Appartement Evita Studios

Appartement Evita Studios

7.5Goed

Griekenland, Rhodos, Faliraki

Op vakantie geweest naar Evita Studios?

7.5Goed

6 reviews over Appartement Evita Studios

• 2019
    8Mdw27-10-2019

Mooie appartementen.

Mooi complex, erg schoon. Het premiumgebouw heeft een zonzijde( voorkant) en aan de achterkant komt geen zon in de herfstvakantie. Helaas kregen we een kamer aan de achterkant. Dit werd gelukkig opgelost door de zoon van de familie, ondanks dat er werd gezegd dat t niet kon ( alle kamers bezet) bleek t wel te kunnen. Daar waren we heel blij mee, we konden zo de hele week ook op ons terras genieten van de zon en een beter uitzicht. We hebben bij de supermarkt een waterkoker en kopjes gekocht. Zelf een kopje koffie drinken in je huisje is op zn tijd ook wel fijn. We misten een rekje waarop je natte handdoeken kunt leggen, hangen. Je kunt echt nergens je handdoek buiten hangen als je op de begane grond verblijft. We hebben een leuke vakantie in Evita Studio's gehad.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Bianca van der Werf11-08-2019

Een echte aanrader!

Een heel leuk kleinschalig hotel. Heeft een rustige ligging. Centrum en strand zijn op loopafstand. Het heeft een mooi zwembad met voldoende ligbedden. De eigenaren van het hotel zijn ontzettend lief en behulpzaam. Onze dochter van 11 werd op de laatste dag ziek en de familie heeft het haar toen zo comfortabel mogelijk gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Fam schieper17-07-2019

Basic hotel waar je heerlijk tot rust komt

Kleinschalige hotel, heerlijk rustig. Op loopafstand van centrum gescheiden door een drukke weg. Ontbijt is zeer basic. Hotel wordt verzorgt door lieve gastvrije fam die voor je klaar staat voor al je vragen.

De schoonmaak kan beter. Zowel van de kamers als van zwembad.

Al met al een heerlijk verblijf in een basic hotel met zeer vriendelijke fam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Henk Kellenaers07-07-2019

Fantastisch.

Fijn hotel. vriendelijke mensen. Zijn hier 15 dagen geweest.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Marika28-06-2019

Wij waren heel tevreden over onze verblijf. Vriendelijke eigenaar, en nette kamers.Centrum en strand op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Monique en Maarten16-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fijn hotel met super lieve eigenaren die alles doen om het je naar de zin te maken. Het voelde alsof we er al jaren kwamen. Wij hadden een premium kamer en die was heel mooi met een heerlijk 2-persoons bed met topper en een prachtige moderne badkamer met inloopdouche. We hadden ook een heel mooi breed balkon met zitje. Het ontbijt was eenvoudig, maar goed verzorgd en werd steeds aangevuld. De koffie was gewoon lekker! Toen wij er waren was het nog erg rustig en waren er maar een aantal kamers bezet, de keuken was dus ook nog niet volledig in gebruik, maar als je tevoren aangaf wat je er 's avonds wilde eten, dan werd ervoor gezorgd. Overdag was het er erg rustig en hadden we het prachtige zwembad bijna voor onszelf alleen. De afstand tot het strand viel ons wel een beetje tegen, was een kwartier lopen. Maar omdat het hotel zelf mooi was en de familie heel erg lief, zouden we er toch nog een keer heen gaan.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    5Marja bosman19-10-2018

Nooit meer

Standaard appartementen zijn zeer oudbollig en hebben geen keukenblok er is niets aanwezig. Er zijn veel mensen uit Oostblok landen zoals polen Tsjechen enz. De eigenaren hebben een hond die constant blaft ook s’nachts na 12 uur. Meerdere mensen hebben dit gemeld maar er werd niet op gereageerd.

Gereisd met partner in september 2018

• 8marjan25-09-2018

we hebben genoten

een keurige kamer met groot balkon op de achterzijde van het complex in de namiddag schaduw. goede boxspring bedden met een topper en een luxe badkamer , met een regendouche vanuit de muur en een losse sproeier , iedere dag schone bad handoeken en 3 keer in de week schoon beddengoed . Het enige jammere was dat het bruin/volkorenbrood ontbrak bij het ontbijt en de koffie niet lekker is uit de automaat. maar de bakker is vlakbij en een espresso bestellen bij de eigenaar was geen probleem . Lieve mensen die het je graag naar de zin willen maken. Al met al een heerlijk verblijf.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Margreet en Jan26-10-2017

Heerlijke vakantie gehad.

Een prachtig complex met schone kamers en heerlijke bedden. Het ontbijt is iedere morgen goed verzorgd. De kamers werden 3 x per week van nieuwe handdoeken voorzien en goed schoongehouden. De eigenaars Mika en Mike zijn zeer vriendelijke mensen die het je naar je zin willen maken. Ze helpen als je vragen hebt en ze vertellen dingen over de omgeving. Het complex ligt op 15 minuten lopen van het uitgaansleven van Faliraki, je slaapt er dus heerlijk rustig. Ze hebben een prachtig zwembad met ligbedden. Wij komen hier graag nog eens naar toe.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Freek witteveen14-07-2016

Echt een aanrader schoon en rustig gelegen.

Afstand naar strand is 1000 mtr je moet wel een heuvel op maar is prima te doen boodschappen zijn op 300 mtr in een redelijk grote en niet te dure super markt. Apartementen worden elke dag schoongemaakt en de eigenaar Mike en vrouw Mika doen er alles aan om je te helpen met elke vraag of probleem Internet is alleen in de lobby met een erg slechte verbinding Appartement ligt rustig gelegen aan een land weggetje maar je bent toch overall dicht bij (winkels strand en restaurants) max 10 min lopen Ontbijt is goed mocht alleen wel wat gevarieerder. zwembad is super en lekker rustig over dag geen gevecht om bedden. Auto verhuur mogelijk en de auto word gebracht en gehaald naar het appartement Voor de prijs heb je een goed en verzorgde kamer echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk