7.9GoedScore uit 102 reviews

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Grecotel Lux Me Dama Dama

Ontsnap naar het paradijs bij Grecotel Lux Me Dama Dama, waar de azuurblauwe zee je begroet en de zon altijd lijkt te schijnen. Met directe toegang tot het strand en twee schitterende zwembaden, is dit de ultieme plek om te relaxen en te genieten. Laat je verrassen door de luxe en de onberispelijke service op deze droomlocatie.

Grecotel Lux Me Dama Dama

De Ligging

Grecotel Lux Me Dama Dama ligt idyllisch buiten Faliraki, direct aan de zee, waardoor het een ideale keuze is voor strandliefhebbers en gezinnen die op zoek zijn naar een rustig verblijf. Het resort ligt ongeveer 3 km van de toeristische hotspots van Faliraki, waardoor je het beste van beide werelden hebt: rust en toegang tot lokale attracties. Het centrum van Rhodes ligt op ongeveer 12 km afstand, perfect voor daguitstapjes en het verkennen van historische bezienswaardigheden. Voor vakantiegangers die op zoek zijn naar winkels of lokale eetgelegenheden, deze zijn al op 200 m van het resort te vinden. De luchthaven van Rhodes (RHO) bevindt zich op een comfortabele afstand van 18 km, waardoor aankomst en vertrek naadloos verlopen.

Het hotel en de faciliteiten

Bij Grecotel Lux Me Dama Dama draait alles om luxe en comfort. Het hotel biedt 307 kamers die een gevoel van welbehagen uitstralen. Voor wie meer ruimte zoekt, zijn er 44 bungalows beschikbaar die extra comfort bieden. Het hotel is uitgerust met faciliteiten die aan alle behoeften voldoen, waaronder meertalig personeel bij de receptie, gratis Wi-Fi, en faciliteiten voor rolstoelgebruikers. Er zijn 6 restaurants en 2 bars, waaronder een wijnkelder en een strandbar. Voor vermaak zijn er 3 zwembaden, inclusief een kinderbad en een zwembad met een waterglijbaan, omringd door een zonneterras, tuin en palmbomen. Actieve vakantiegangers kunnen genieten van het sport- en fitnessaanbod, watersporten en een fitnesscentrum.

Eten en drinken

Grecotel Lux Me Dama Dama biedt een culinaire ervaring die even divers als heerlijk is. Met zes restaurants ter plaatse, waaronder buffet- en à-la-carterestaurants, is er voor ieders smaak wat wils. Proef de Italiaanse keuken, geniet van Aziatische gerechten of ga voor traditionele Griekse maaltijden. De all-inclusive Ultra formule betekent dat vakantiegangers kunnen genieten van ontbijt, lunch en diner in buffetvorm, evenals snacks, ijs en een selectie van lokale en internationale dranken. Twee bars, waaronder een gezellige strandbar, zorgen voor verfrissende drankjes en mooie momenten.

Goed om te weten

Rolstoelgebruikers kunnen gemakkelijk hun weg vinden in Grecotel Lux Me Dama Dama dankzij de aangepaste faciliteiten en toegankelijke kamers. Houd er rekening mee dat voor het diner in de restaurants een kledingvoorschrift geldt. Diverse betalingsmethoden worden geaccepteerd, waaronder American Express, Visa, AMEXCO, Diners Club en MasterCard. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

Faciliteiten

Adresgegevens

P.O.Box 426, GR-85100

Website

Grecotel Lux Me Dama Dama

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

• BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.