Hotel Esperos Village Blue

Hotel Esperos Village Blue
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Esperos Village Blue voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Esperos Village Blue in het Nederlands

Fijne vakantie

Mth van den Biggelaar
4-8-2013

Village esperos ligt op een prachtige locatie waardoor je overal geweldig uitzicht hebt! Restaurant en zwembaden heel goed. Een fijne sfeer door goed eten en vriendelijk personeel. De kamers zijn eenvoudig en schoon. Heerlijk de airco die dag en nacht draait zonder hinderlijk geluid. Zorg dat je echter een kamer hebt, dicht bij de receptie of huur een auto die je bij je kamer kunt zetten. De klim naar de kamer bij 30 graden vond ik verschrikkelijk!

Geweldig!

S van Voskuilen
24-7-2013

Het is een prachtige locatie, met mooi uitzicht op zee vanuit de kamer, restaurant en het zwembad. De kamers zijn in kleine "huisjes" verdeeld, ruim met zitje buiten, koelkast, vriezer en kluisje. Het personeel is super aardig. Er gaat een busje naar het strand, het is ook prima te lopen. De kamer is heel schoon en goed onderhouden, de stijl was wat achterhaald, maar je bent toch alleen maar om te slapen! Elke dag een schoon bed en handdoeken. Op het strand kan je gratis gebruik maken van de bedjes van het hotel. Het eten is hier heerlijk, je hoeft nooit uit eten! En bij het avondeten fles wijn en hoofdmenu keuze van de kaart, toetje en voorgerecht uit uitgebreid buffet. Het ontbijtbuffet is ook erg uitgebreid. Het is niet echt gericht op kinderen, maar vooral op stellen. Het is een heerlijke rustige plek, om vanuit daar wat leuke dingen te gaan ondernemen. Voor de wat jongere stellen, er kan ook goed uitgegaan worden in faliraki, wat goed bereikbaar is. Een plek om nooit te vergeten!

Superfantastisch!

Landa Krom
    27-6-2013

Deze accommodatie is helemaal te gek! Afgezien van het feit dat de kamers een beetje oubollig zijn (ach ja, smaken verschillen) en er ietwat achterstallig onderhoud is, is dit hotel echt helemaal te gek! Met gemiddeld 30 graden per dag ga je toch niet de hele dag op je kamer zitten, dus geen klacht van ons hierover!

Het uitzicht is fenomenaal! Faliraki is een paar kilometer van het hotel, maar prima te bereiken met taxi (5 euro) of bus. Het personeel van dit hotel is supervriendelijk en superbehulpzaam! Veel lof voor hen! Het is heerlijk om te eten aan het zwembad, vooral met de superaardige barman!! Voor service krijgt dit hotel van ons een dikke 10!

"Niet meer terug"

Karin
      21-6-2013

We zijn nu voor de derde keer in dit hotel geweest en we hebben het gewoon slecht getroffen deze keer met onze kamer. Bij aankomst waren er vele mankementen, kapotte koelkast, douche, wc-bril in twee stukken en vele schimmels in de badkamer. Dit alles bij de receptie gemeld maar waren niet erg bereidwillig en konden we wel een update krijgen maar moesten we 650 euro bijbetalen, de suite was alleen beschikbaar...

Het eten en het bedienend personeel is geweldig, die verdienen een 10!

We gaan niet meer terug naar dit hotel....de prijs-kwaliteitverhouding van de kamer is zeer onder de maat, het park is zichtbaar aan verval onderhevig omdat er geen onderhoud aan verricht wordt, de houding en laksheid van het receptie-personeel heeft ons doen besluiten om uit te kijken naar een andere bestemming. Hotel is zijn 5 sterren niet meer waardig...

Super ligging

Femke Rood
      12-9-2012

Ik had het anders verwacht! Maar het was super! Uitzicht was prachtig vanaf onze hotelkamer! Ruime kamer. Personeel was erg vriendelijk je werd met een busje naar je kamer gebracht, receptie, strand. Prijs paste prima wat je ervoor terug kreeg. Eten was ook goed geregeld s ochtends en s avonds uitgebreide keuze van een buffet s avonds nog een hoofdgerecht er bij. Kamers werden elke dag bijgehouden. Als je laat vertrok vanuit daar kon je nog een kamer krijgen voor 30min zodat je je nog even kon opfrissen voor de terug reis. Ik heb er genoten de chauffeurs van de busjes waren ook erg vriendelijk. Het is echt een hotel voor koppels en oudere mensen. Voor kinderen is er eigenlijk helemaal niks maar staat ook aangegeven. En de rust is er heerlijk

Nooit meer

Erik de Beer
        6-9-2012

Kamerd 3 sterren. Zijn oud water koud en dan weer warm. Kamer voorzien van schimmels en douche gordijn. Absoluut geen 5 sterren hotel.kamers liggen erg hoog en zeker een eind lopen naar je ontbijt. Geen service bij het zwembad. Dit hotel is vergane glorie. Ongelofelijk dat dit hotel hoog scoort.

geen hotel, maar toch een hotel

Jolanda
        30-7-2012

Leuke vakantie hier gehad! De kamers zitten in een 'blok' van 8 kamers, deze zitten niet vast aan het hoofdgebouw. Echt een village dus.

Ik vond de bedden erg hard, zeker de 1e 2 nachten heb ik hier last van gehad, maar mijn partner niet.

Wij hadden alleen ontbijt en dat was redelijk. De thee was niet te drinken, er werd water uit de kraan voor gebruikt. Bah! Maar er was genoeg keuze, broodjes, warme gerechten, koekjes, eiergerechten.

Badlakens kun je elke dag schoon krijgen en mee naar het strand nemen.

Elke dag werden de bedden verschoond en kregen we schone handdoeken.

Airco werkte los, hoefde geen sleutel of iets voor gebruikt te worden.

Als je een 'klacht' had, werkt hier meteen werk van gemaakt!

Uit de douche kwam geen geweldige straal, ik had moeite met mijn (lange) haren te wassen. Ook wisselde de warmte van het water steeds.

Het personeel aan de balie sprak goed Engels.

De prijzen van drinken bij het zwembad zijn erg hoog.

Er zijn geen (jonge) kinderen.

Fantastische plek

w. tjan
        11-10-2011

Esperos village Faliraki. Hoewel men het hotel zich niet altijd strikt aanhoud, geeft men de voorkeur om voor het nieuwe seizoen bij voorkeur geen gezinnen met kinderen tot 16 jaar toe te laten. Hotel Esperides biedt nl alle faceliteiten voor de jeugd

Aanrader!

Notebook74
        20-9-2011

Zeer mooi gelegen op heuvel. De hotelkamers zijn verspreid over verschillende idyllische gebouwtjes. Heerlijk rustig, echt een spa-gevoel. Eten is afwisselend en goed, zowel dinerbuffet als in de pool-bar. Vriendelijk personeel. Kamers wat gedateerd, 3-sterren niveau, maar wel keurig schoon en ruim. Rest van het perceel 4/5 sterren niveau. Strand bij Anthony Quinn Beach en Ladiko Beach erg mooi, goed om te snorkelen! Met de bus ben je binnen 20 minuten voor een paar euro in Rhodos stad. Tip: er is een kleine dierentuin aan de achterkant van de heuvel (hobby van de hoteleigenaar) waar je door kan lopen via het pad dat naar de top van de heuvel en kerkje loopt. Al met al een echte aanrader voor wie van zon, rust en zwemmen houdt!

Prachtige vakantielocatie

Kemperman
        20-7-2010

Hotel Esperos Village is een zeer aangename plek om de vakantie door te brengen. In juli verbleven wij er bijna twee weken in een superior room. Dit is een normale hotelkamer, maar volledig gerenoveerd. Alleen wanneer u dit kamertype boekt, bent u verzekerd van een gerenoveerde kamer (is wel ong. € 100,-- duurder). Deze kamers zijn modern ingericht en voorzien van: safe, airo, lcd-televisie, ruime koelkast, boxsprings en ruim balkon.

Het eten bij het hotel is zeer goed. Uitgebreid en gevarieerd buffet en tevens keuzemenu bij het diner. Zeer lekkere gerechten en altijd vers.

Het personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel is tevens prachtig op een heuvel gelegen, maar vanwege de goede shuttleservice is dit geen enkel probleem. Echter wil je veel van de omgeving zien, is het aan te raden een auto te huren.

Gezien het voorgaande en de sfeer van het hotel is het een supergoede plek om in alle rust je vakantie door te brengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esperos Village Blue in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esperos Village Blue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Esperos Village Blue scoort een 9.1 uit 10 op basis van 47 reviews.