunstige liggin

Ligging is prima, 4 minuten lopen nasr het strand. Kamer , oudbollig. Douchen is lastig. Je moet de sproeier vasthouden. Verder wordt heel de vloer nat, hoezeer je je best ook dit om dit te voorkomen. Eigenaresse is een pin, snauwt en grauwt. Savonds is er in de receptie niets te drinken te krijgen. Oudere meneer loopt daar rond om alvast de tafels te dekken. Zit dan zelf tv te kijken. Snauwt naar je als je op de bak zit. Even dacht ik dat hij me ging slaan, kwam dreigend op me afgelopen. Ik zou dit hotel niet aanraden als je vriendelijk ontvangen wilt worden. Verder is het zeer gehorig.

• 6Lola18-09-2019

Prima voor een budget vakantie!

Hercules heeft een fijne ligging, 3 min vanaf het strand, 10 min vanaf het centrum. Mini markets, ATM en bushalte in de buurt. Fijn, schoon en rustig zwembad. Lekker ontbijt, wel iedere dag hetzelfde. De kamer was een verschrikking. Een bed van 120x200, een mini badkamer, lekkende wc en een douche die na 1 min douchen alles blank doet staan. De toiletborstel die er stond was zo ontzettend goor, we vroegen een nieuwe, kregen er één met iets minder kak er aan. Geen schone handdoeken, geen roomcleaning. Het balkon was wel fijn ruim. Veel ouderen in het hotel. Heerlijk eten in het restaurantje bij het zwembad. Aanraders in de omgeving; Anthony Quinn’s Bay en Ladiko zijn prachtige stranden vlakbij (met auto of taxi), Lindos heeft ook een mooi strand en schattig wit dorpje met smalle straatjes. Dineren is het áller lekkerst bij Acropolis (3 x geweest) en La Esquina in het centrum van Faliraki. Rhodos Old Town is in de avond ook super leuk!

• 1Ymkje09-09-2019

Vreselijk!!

Zeer slecht! Ons verblijf in hotel Hercules was een hele ervaring. We werden ontvangen door de eigenaresse bij de receptie. Die was niet bepaald aardig. Daar werd al gelijk verteld dat we geen geüpgrade kamer kregen want dan moesten we €30 per nacht extra betalen.

Toen we in onze kamer kwamen schrokken we van het kleine bed. Dit was meer een 1 persoons bed i.p.v. een 2 persoons. De badkamer was ook erg klein en alles in de badkamer lekte. Ook de wc het afvoerwater liep over de tegeltjes. De eerste 2 nachten hebben we onder onze badhanddoeken geslapen want we hadden geen dekens op onze kamer. De koelkast wou niet helemaal dicht waardoor hij nauwelijks koelde. De vrouw van de receptie schreeuwd om niets tegen haar personeel en klanten. (Vaak te horen tijdens het ontbijt) Op onze laatste ochtend stond de eigenaresse ineens bij ons in de kamer om 7:20. Daar schrokken we enorm van waarna ze de deur snel dicht sloeg. Kortom nooit weer!!

• 8Veerle21-08-2019

Heel goed voor de prijs!

Hier voor 8 dagen verbleven. Kleinschalig hotel maar hartstikke prima! Een goede prijs/kwaliteit verhouding. We hadden alleen ontbijt, dit was een prima ontbijt. Ei, brood, cake, fruit en groente, alles erop en eraan. Hotel was heel goed, kamers klein maar genoeg ruimte, veroudert maar netjes. Kleine badkamer maar goed te doen. Ik had door de reviews een beetje angst voor de ´onaardige´ en ´schreeuwende´ eigenaresse. Maar dit valt zooo mee! Ze lijkt op het eerste gezicht een beetje bot, maar praat wat met haar en je komt erachter dat ze aardig is. Hotel is dichtbij strand en 10 minuten lopen naar het centrum van Faliraki. Bus naar Rhodos pakken is te doen. Maar bussen komen niet op tijd of rijden door, ik raad aan om een auto te huren wil je het eiland zien. Al met al een goed verblijf voor de prijs!

• 7Vera en Kevin18-08-2019

Zalig en rustig familie hotel

Wij hadden een heel aangename week. Het is een rustig familie hotel . Wij hadden een kleine basic kamer. Maar stoorde ons totaal niet. Personeel is heel vriendelijk. Airco is 42 euro voor een week. Handdoeken moet je wel meenemen. Je krijgt er bij aankomst op de kamer. Maar voor zuivere moet je bijbetalen. Wij hadden half pension en het eten is er super. Het restaurant wordt uitgebaat door de ouders van de eigenaares van het hotel. Zeer lieve mensen en de moeder kookt fantastisch op grootmoeders wijze. Alle gerechten zijn vers, de groenten en kruiden komen uit eigen tuin. Je kan er ook gewoon gaan dineren en gerechten kiezen van de kaart en zeker niet duur en ook super lekker. Zwembad is niet heel groot, wel proper en altijd een ligbedje vrij en heel rustig. Als je een rustige omgeving en niet te drukke hotel zoekt is het een aanrader. Centrum en strand ligt op wandelafstand (10 min wandelen). Wij gaan zeker nog eens terug

• 9Janssen13-08-2019

Zeer goed

Beneden verdieping pas gerenerveerd. We zaten dus op gerenerveerde kamer. Goede bedden, airco tegen betaling. Ong. € 7 p.d. kluisje op kamer. Dagelijks schoonmaak. mooie badkamer. Ontbijt elke dag hetzelfde maar voldoende. Vriendelijke en behulpzame mensen. Eten eigen restaurant is goed. Zwembad prima voor even zwemmen. Niet heel groot maar wordt dagelijks schoon gemaakt en gecontroleerd. Dichtbij strand gekleed of andere kant op naturistisch en centrum. Daar ook verhuur auto scooters. Bus vlakbij voor naar rhodos stad. Of de haven boottaxi of boot excursies. Geen geluidsoverlast. Via haven langs strand lopen voor heerlijke taverne.

• 6Bert en Femke14-07-2019

Heerlijk

De ligging is perfect snel bij restaurants en het strand. Het eten bij het restaurant van het hotel is ook erg goed. Ze zijn behulpzaam van het hotel en lief voor onze kleine meid. De kamers zijn erg verouderd,de douche erg klein(douche zelf was prima), de bedden van onze kamer waren echt verschrikkelijk( veren zaten in de ochtend als afdrukken in je lichaam) en het baby bedje viel uit elkaar. Ondanks dat, hebben we een heerlijke vakantie gehad en auto huren via het hotel is een aanrader.

• 1Jennifer Egert16-06-2019

Nie wieder!

Man kann nichts positives zu diesem Hotel sagen. Bitte nicht buchen sonst ist euer Urlaub versaut!

• 8Linda27-07-2018

Prima

Simpel klein hotel, rustig. Goede ligging. Schoon en vriendelijk personeel. Kleine kamer, erg kleine badkamer!! Bed/ handdoeken vaak verschoond. Tevreden

• 7Judith en Lois13-06-2018

Prima hotel als je budget niet zo hoog is ;)

Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding. Simpele kamer, wel erg hard bed. Badkamer prima, wel een grote natte bende na het douchen. Airco tegen betaling, werkt wel goed. Groot balkon met een tweezitje. Meneer aan de receptie super aardig, mevrouw wat minder en loopt de hele dag te schreeuwen... zwembad is lekker, goeie bedjes bij het zwembad en super loopafstand naar de zee. 10-15min lopen naar het centrum, wat in de avond erg gezellig is met leuke bars en restaurants. Ontbijt basic, met brood, yoghurt, kaas en ham, een eitje en cake.

Hotel Hercules info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Faliraki - Ladiko, 851 00