Aparthotel Gregory Peck

72 reviews over Aparthotel Gregory Peck

• 2019
    8Bas03-07-2019

Leuke plek. Lekker stil

Lekker stil schone ruime kamers Mooi uitzicht Ruim balkon. Leuke eigenaar en personeel

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    4suze veenstra09-10-2018

nooit meer

nooit weer naar dit verblijf wat een vreselijke man als er iets is wat hem niet bevalt dan is het een tiran meerdere malen touroperator gebeld zelfs de dames van touroperator hebben het helemaal gehad met stefanos hij behandeld de hardwerkende schoonmakers als oud vuil en als je niet bij hem wat eet groet hij je zelfs niet meer deze vakantie die zo mooi had moeten zijn heeft een hele nare nasmaak

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 7Mevr. Van Veen08-10-2018

Geweldige vakantie!

Het was net als vorig jaar weer een fijne vakantie! We komen hier zeker terug! Geweldige ligging gelijk aan het strand!

Gereisd met partner in september 2018

• 1An29-09-2018

Nooooit weer!!

Wat een nare man Stefanos...Mensen voor ons hadden de eindafrekening niet voldaan en daarom kregen wij geen kluis?! Wij " hollanders " waren een probleem. Wanneer je hier geen airco of je kluisje gebruikt, moet je de sleutels en de bediening van de airco inleveren anders betaal je voor beide 7.50 per dag. Hij is wel zo gemeen om de bediening en de sleutels in je kamer te laten liggen..Wanneer je niet dagelijks daar eet of drinkt,wordt je niet meer gedag gezegd. De ellende begon pas echt toen wij een koffer van de buren in ons appartement bewaarden op hun vertrekdag. Hij laat mensen willekeurig bedragen betalen om de kamer bij te boeken op de dag van vertrek. Wij moesten vanaf nu maar voor 4 personen gaan betalen en werden gewoon uitgescholdendoor hem en zijn vrouw waar meerdere gasten getuige van waren.Personeel is doodsbang voor de baas. Deze man is een tiran, en wil het de gasten alleen naar de zin maken als ze voldoende hun portemonnee trekken en anders niet.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 10gerrit28-09-2018

als het kon was ik er morgen weer

ligging is fantastisch fijn zandstrand geen kiezels goede matrassen!

neem een melita filterhouder mee! is enkel een waterkoker . en iets tegen de muggen .

mensen daar doen echt hun best om alles naar uw zin te maken en echt heel vriendelijk en trek u niets aan van de azijnzijkers waren en zijn echt heel vriendelijk.

ga hier gerust naar toe en laat u zich verwennen

Gereisd met partner in september 2018

• 10Fam Jansen13-08-2018

fantastisch

Optimale ligging. Het personeel en eigenaar behulpzaam en vriendelijk. Appartementen zijn schoon en alle keukenapparatuur aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Laura12-08-2018

Geweldig!

Wat een prachtig appartement. Wij kregen bij aankomst te horen dat ons appartement nog niet beschikbaar was. We kregen voor de eerste dagen een hotelkamer die prachtig was gerenoveerd. Na twee dagen konden we in ons geboekte appartement. Deze had een verouderde inrichting maar was schoon. Het ontbijt was prima en het appartement ligt op een prima afstand van het centrum faliraki waar van alles te doen is. Wij zijn ook een dag naar Rhodos stad geweest. Met de bus (die stopt bij Apollo hotel) ben je voor €2.40 in Rhodos stad. Wij hebben geen gebruikt gemaakt van het zwembad omdat de zee zo aangenaam was. 1x problemen gehad met het bed, was erg hard. Dit aangegeven aan de eigennaar en binnen het uur was het opgelost!

Kortom een top vakantie als je van zon zee en strand houd en af en toe de drukte op wil zoeken. Wil je dit niet zit je hier ook prima! En een gastvrij appartementencomplex.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9sissy, pascal en andy04-08-2018

Droomplek, wij hadden nieuwe kamer incl. ontbijt

Eigenlijk zou ik gregory peck liever geheim houden, wij komen hier al voor de 4e keer. De locatie is geweldig, deze plek voor dit geld is echt super. Je mag gebruik maken van het zwembad en de bedjes van hotel apollo wat naast gregory peck ligt. Zwembad is schoon en erg mooi gelegen. De gastvrijheid van Stefanos en zijn hele gezin is hartverwarmend. Tel daar boven op de service van de kamermeisjes, de barmannen, de klusjesman en de beachboys en je kan relaxed genieten van je vakantie. Naast gregorpy peck zit restaurant stefanos daar kan je heerlijk eten en is een droomlocatie. In t dorp is ook genoeg te eten/te beleven. De zee is altijd rustig door de aflandigge wind en de bodem loopt geleidelijk af en is ideaal voor kids. zandstrand. uitstapjes kan je genoeg maken, kalithea, 7 springs, lindos, rhodosstad, vlindervallei, auto huren is goed te doen, bushalte is dichtbij en goedkoop. aanrader; restaurant something different/glasbottomboat

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Jan & Elly02-07-2018

in één woord: Fantastisch!....

Vanwege onze geweldige ervaringen in 2017, terug naar Gregory Peck in 2018. Was ons verblijf in 2017 al een succes, 2018 deed daar niet voor onder!. Dit jaar zelfs uitgebreid met ontbijtmogelijkheid. Wat een service, vriendelijkheid, gastvrijheid in deze "gouden driehoek": op amper 100 meter van elkaar fijn appartement, gezellige beachbar (heerlijke griekse gerechten en drankjes) en (prachtig-) strand. op korte loopafstand het gezellige Faliraki en zelfs kan gebruik worden gemaakt van het naastgelegen prachtige hotelzwembad! Toen mn vrouw ziek werd, zijn we werkelijk fantastisch geholpen door het eigenaarsechtpaar. Geen moeite was hen en hun staff teveel. Wat een vriendelijkheid, meelevendheid en service... en dan te bedenken, dat het economisch klimaat in Griekenland best nog onder druk staat! Niets van te merken, men wilde ons vooral laten relaxen! Dikke 10 van ons dus en aanrader als je van kleinschaligheid en gezelligheid houdt

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Joke en Ina01-07-2018

Ik hoop na verbouwing op beter

De locatie is geweldig. De Appartementen die aan ons verhuurd zijn zijn nog niet af. Keukenkastdeurtjes ontbreken, nergens haakjes of handdoekrekjes om iets op te hangen. Douche geen douchewandje of douchegordijn waardoor alles kletsnat iedere keer na het douchen en er nietsontziende was van dweil of mop om het droog te maken aanwezig. Geen zonwering of iets dergelijks voor de ramen het was erg warm in appartement en airco kost € 7.50 per dag. En aangrenzend aan ons appartement zijn nog twee appartementen in aanbouw waar flink aan gewerkt wordt tijdens ons verblijf. Ik vind wel dat de familie die het complex runt toch hun best doen om er een mooi complex van te maken. Terras en bar zag er geweldig uit en eten was ook goed.

Gereisd met vrienden in juni 2018

1 tip over Aparthotel Gregory Peck

• P.Looijenstein, 11-06-2015 Rapporteren

Het zitgedeelte en de bar zijn reeds nieuw en de eigenaar gaat volgend jaar de appartementen aanpakken dus dat komt allemaal goed.

2 vragen over Aparthotel Gregory Peck

• J karst, 27-07-2016 Rapporteren

koffie

Is er een koffiezet apparaat in het appartement

• Savannah, 24-08-2012 Rapporteren

Lawaai?

Ik lees dat er aardig wat lawaai is door naastgelegen hotel. Tot hoelaat gaan die door 's avonds? Is het echt zo lawaaierig? Wij gaan aanstaande donderdag heen.

Savannah, 04-09-2012

Inmiddels zijn we er bijna een week en hebben geen last van het naast gelegen resort (muziek stopt om 11 uur) maar wel van de bar die net is gemaakt. De muziek begint 's ochtends om half 10 (op disco volume) en gaat als je pech hebt half 2 's nachts pas uit.

Esther, 27-08-2012

Wij zijn er nu en merken niks van dat 'lawaai' ?

Aparthotel Gregory Peck info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats