Appartement Evita Studios

3 reviews over Appartement Evita Studios in het Nederlands

we hebben genoten

marjan
25-9-2018

een keurige kamer met groot balkon op de achterzijde van het complex in de namiddag schaduw. goede boxspring bedden met een topper en een luxe badkamer , met een regendouche vanuit de muur en een losse sproeier , iedere dag schone bad handoeken en 3 keer in de week schoon beddengoed . Het enige jammere was dat het bruin/volkorenbrood ontbrak bij het ontbijt en de koffie niet lekker is uit de automaat. maar de bakker is vlakbij en een espresso bestellen bij de eigenaar was geen probleem . Lieve mensen die het je graag naar de zin willen maken. Al met al een heerlijk verblijf.

Heerlijke vakantie gehad.

Margreet en Jan
26-10-2017

Een prachtig complex met schone kamers en heerlijke bedden. Het ontbijt is iedere morgen goed verzorgd. De kamers werden 3 x per week van nieuwe handdoeken voorzien en goed schoongehouden. De eigenaars Mika en Mike zijn zeer vriendelijke mensen die het je naar je zin willen maken. Ze helpen als je vragen hebt en ze vertellen dingen over de omgeving. Het complex ligt op 15 minuten lopen van het uitgaansleven van Faliraki, je slaapt er dus heerlijk rustig. Ze hebben een prachtig zwembad met ligbedden. Wij komen hier graag nog eens naar toe.

Echt een aanrader schoon en rustig gelegen.

Freek witteveen
14-7-2016

Afstand naar strand is 1000 mtr je moet wel een heuvel op maar is prima te doen boodschappen zijn op 300 mtr in een redelijk grote en niet te dure super markt.

Apartementen worden elke dag schoongemaakt en de eigenaar Mike en vrouw Mika doen er alles aan om je te helpen met elke vraag of probleem

Internet is alleen in de lobby met een erg slechte verbinding

Appartement ligt rustig gelegen aan een land weggetje maar je bent toch overall dicht bij (winkels strand en restaurants) max 10 min lopen

Ontbijt is goed mocht alleen wel wat gevarieerder. zwembad is super en lekker rustig over dag geen gevecht om bedden.

Auto verhuur mogelijk en de auto word gebracht en gehaald naar het appartement

Voor de prijs heb je een goed en verzorgde kamer echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Evita Studios voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl
Neckermann Reizen
Neckermann Reizen
Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Evita Studios in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Evita Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.