Hotel Evita

13 reviews over Hotel Evita in het Nederlands

Dikke Prima

niels kraai
29-4-2019

het is een prima hotel op 25 minuten rijden van de luchthaven. de kamer zag er prima uit, dagelijkse wisseling van de handdoeken. Het bed was in orde. De douche/badcombinatie is voor de langere Hollanders wat aan de krappe kant, maar het is verder schoon en je kunt prima douchen. Tijdens ons 12 daagse verblijf prima ontbijt, lunch en diner, voor ieder wat wils en dagelijkse afwisseling. Vriendelijk personeel. Auto huren is aan te raden in het hotel. Prachtig eiland. Eet ook eens buiten de deur, zonder je lunchpakketje mee te nemen uit het hotel, of door de lege waterflesjes uit in de hotelbar te laten vullen. Onder het mom van 'Gun het eiland ook eens iets'. In April nog veel onderhoud en opbouw vanwege de start van het seizoen op Rhodos. Weinig Nederlandse bezoekers gezien in het hotel, veel Engelsen, Oost Europeanen en Israëli's. Allemaal even vriendelijk.

Gereisd Met partner in april 2019
Your Evita Sun Resort Team, Hotel Manager, 6-5-2019

Dear niels kraai, Many thanks for your kind words following your recent stay with us at Evita Sun Resort. It’s a great pleasure to know that you fully enjoyed your holiday.

Positive comments from our guests are the greatest reward for us.

We are looking forward to the opportunity of welcoming you to our hotel again.

Sunny regards Your Evita Sun Resort Team

Super vakantie in een super hotel.

Marjan
23-8-2018

We hebben genoten van al het lekkere eten, de zwembaden en het personeel. De kamer was ook prima, elke dag schoon gemaakt en schone handdoeken. We waren in het hoogseizoen maar gelukkig was het niet nodig om heel vroeg een handdoek bij het zwembad neer te leggen. Als je om 9 uur kwam had je nog gewoon plek. We hebben een geweldige vakantie gehad in Evita sun.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Your Evita Sun Resort Team, Hotel Manager, Mon Aug 27 2018 07:07:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Marjan, Thank you so much for your review about Evita Sun Resort, we are delighted to see that you fully enjoyed an excellent stay with us.

Thank you for the kind comments about our customer service and team.

We look forward to welcoming you back in the future.

Sunny regards, Your Evita Sun Resort Team

Heerlijke vakantie , geweldig Hotel.

D de Roo
25-7-2018

Heerlijke vakantie gehad in Hotel Evita op Rhodos. Eigenaren waren super vriendelijk. Kamer was ruim en schoon. Elke dag worden de kamers schoongemaakt. s,Ochtends een lekker ontbijtje. Wel een kwartiertje lopen naar centrum/strand maar vonden wij niet erg. Was nog wel rustig . Kregen gratis upgrade naar duurdere kamer. Hebben ons geholpen met auto huren. Grote kans dat we volgend jaar weer naar Hotel Evita gaan.

Your Evita Sun Resort Team, Hotel Manager, Tue Jul 31 2018 09:21:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear D de Roo, Thank you very much for your valuable comments.

We are very happy in reading your enthusiastic words regarding your experience with us and to know that you had a memorable stay at our resort.

Thank you for mentioning the helpful staff that made your experience so great.

Entire team looks forward to the opportunity of welcoming you back soon again.

Sunny regards, Your Evita Sun Resort Team

Prima hotel..fijne vakantie gehad

Lilian
14-10-2017

Prima hotel. Kamers iedere dag schoon. Iedere dag schone handdoeken en schone lakens Prima prijs kwaliteit verhouding voor een all inclusive formule. Afstand naar het strand lopend te doen. Naar het centrum is een taxi wel nodig. Mijn klacht over de kwaliteit van de cocktails werd door de GM direkt goed opgepakt en daarna prima cocktails gehad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het klopt wel dat er savonds bij de poolbar veel te weinig zitplaatsen zijn .wij hebben een prima vakantie gehad. We bezochtrn dit hotel voor de 2e keer. Volgend jaar zullen we het hotel begin augustus bezoeken. Hopenlijk is de service en kwaliteit dan net zo goed als in het naseizoen en zijn er meer zitplaatsen beschikbaar op het terras.

Your SunConnect Evita Team, Hotel Manager, Wed Oct 18 2017 02:49:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Lilian, Thank you for your review following your recent stay at SunConnect Evita.

We are very pleased to read that we met your expectations and everything was to your entire satisfaction. Thanks for your positive words regarding our excellent value for money.

We enjoyed looking after you and we hope to welcome you back as soon as possible.

Kind regards

Fantasties hotel

Thera
29-7-2017

Een heerlijk hotel zeer vriendelijk en behulpzaam personeel erg schoon er wordt regelmatig schoongemaakt heerlijke coctails heerlijk eten we hebben genoten zeer zeker een aanrader korte afstand naar het strand centrum wel met een taxi volgende keer zeker weer dit hotel

Gereisd Met partner in juli 2017
Your SunConnect Evita Team, Hotel Manager, 31-7-2017

Dear Thera, It is so wonderful to hear that you loved our hotel so much and you found it comfortable and very clean.

We are very grateful for your praises and recommendation.

We will be very happy welcoming you back once again in our hotel.

Sunny regards,

Zijn geld niet waard!

Katrien
14-7-2017

Modern hotel op afgelegen plaats. Helaas helemaal niet hygiënisch, totaal onderbemand en eten in een "refter" waar je haast niets durft aan raken, laat staan eten. Drankjes zijn er niet te drinken. Kamers worden niet gepoetst (kregen kamer zoals voorgangers ze achter lieten). Het was er echt vuil: lobby, refter, terras, zwembad, gangen... te weinig plaats bij het zwembad, er wordt letterlijk gevochten voor een ligstoel. Tussendoor geen snacks, zeker geen all in formule aangezien het eten echt niet te eten is: niet vers, altijd hetzelfde. Aan de receptie de ene klacht na de andere, aanschuiven in rijen, maar daar wordt gewoon mee gelachen. Is geen 4 sterrenhotel!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Your SunConnect Evita Team, Hotel Manager, 19-7-2017

Dear Katrien, Thank you for being our guest and for choosing SunConnect Evita.

Our attentive and friendly team treats all of our guests courteously and with respect. We are very sorry if you have felt differently.

We apologize that we did not met all your expectations during your recent stay. Thank you for telling us about your perceptions. Honestly, we think that your comment is not a true reflection of the services we deliver daily to all our guests, however your constructive comments will certainly help us in our efforts to continuously improve our standards.

We hope to welcome you and restore your faith one day in the future.

Kind regards, Your SunConnect Evita Team

Rhodos was super, maar hotel minder

Nathalie
28-6-2017

Het hotel ligt ideaal gelegen. Op wandelafstand van het bruisende stadje Faliraki. Veel winkels, restaurants, clubs,.. Hotel daarintegen was een misvaller. Zeker geen aanrader. Aan de receptie waren ze zeer vriendelijk, maar wisten nooit van iets. Kwamen dag 1 toe, en kregen een kamer zonder bedden. De 2de kamer, kregen we met 2 kleine oude bedjes. De 3de kamer was een kamer met een oud versleten bed met een veel te zachte matras. Ook de badkamer was nog niet afgewerkt. De excuses die we kregen, waren omwille van het feit dat het een nieuwe blok was en deze nog niet af was. Na 1 nacht in het oude bed, kregen we door onze reis agente een nieuwe kamer aangeboden. Kamers werden nooit echt gekuisd. Niets in de minibar. Was all inclusive, maar konden gedurende de dag niets eten tussendoot. Ook de tapkranen van frisdrank werden door de dag afgesloten en enkel beschikbaar tijdens het eten. Gelukkig hadden we zelf veel gepland en waren we elke dag op stap om te genieten van het zalige Rhodos

Gereisd Met partner in januari 2017
Your smartline Protaras Team, Hotel Manager, 4-7-2017

Dear Nathalie, Thank you for honoring us with your recent stay at smartline Protaras and for sharing with other travelers a fabulous review.

Thanks for your nice words about our stunning culinary and location.

We are always glad to read comments and see good compliments as yours because we hardly work to give the best service to provide our guests and enjoyable holiday and now we have more determination to continue.

We hope to welcome you back in the not too distant future.

With best regards from Cyprus,

Prima

Gerda & Don
2-10-2016

Zeer gastvrij appartement gerund door lieve familie. Luxe kamer, goed bed, heerlijk zwembad, prima ontbijt, rustige omgeving. Vlakbij -dorpje, bushalte naar Stad en strand. Rhodos Stad romantisch achterafstraatjes geweldige restaurantjes. Uitstapje per boot naar Lindos aanrader. Helaas geen keukentje op kamer. Elke dag kamer schoon.

Your SunConnect Evita Team, Hotel Manager, Fri Oct 07 2016 14:16:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Gerda & Don, Thank you for visiting the SunConnect Evita hotel and taking the time to share a great review. We are delighted by its title and would like to thank you for kind words regarding our bedrooms, culinary and location.

We look forward to having you back again!

Warm regards,

Prima hotel

walther
13-9-2016

Een beetje afgelegen kleinschalig hotel 2 jaar oud. Lopen naar de stad 25 minuten met een taxi 7 euro. Mooi groot zwembad en voldoende ligbedjes. Eetzaal is als een kazerne eetzaal onpersoonlijk. Eten is goed alleen niet veel variatie. Onbijt is voldoende. Animatie doet zijn best 1x in de week griekseavond met livemuziek en bbq. Personeel is vriendelijk kamers worden goed schoon gemaakt en buiten om de poolbar ook ziet er s morgens netjes uit. Te weinig zitplaatsen bij de poolbar is wel een nadeel. Willen zeker nog een keer terug komen.

Your SunConnect Evita Team, Hotel Manager, Thu Sep 15 2016 17:03:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear walther, First of all we would like to thank you for spending time to write a review through Zoover.

Every one of us is doing the best to provide our guests an unforgettable holiday and we are very happy to convince you in all areas of our service.

Great that we could convince you of the cleanliness of our hotel.

Furthermore we are very happy that we could me your taste with our delicious fresh culinary offer.

All the pleasure was shared with the entire team and we hope to see you again in the future.

Sunny regards from Rhodes, Your SunConnect Evita Team

Rhodos super,gaan zeker terug maar niet Evita

Lieven
17-8-2016

Kleinschalig hotel,prima sfeer,animatieteam doet het heel goed met de middelen die ze hebben! Veel te weinig plaats om savonds buiten te zitten. Dus mensen zitten op de ligbedden aan zwembad,laten plastiek bekers liggen en smorgens zit het dan vol met mieren. Restaurant heel ongezellig,echte refter. Vloer smerig. Niet eens drankbediening aan tafel. Zelf drank nemen,kinderen lopen dus om drank morsen en vloer word gekuisd met halve ketel water! Je voeten plakken ad vloer. 1 toilet aan zwembad,1 x/ dag onderhouden. Hostess van reisbureau klachten doorgegeven aan manager. Alles loopt er stroef,spreken van dubbele capaciteit volgend seizoen en kunnen het nu nog niet aan. Eten,ook het ontbijt,heel ondermaats.

Gereisd Met partner in augustus 2016
Your Sunconnect Evita Team, Hotel Manager, 19-8-2016

Dear Lieven, It was pleasure to welcome you to SunConnect Evita. Thank you for taking the time to share your review.

Your comments are very valuable to us as they help us to improve the experience of our guests. We sincerely apologize for your inconvenience. Please note that this information has been passed on to our concerned staff.

We are looking forward to welcoming you back.

Kind Regards, Your Sunconnect Evita Team

• Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Engels, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evita in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.