Hotel Evita

24 reviews over Hotel Evita

• 2019
    8Tineke27-10-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Hotel bestaat uit 8 gebouwen, gebouw 8 is het verste weg van het hoofdgebouw dus ook het rustigste. Wij zaten in het hoofdgebouw (1) en hadden dus alles (restaurant, zwembad, bar) bij de hand. Het eten is prima, je kunt ook heerlijk buiten eten. De kwaliteit van de drankjes daarentegen was slecht. Alleen in het restaurant in glas, verder (ook s avonds) alles in dunne plastic wegwerp bekers, ook de wijn die toch al niet best was. Kamer en badkamer waren prima, schoon en ruim. Jammer dat een plankje in de, toch al wat krappe, douchecabine ontbrak om je zeep en shampoo op te zetten. Tijdens ons bezoek waren er vooral gasten uit de Oostblok landen. Nederlanders zijn we niet tegengekomen. Fijn dat de bushalte voor de ingang van het hotel is. Voor een paar euro ben je in een half uur in Rhodos stad en in een uur in Lindos. Het naaktstrand is vanaf de achter ingang (bij gebouw 8) ca. 400 m lopen. Wel een hele klim terug of taxi bestellen.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Joeri27-09-2019

Feesthotel met gillende Polen en Engelse

Het eten Was super goed. De rest viel tegen! Alleen maar schreeuwende Polen en Engelse In de nacht. Wij hebben leuke vakantie gehad, maar zouden nooit meer terug gaan

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Anna21-09-2019

Geweldig

Het is een mooi hotel. Bedden waren heel goed. Hadden alleen een kamer dat je s’middags niet op het balkon kon zitten vonden we wel jammer.Trapje in het het zwembad mag meer tredens hebben vooral voor kleine en oudere mensen je kunt er bijna niet uit. Maar verders een geweldig hotel, gaan er zeker volgend jaar weer naar toe.

Gereisd met partner in september 2019

• 8niels kraai29-04-2019

Dikke Prima

het is een prima hotel op 25 minuten rijden van de luchthaven. de kamer zag er prima uit, dagelijkse wisseling van de handdoeken. Het bed was in orde. De douche/badcombinatie is voor de langere Hollanders wat aan de krappe kant, maar het is verder schoon en je kunt prima douchen. Tijdens ons 12 daagse verblijf prima ontbijt, lunch en diner, voor ieder wat wils en dagelijkse afwisseling. Vriendelijk personeel. Auto huren is aan te raden in het hotel. Prachtig eiland. Eet ook eens buiten de deur, zonder je lunchpakketje mee te nemen uit het hotel, of door de lege waterflesjes uit in de hotelbar te laten vullen. Onder het mom van 'Gun het eiland ook eens iets'. In April nog veel onderhoud en opbouw vanwege de start van het seizoen op Rhodos. Weinig Nederlandse bezoekers gezien in het hotel, veel Engelsen, Oost Europeanen en Israëli's. Allemaal even vriendelijk.

Your Evita Sun Resort Team, Hotel Manager, 06-05-2019

Dear niels kraai, Many thanks for your kind words following your recent stay with us at Evita Sun Resort. It’s a great pleasure to know that you fully enjoyed your holiday.

Positive comments from our guests are the greatest reward for us.

We are looking forward to the opportunity of welcoming you to our hotel again.

Sunny regards Your Evita Sun Resort Team

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Marjan23-08-2018

Super vakantie in een super hotel.

We hebben genoten van al het lekkere eten, de zwembaden en het personeel. De kamer was ook prima, elke dag schoon gemaakt en schone handdoeken. We waren in het hoogseizoen maar gelukkig was het niet nodig om heel vroeg een handdoek bij het zwembad neer te leggen. Als je om 9 uur kwam had je nog gewoon plek. We hebben een geweldige vakantie gehad in Evita sun.

Your Evita Sun Resort Team, Hotel Manager, 27-08-2018

Dear Marjan, Thank you so much for your review about Evita Sun Resort, we are delighted to see that you fully enjoyed an excellent stay with us.

Thank you for the kind comments about our customer service and team.

We look forward to welcoming you back in the future.

Sunny regards, Your Evita Sun Resort Team

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10D de Roo25-07-2018

Heerlijke vakantie , geweldig Hotel.

Heerlijke vakantie gehad in Hotel Evita op Rhodos. Eigenaren waren super vriendelijk. Kamer was ruim en schoon. Elke dag worden de kamers schoongemaakt. s,Ochtends een lekker ontbijtje. Wel een kwartiertje lopen naar centrum/strand maar vonden wij niet erg. Was nog wel rustig . Kregen gratis upgrade naar duurdere kamer. Hebben ons geholpen met auto huren. Grote kans dat we volgend jaar weer naar Hotel Evita gaan.

Your Evita Sun Resort Team, Hotel Manager, 31-07-2018

Dear D de Roo, Thank you very much for your valuable comments.

We are very happy in reading your enthusiastic words regarding your experience with us and to know that you had a memorable stay at our resort.

Thank you for mentioning the helpful staff that made your experience so great.

Entire team looks forward to the opportunity of welcoming you back soon again.

Sunny regards, Your Evita Sun Resort Team

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Lilian14-10-2017

Prima hotel..fijne vakantie gehad

Prima hotel. Kamers iedere dag schoon. Iedere dag schone handdoeken en schone lakens Prima prijs kwaliteit verhouding voor een all inclusive formule. Afstand naar het strand lopend te doen. Naar het centrum is een taxi wel nodig. Mijn klacht over de kwaliteit van de cocktails werd door de GM direkt goed opgepakt en daarna prima cocktails gehad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het klopt wel dat er savonds bij de poolbar veel te weinig zitplaatsen zijn .wij hebben een prima vakantie gehad. We bezochtrn dit hotel voor de 2e keer. Volgend jaar zullen we het hotel begin augustus bezoeken. Hopenlijk is de service en kwaliteit dan net zo goed als in het naseizoen en zijn er meer zitplaatsen beschikbaar op het terras.

Your SunConnect Evita Team, Hotel Manager, 18-10-2017

Dear Lilian, Thank you for your review following your recent stay at SunConnect Evita.

We are very pleased to read that we met your expectations and everything was to your entire satisfaction. Thanks for your positive words regarding our excellent value for money.

We enjoyed looking after you and we hope to welcome you back as soon as possible.

Kind regards

Gereisd met partner in september 2017

• 10Thera29-07-2017

Fantasties hotel

Een heerlijk hotel zeer vriendelijk en behulpzaam personeel erg schoon er wordt regelmatig schoongemaakt heerlijke coctails heerlijk eten we hebben genoten zeer zeker een aanrader korte afstand naar het strand centrum wel met een taxi volgende keer zeker weer dit hotel

Your SunConnect Evita Team, Hotel Manager, 31-07-2017

Dear Thera, It is so wonderful to hear that you loved our hotel so much and you found it comfortable and very clean.

We are very grateful for your praises and recommendation.

We will be very happy welcoming you back once again in our hotel.

Sunny regards,

Gereisd met partner in juli 2017

• 2Katrien14-07-2017

Zijn geld niet waard!

Modern hotel op afgelegen plaats. Helaas helemaal niet hygiënisch, totaal onderbemand en eten in een "refter" waar je haast niets durft aan raken, laat staan eten. Drankjes zijn er niet te drinken. Kamers worden niet gepoetst (kregen kamer zoals voorgangers ze achter lieten). Het was er echt vuil: lobby, refter, terras, zwembad, gangen... te weinig plaats bij het zwembad, er wordt letterlijk gevochten voor een ligstoel. Tussendoor geen snacks, zeker geen all in formule aangezien het eten echt niet te eten is: niet vers, altijd hetzelfde. Aan de receptie de ene klacht na de andere, aanschuiven in rijen, maar daar wordt gewoon mee gelachen. Is geen 4 sterrenhotel!!

Your SunConnect Evita Team, Hotel Manager, 19-07-2017

Dear Katrien, Thank you for being our guest and for choosing SunConnect Evita.

Our attentive and friendly team treats all of our guests courteously and with respect. We are very sorry if you have felt differently.

We apologize that we did not met all your expectations during your recent stay. Thank you for telling us about your perceptions. Honestly, we think that your comment is not a true reflection of the services we deliver daily to all our guests, however your constructive comments will certainly help us in our efforts to continuously improve our standards.

We hope to welcome you and restore your faith one day in the future.

Kind regards, Your SunConnect Evita Team

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 4Nathalie28-06-2017

Rhodos was super, maar hotel minder

Het hotel ligt ideaal gelegen. Op wandelafstand van het bruisende stadje Faliraki. Veel winkels, restaurants, clubs,.. Hotel daarintegen was een misvaller. Zeker geen aanrader. Aan de receptie waren ze zeer vriendelijk, maar wisten nooit van iets. Kwamen dag 1 toe, en kregen een kamer zonder bedden. De 2de kamer, kregen we met 2 kleine oude bedjes. De 3de kamer was een kamer met een oud versleten bed met een veel te zachte matras. Ook de badkamer was nog niet afgewerkt. De excuses die we kregen, waren omwille van het feit dat het een nieuwe blok was en deze nog niet af was. Na 1 nacht in het oude bed, kregen we door onze reis agente een nieuwe kamer aangeboden. Kamers werden nooit echt gekuisd. Niets in de minibar. Was all inclusive, maar konden gedurende de dag niets eten tussendoot. Ook de tapkranen van frisdrank werden door de dag afgesloten en enkel beschikbaar tijdens het eten. Gelukkig hadden we zelf veel gepland en waren we elke dag op stap om te genieten van het zalige Rhodos

Your smartline Protaras Team, Hotel Manager, 04-07-2017

Dear Nathalie, Thank you for honoring us with your recent stay at smartline Protaras and for sharing with other travelers a fabulous review.

Thanks for your nice words about our stunning culinary and location.

We are always glad to read comments and see good compliments as yours because we hardly work to give the best service to provide our guests and enjoyable holiday and now we have more determination to continue.

We hope to welcome you back in the not too distant future.

With best regards from Cyprus,

• Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Engels, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk