Appartement

9 reviews over Appartement Evita Studios in het Nederlands

Een echte aanrader!

Bianca van der Werf
11-8-2019

Een heel leuk kleinschalig hotel. Heeft een rustige ligging. Centrum en strand zijn op loopafstand. Het heeft een mooi zwembad met voldoende ligbedden. De eigenaren van het hotel zijn ontzettend lief en behulpzaam. Onze dochter van 11 werd op de laatste dag ziek en de familie heeft het haar toen zo comfortabel mogelijk gemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Basic hotel waar je heerlijk tot rust komt

Fam schieper
17-7-2019

Kleinschalige hotel, heerlijk rustig. Op loopafstand van centrum gescheiden door een drukke weg. Ontbijt is zeer basic. Hotel wordt verzorgt door lieve gastvrije fam die voor je klaar staat voor al je vragen.

De schoonmaak kan beter. Zowel van de kamers als van zwembad.

Al met al een heerlijk verblijf in een basic hotel met zeer vriendelijke fam.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fantastisch.

Henk Kellenaers
7-7-2019

Fijn hotel. vriendelijke mensen. Zijn hier 15 dagen geweest.

Marika
28-6-2019

Wij waren heel tevreden over onze verblijf. Vriendelijke eigenaar, en nette kamers.Centrum en strand op loopafstand.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Monique en Maarten
16-6-2019

Fijn hotel met super lieve eigenaren die alles doen om het je naar de zin te maken. Het voelde alsof we er al jaren kwamen. Wij hadden een premium kamer en die was heel mooi met een heerlijk 2-persoons bed met topper en een prachtige moderne badkamer met inloopdouche. We hadden ook een heel mooi breed balkon met zitje. Het ontbijt was eenvoudig, maar goed verzorgd en werd steeds aangevuld. De koffie was gewoon lekker! Toen wij er waren was het nog erg rustig en waren er maar een aantal kamers bezet, de keuken was dus ook nog niet volledig in gebruik, maar als je tevoren aangaf wat je er 's avonds wilde eten, dan werd ervoor gezorgd. Overdag was het er erg rustig en hadden we het prachtige zwembad bijna voor onszelf alleen. De afstand tot het strand viel ons wel een beetje tegen, was een kwartier lopen. Maar omdat het hotel zelf mooi was en de familie heel erg lief, zouden we er toch nog een keer heen gaan.

Gereisd Met partner in mei 2019

Nooit meer

Marja bosman
19-10-2018

Standaard appartementen zijn zeer oudbollig en hebben geen keukenblok er is niets aanwezig. Er zijn veel mensen uit Oostblok landen zoals polen Tsjechen enz. De eigenaren hebben een hond die constant blaft ook s’nachts na 12 uur. Meerdere mensen hebben dit gemeld maar er werd niet op gereageerd.

we hebben genoten

marjan
25-9-2018

een keurige kamer met groot balkon op de achterzijde van het complex in de namiddag schaduw. goede boxspring bedden met een topper en een luxe badkamer , met een regendouche vanuit de muur en een losse sproeier , iedere dag schone bad handoeken en 3 keer in de week schoon beddengoed . Het enige jammere was dat het bruin/volkorenbrood ontbrak bij het ontbijt en de koffie niet lekker is uit de automaat. maar de bakker is vlakbij en een espresso bestellen bij de eigenaar was geen probleem . Lieve mensen die het je graag naar de zin willen maken. Al met al een heerlijk verblijf.

Heerlijke vakantie gehad.

Margreet en Jan
26-10-2017

Een prachtig complex met schone kamers en heerlijke bedden. Het ontbijt is iedere morgen goed verzorgd. De kamers werden 3 x per week van nieuwe handdoeken voorzien en goed schoongehouden. De eigenaars Mika en Mike zijn zeer vriendelijke mensen die het je naar je zin willen maken. Ze helpen als je vragen hebt en ze vertellen dingen over de omgeving. Het complex ligt op 15 minuten lopen van het uitgaansleven van Faliraki, je slaapt er dus heerlijk rustig. Ze hebben een prachtig zwembad met ligbedden. Wij komen hier graag nog eens naar toe.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een aanrader schoon en rustig gelegen.

Freek witteveen
14-7-2016

Afstand naar strand is 1000 mtr je moet wel een heuvel op maar is prima te doen boodschappen zijn op 300 mtr in een redelijk grote en niet te dure super markt. Apartementen worden elke dag schoongemaakt en de eigenaar Mike en vrouw Mika doen er alles aan om je te helpen met elke vraag of probleem Internet is alleen in de lobby met een erg slechte verbinding Appartement ligt rustig gelegen aan een land weggetje maar je bent toch overall dicht bij (winkels strand en restaurants) max 10 min lopen Ontbijt is goed mocht alleen wel wat gevarieerder. zwembad is super en lekker rustig over dag geen gevecht om bedden. Auto verhuur mogelijk en de auto word gebracht en gehaald naar het appartement Voor de prijs heb je een goed en verzorgde kamer echt een aanrader.

Appartement info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Evita Studios in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Evita Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.